Nee. Ben gewoon een beetje in trollmodusquote:
Je mist BT wel erg he?quote:
Vandaag vind ik het nog wel meevallenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ben gewoon een beetje in trollmodus
Ik teken toch liever met rood dan met bruin.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dan doop ik mijn penseeltje wel in je andere inktpotje.
Sexy.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga haar verf kopen en mijn foto's ontwikkelen.
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga haar verf kopen en mijn foto's ontwikkelen.
Ze gaat geen haarverf kopen, ze zegt dat ze haar verf gaat kopen, zal wel over een of ander meisje gaan die verf te koop heeft?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.
Soms he, heel soms, word ik wel een beetje moe van je.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze gaat geen haarverf kopen, ze zegt dat ze haar verf gaat kopen, zal wel over een of ander meisje gaan die verf te koop heeft?
Je slaapt goed met dank aan mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms he, heel soms, word ik wel een beetje moe van je.
Droomt fijn? Ik weet me anders nog een zekere nachtmerrie met jou in de hoofdrol te herinneren.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je slaapt goed met dank aan mij.En je droomt fijn met dank aan mij.
Soms vind ik je een beetje ondankbaar!![]()
Oh ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor Krentenbolletje.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Droomt fijn? Ik weet me anders nog een zekere nachtmerrie met jou in de hoofdrol te herinneren.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor Krentenbolletje.
Ja!quote:
Vooruut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |