Ik heb het al veranderd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
http://two.drawball.com/u2m545
Wie heeft dat gedaan?
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
http://two.drawball.com/u2m545
Wie heeft dat gedaan?
Ja, mijn moeder is nog vruchtbaar, slikt geen pil.. condooms op. "Oh Sanna heeft nog wel wat in haar nachtkastje"quote:
quote:
Ik zal 's mijn inkt in jouw vlag steken. Metaforisch gezien.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
Jullie kunnen beter de inkt in de vlag steken.
Wat is vlag dan, in dit geval?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal 's mijn inkt in jouw vlag steken. Metaforisch gezien.
Nu Juicyhil nog.quote:
Dan vouw ik mijn vlag dicht en breekt jouw penseel af.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal 's mijn inkt in jouw vlag steken. Metaforisch gezien.
Ben ik zo irritant?quote:
Ging ik maar over jou heen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:07 schreef Krentenbol. het volgende:
En nu gaat er iemand overheen met rood.![]()
Nee. Ben gewoon een beetje in trollmodusquote:
Je mist BT wel erg he?quote:
Vandaag vind ik het nog wel meevallenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ben gewoon een beetje in trollmodus
Ik teken toch liever met rood dan met bruin.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dan doop ik mijn penseeltje wel in je andere inktpotje.
Sexy.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga haar verf kopen en mijn foto's ontwikkelen.
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga haar verf kopen en mijn foto's ontwikkelen.
Ze gaat geen haarverf kopen, ze zegt dat ze haar verf gaat kopen, zal wel over een of ander meisje gaan die verf te koop heeft?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.
Soms he, heel soms, word ik wel een beetje moe van je.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze gaat geen haarverf kopen, ze zegt dat ze haar verf gaat kopen, zal wel over een of ander meisje gaan die verf te koop heeft?
Je slaapt goed met dank aan mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms he, heel soms, word ik wel een beetje moe van je.
Droomt fijn? Ik weet me anders nog een zekere nachtmerrie met jou in de hoofdrol te herinneren.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je slaapt goed met dank aan mij.En je droomt fijn met dank aan mij.
Soms vind ik je een beetje ondankbaar!![]()
Oh ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor Krentenbolletje.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Droomt fijn? Ik weet me anders nog een zekere nachtmerrie met jou in de hoofdrol te herinneren.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor Krentenbolletje.
Ja!quote:
Vooruut.quote:
De nieuwe foto in je foboquote:
Uhu, ik ook van jou.quote:
Jaquote:
KB, m`n username is niet met puntquote:
Ik dacht al, hier klopt iets niet.quote:
Voor de goede orde, en stond Krentenbol.quote:
Ja, dat had ik wel door inmiddelsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor de goede orde, en stond Krentenbol.
Maar ik wil ook modrechten hebben.
quote:
quote:
Ik ga met patatWizzairquote:
Wanneer vertrek je dan?quote:
Ik vertrek de 11dequote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je dan?
Is zo'n kluisje trouwens handig voor een camera enz? Zodat we die niet onbeheerd achter hoeven te laten?
Nee, ik ook niet, maar een vriend had het erover om zo'n handycam mee te nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vertrek de 11de
Ja je hebt wel van die kluisjes.
Alleen kluisjes is een ander woord voor 1 grote container waar je voor een euro je tas in kan leggen en een aantal Hongaren daarvoor staan.
Sowieso neem ik m`n dSLR niet mee
Als het goed is neemt het meisje waarmee ik ga een grotere videocamera meequote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar een vriend had het erover om zo'n handycam mee te nemen.
Ahh, dan kunnen we die uit haar tent jatten.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als het goed is neemt het meisje waarmee ik ga een grotere videocamera mee
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eigen haarkleur. Iets donkerder.
Wat een kut opmerking Bobby.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.
Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.
quote:
Yeah, I know! Je bent eigenlijk veel mooier dan Hilary.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet trouwens nu al dat het fout gaat, die verf zit dadelijk overal.. in mijn nek op mn voorhoofd etc. en dan krijg ik het er niet meer af.
Erg mooi gedaan inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand kan ontkennen dat dit lelijk gezet is want het is prachtig.
Nee, ik ga een coltrui zoeken om mijn nekje te beschermen en ik doe wel tape op mn voorhoofd.quote:
Uhu, het blijft niet echt mijn ding, maar echt respect voor de persoon die dat gemaakt heeft.quote:
Meisje, toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mn moeder, gaat ze overal kijken waar ze mensen nodig hebben voor werk, belt ze me een uur geleden ja daar en daar zoeken ze nog mensen. EEN FUCKING OUTLET KANKER KAAL KANKER MUZIEK KANKER WAARDELOZE WINKEL. Zit ze me 2 minuten geleden godverdomme te dwingen bijna om daar te gaan werken want 'er werkt iemand die je kent', nou en het is een kankerstommekankerwinkel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mn moeder, gaat ze overal kijken waar ze mensen nodig hebben voor werk, belt ze me een uur geleden ja daar en daar zoeken ze nog mensen. EEN FUCKING OUTLET KANKER KAAL KANKER MUZIEK KANKER WAARDELOZE WINKEL. Zit ze me 2 minuten geleden godverdomme te dwingen bijna om daar te gaan werken want 'er werkt iemand die je kent', nou en het is een kankerstommekankerwinkel.
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
http://geilebitch17.hyves.nl/
WTF is dit voor neppe relkloon?
Sowieso, werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Werk is werk, zolang het geen Aldi is![]()
Ik kocht vroegah weleens een jasje bij de only.. maar tegenwoordig is het echt drie keer nietsquote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.
Of de Mac, waar je 39988 dingen moet doen in een hokje ter grootte van een doodskist...quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Werk is werk, zolang het geen Aldi is![]()
Deze post bevat vaker het woord kanker dan de informatiebrochure van KWF Kankerbestrijding.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Dat bedoel ik dus. De broeken die ik heb zijn ook van 2/3 jaar geleden en zitten nog prima, van toen ze nog draagbare kleding hadden die je wel kan tonen aan de buitenwereld, maar nu bah.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kocht vroegah weleens een jasje bij de only.. maar tegenwoordig is het echt drie keer niets![]()
Brittain_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |