abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70935271
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.

Mijn eigen haarkleur. Iets donkerder.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_70935433
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn eigen haarkleur. Iets donkerder.
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:33:27 #178
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_70935506
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.
Wat een kut opmerking Bobby.
pi_70935517
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.
pi_70935542
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Wat een kut opmerking Bobby.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_70935557
Ik weet trouwens nu al dat het fout gaat, die verf zit dadelijk overal.. in mijn nek op mn voorhoofd etc. en dan krijg ik het er niet meer af.
pi_70935590
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yeah, I know! Je bent eigenlijk veel mooier dan Hilary.
pi_70935597

En niemand kan ontkennen dat dit lelijk gezet is want het is prachtig.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:38:56 #184
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_70935705
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

It looks nice
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_70935717
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet trouwens nu al dat het fout gaat, die verf zit dadelijk overal.. in mijn nek op mn voorhoofd etc. en dan krijg ik het er niet meer af.
Daar moeten we pics van zien.
pi_70935740
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand kan ontkennen dat dit lelijk gezet is want het is prachtig.
Erg mooi gedaan inderdaad.
pi_70935741
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Daar moeten we pics van zien.
Nee, ik ga een coltrui zoeken om mijn nekje te beschermen en ik doe wel tape op mn voorhoofd.
pi_70935752
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Erg mooi gedaan inderdaad.
Sick hm?
pi_70935903
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Sick hm?
Uhu, het blijft niet echt mijn ding, maar echt respect voor de persoon die dat gemaakt heeft.
pi_70935924
Ik heb een hekel aan mn moeder, gaat ze overal kijken waar ze mensen nodig hebben voor werk, belt ze me een uur geleden ja daar en daar zoeken ze nog mensen. EEN FUCKING OUTLET KANKER KAAL KANKER MUZIEK KANKER WAARDELOZE WINKEL. Zit ze me 2 minuten geleden godverdomme te dwingen bijna om daar te gaan werken want 'er werkt iemand die je kent', nou en het is een kankerstommekankerwinkel.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:46:03 #191
158452 IQM
I am the one
pi_70935956
http://geilebitch17.hyves.nl/
WTF is dit voor neppe relkloon?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:46:26 #192
158452 IQM
I am the one
pi_70935973
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mn moeder, gaat ze overal kijken waar ze mensen nodig hebben voor werk, belt ze me een uur geleden ja daar en daar zoeken ze nog mensen. EEN FUCKING OUTLET KANKER KAAL KANKER MUZIEK KANKER WAARDELOZE WINKEL. Zit ze me 2 minuten geleden godverdomme te dwingen bijna om daar te gaan werken want 'er werkt iemand die je kent', nou en het is een kankerstommekankerwinkel.
Meisje, toch.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:48:23 #193
166265 Acinonyx
pi_70936041
quote:

Werk is werk, zolang het geen Aldi is
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_70936114
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef IQM het volgende:

[..]

Meisje, toch.
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:50:24 #195
166265 Acinonyx
pi_70936116
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
http://geilebitch17.hyves.nl/
WTF is dit voor neppe relkloon?

Ik zou der wel doen voor 5 centen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het inderdaad een rel-hyves is !
.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:52:45 #196
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_70936186
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Sowieso, werken.
pi_70936202
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.
Ik kocht vroegah weleens een jasje bij de only.. maar tegenwoordig is het echt drie keer niets

Brittain _!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_70936225
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Of de Mac, waar je 39988 dingen moet doen in een hokje ter grootte van een doodskist...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_70936235
quote:
Deze post bevat vaker het woord kanker dan de informatiebrochure van KWF Kankerbestrijding.

Verder kan ik je frustratie wel begrijpen.
pi_70936262
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kocht vroegah weleens een jasje bij de only.. maar tegenwoordig is het echt drie keer niets

Brittain _!
Dat bedoel ik dus. De broeken die ik heb zijn ook van 2/3 jaar geleden en zitten nog prima, van toen ze nog draagbare kleding hadden die je wel kan tonen aan de buitenwereld, maar nu bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')