Ja moar, in dat geval zou ik daar nu herinneringen van moeten hebben en die heb ik niet meer!quote:
Je moet ook geen mightymouse nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Apple haat mij denk ik gewoon.
Na het opstarten issie 10 minuten zo traag als dikke stront De mightymouse is inmiddels al 2 keer vervangen, nu zit er een logitech muis op en in Finder komen na een tijdje mappen en bestanden dubbel in het overzicht.
Patat erin, en er komt friet uit.quote:
Hoe groot is je pielemans?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werk gewoon liever met MS-DOS, nu bek houden.
Ik fap alleen op meisjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij het handdoeken zijn waar je in gefapt hebt, die kun je beter op 60 graden wassen.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien zoent ZH wel hemels.
Ja, ik weet ook niet hoe het komt. Maar er is echt de eerste 10 minuten bijna niet mee te werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja moar, in dat geval zou ik daar nu herinneringen van moeten hebben en die heb ik niet meer!
[..]
Je moet ook geen mightymouse nemen.
En zo traag als dikke stront? Nog nooit meegemaakt, zelfs niet als ik volop muziek/foto's aan het bewerken ben. En dan heb ik maar een eenvoudige macbook.
Vraag maar aan BT. Ik snap echter het verband niet.quote:
Hihi, dan moet je hem gewoon aanlaten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het komt. Maar er is echt de eerste 10 minuten bijna niet mee te werken.Daarna gaat het wel goed hoor.
![]()
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.quote:
Heb je een vervanger nodig?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.
Ja, maar dan gaat na een tijdje de Finder weer lopen kutten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, dan moet je hem gewoon aanlaten.
Mijn macje gaat ook nooit uit!
Je biedt je aan?quote:
Dan zijn alleen wij nog over.quote:
Is ze nog steeds weg?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.
Uhhh?quote:
Ook goed.quote:
Waarom een volgorde als het ook gewoon tegelijkertijd kan?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga werken en poepen.. volgorde bedenk je zelf aar.
Nee. Maar toen ze weg was... tja, dan moet je toch wat hequote:
Inderdaad. Schijten tijdens werktijd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom een volgorde als het ook gewoon tegelijkertijd kan?
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlandsquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze op Lowlands Kasabian laten overlappen met The Prodigy klaag ik ze aan.
Verkoop je je kaartje?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlands
Nee.quote:
Blowlandsquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlands
Dat dus.quote:
The Prodigyquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze op Lowlands Kasabian laten overlappen met The Prodigy klaag ik ze aan.
Dan ga je lekker nietquote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Je struikelt over de xtc pillen.
dus?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Je struikelt over de xtc pillen.
Jawel.quote:
Dus hij moet zijn voeten hoger optillen.quote:
De vlag ziet er goed uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
ik blijf dat drawball.com grappig vinden
Vlad the Impaler!quote:
Wut?quote:
Hoe bevielen jouw condooms bij je ouders?quote:
Weet ik het. Ik heb ze nooit aangeraakt, dus ik kan je ook niet vertellen hoe ze mij bevallen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe bevielen jouw condooms bij je ouders?
http://two.drawball.com/u2m545quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
ik blijf dat drawball.com grappig vinden
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik heb ze nooit aangeraakt, dus ik kan je ook niet vertellen hoe ze mij bevallen.
Krentenbol. Who else?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
http://two.drawball.com/u2m545
Wie heeft dat gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |