Inderdaad. Ach ja, zolang het er maar mooi uit ziet he.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als apple iets nieuws uitbrengt moet je eerst 3 maanden wachten zodat alle problemen verholpen zijn en daarna als je hem dan nog koopt mag je blijven hopen dat die niet alsnog kapot gaat
quote:
Nee, volkorenbiscuit.quote:
Beetje bleekmiddel in het laatje doen (of in een wasbol) en dan op 90 graden zetten. De rest gaat vanzelf.quote:
Weet ik hetquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef kurk_droog het volgende:
Ja en witte sokken bij witte was of bij handdoeken? witte handdoeken gewoon bij gekleurde handdoeken?enz..
Why?quote:
okquote:Op maandag 13 juli 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetIk laat m'n vriendin het altijd doen. Maar gekleurde was bij witte was is nooit verstandig.
Heb je een invaller nodig?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendin naar Lloslet de Mar is.
Niks mis mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks, maar met zo'n kapsel ook niet!
[ afbeelding ]
Momenteel alleen wit. Maar dadelijk gekleurde shirtjes, boxers, handdoeke en alles.. welke combo kan ik maken?quote:
Jij zoent lekkerder denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Dan stuur ik Zotheid wel met pruik.
Wit bij wit als je veel wit hebt en het echt wit moet blijven. Witte sokken en handdoeken gooi ik gewoon bij donker, dan wordt het misschien een beetje minder wit maar boeiend. Kleur bij kleur.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Momenteel alleen wit. Maar dadelijk gekleurde shirtjes, boxers, handdoeke en alles.. welke combo kan ik maken?wat moet bij wat
Wat dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.
Alleen faalt BobbyB er keihard in.
Heh?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Dan stuur ik Zotheid wel met pruik.
Nee, Apple faalt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.
Alleen faalt BobbyB er keihard in.
Ik werk gewoon liever met MS-DOS, nu bek houden.quote:
Natuurlijk. Waarom werkt het bij mij zo hemels dan?quote:
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien zoent ZH wel hemels.
Alsof ik er wat aan kan doen dat ie niet eens een gifje fatsoenlijk op kan slaan.quote:
Ja. Ik zou niet inzien wat daar moeilijk aan is.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ie niet eens een gifje fatsoenlijk op kan slaan.
Je moet ook niet met gif gaan gooien.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ie niet eens een gifje fatsoenlijk op kan slaan.
31 november 2001.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
Ow, Kb, wanneer krijg ik mijn beloning voor dat mailtje?
Geen idee. Apple haat mij denk ik gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom werkt het bij mij zo hemels dan?
Nee, ik ook niet, dus Apple faalt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja. Ik zou niet inzien wat daar moeilijk aan is.
Tenzij het handdoeken zijn waar je in gefapt hebt, die kun je beter op 60 graden wassen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Handdoeken, theedoeken, beddenzooi allemaal bij elkaar op 40 graden.
Dan de gekleurde was op 30 en de witte was ook op 30 graden.
Ja moar, in dat geval zou ik daar nu herinneringen van moeten hebben en die heb ik niet meer!quote:
Je moet ook geen mightymouse nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Apple haat mij denk ik gewoon.
Na het opstarten issie 10 minuten zo traag als dikke stront De mightymouse is inmiddels al 2 keer vervangen, nu zit er een logitech muis op en in Finder komen na een tijdje mappen en bestanden dubbel in het overzicht.
Patat erin, en er komt friet uit.quote:
Hoe groot is je pielemans?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werk gewoon liever met MS-DOS, nu bek houden.
Ik fap alleen op meisjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij het handdoeken zijn waar je in gefapt hebt, die kun je beter op 60 graden wassen.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien zoent ZH wel hemels.
Ja, ik weet ook niet hoe het komt. Maar er is echt de eerste 10 minuten bijna niet mee te werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja moar, in dat geval zou ik daar nu herinneringen van moeten hebben en die heb ik niet meer!
[..]
Je moet ook geen mightymouse nemen.
En zo traag als dikke stront? Nog nooit meegemaakt, zelfs niet als ik volop muziek/foto's aan het bewerken ben. En dan heb ik maar een eenvoudige macbook.
Vraag maar aan BT. Ik snap echter het verband niet.quote:
Hihi, dan moet je hem gewoon aanlaten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het komt. Maar er is echt de eerste 10 minuten bijna niet mee te werken.Daarna gaat het wel goed hoor.
![]()
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.quote:
Heb je een vervanger nodig?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.
Ja, maar dan gaat na een tijdje de Finder weer lopen kutten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, dan moet je hem gewoon aanlaten.
Mijn macje gaat ook nooit uit!
Je biedt je aan?quote:
Dan zijn alleen wij nog over.quote:
Is ze nog steeds weg?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.
Uhhh?quote:
Ook goed.quote:
Waarom een volgorde als het ook gewoon tegelijkertijd kan?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga werken en poepen.. volgorde bedenk je zelf aar.
Nee. Maar toen ze weg was... tja, dan moet je toch wat hequote:
Inderdaad. Schijten tijdens werktijd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom een volgorde als het ook gewoon tegelijkertijd kan?
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlandsquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze op Lowlands Kasabian laten overlappen met The Prodigy klaag ik ze aan.
Verkoop je je kaartje?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlands
Nee.quote:
Blowlandsquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlands
Dat dus.quote:
The Prodigyquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze op Lowlands Kasabian laten overlappen met The Prodigy klaag ik ze aan.
Dan ga je lekker nietquote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Je struikelt over de xtc pillen.
dus?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Je struikelt over de xtc pillen.
Jawel.quote:
Dus hij moet zijn voeten hoger optillen.quote:
De vlag ziet er goed uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
ik blijf dat drawball.com grappig vinden
Vlad the Impaler!quote:
Wut?quote:
Hoe bevielen jouw condooms bij je ouders?quote:
Weet ik het. Ik heb ze nooit aangeraakt, dus ik kan je ook niet vertellen hoe ze mij bevallen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe bevielen jouw condooms bij je ouders?
http://two.drawball.com/u2m545quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
ik blijf dat drawball.com grappig vinden
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik heb ze nooit aangeraakt, dus ik kan je ook niet vertellen hoe ze mij bevallen.
Krentenbol. Who else?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
http://two.drawball.com/u2m545
Wie heeft dat gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |