Ze moet me niet dwingen iets te doen, dat is gewoon verkeerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar dan nog. Je moeder bedoelt het vast allemaal goed.
Oja ga jij maar lekker in een hokje staan van 3 bij 7 en de hele dag door negers en mooiboys hun kleding afrekenen. Zou jij ook niet doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon concentreren op de gedachte aan geld, dan kom je de dag wel door, of ga achter de kassa staan
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een panstertank, my bad.
Tja, het komt niet aanwaaienquote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat je moeite moet doen om aan een baantje te komen.
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar dan nog. Je moeder bedoelt het vast allemaal goed.
Of een stukaquote:
Moeite doen om iets wat je eigenlijk toch niet wil.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat je moeite moet doen om aan een baantje te komen.
Pssst!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin om naar het uitzendbureau te fietsen
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet me niet dwingen iets te doen, dat is gewoon verkeerd.
[..]
Oja ga jij maar lekker in een hokje staan van 3 bij 7 en de hele dag door negers en mooiboys hun kleding afrekenen. Zou jij ook niet doen.
Je praat alsof je tegen de 80 looptquote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.
Ja precies, als iemand nou op me af komt lopen en zegt van "ja ik heb deze baan voor je xx euro/uur dan doe ik het wel. Maar mijn enige motivatie om te werken is geld en dan zou ik er ook nog moeite voor moeten doenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeite doen om iets wat je eigenlijk toch niet wil.
Sommigen zouden ervoor tekenen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej ok, in zo'n klein hokje staan en met al die kut-negers en guidos das geen pretje...
MOET je mee dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Gadverdamme nu gaan we ook ineens nog op vakantie, ik wil gewoon thuis blijven.
Waarheen?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo hard kan ik niet lopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je praat alsof je tegen de 80 loopt
Ik snap haar bedoeling wel, maar ze gaat me zitten dwingen om dat baantje te nemen. Ik vind het gewoon een kutwinkel en als ik nee zeg is het net als bij ieder ander nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.
verwend nest.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Ja.quote:
Frankrijk. Als ze daar drie maanden eerder mee kwam in plaats van 3 dagen van te voren, want gister heeft ze nog even een last minute gepakt, dan had ik het wel oke gevonden maar nu ga ik weg als iedereen weer terugkomt.quote:
Ja okee, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap haar bedoeling wel, maar ze gaat me zitten dwingen om dat baantje te nemen. Ik vind het gewoon een kutwinkel en als ik nee zeg is het net als bij ieder ander nee.
Ze boekt drie dagen van te voren. Ik ben weg als iedereen thuiskomt, ik zoek toch geen contact met andere mensen op een camping.. het is gewoon doodsaai voor me. Twee dagen in de auto met m'n zusje. En dan nog twee weken met haar alleen.quote:
Ik zag eerst het probleem niet zo, nu wel. Klacht terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |