Nog geen reden om zo te tieren en je moeder te hekelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.
Ja ik weet niet wat in ze is gevaren... maar jammer is het wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. De broeken die ik heb zijn ook van 2/3 jaar geleden en zitten nog prima, van toen ze nog draagbare kleding hadden die je wel kan tonen aan de buitenwereld, maar nu bah.
Dat sowieso. De helft van het geld dat je krijgt gaat naar die kutstudenten en uitkeringstrekkers.quote:
Wasdaquote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind de Brittain nog best ok, ik heb er een kortings-pas van en er werkt een enorm leuke meid bij die in Eindhoven, maar ook alleen omdat ze er bandshirts en Overzeas-pantsu's verkopen, de hiphop-meuk die hoef ik niet
Nee, nu is ze boos omdat ik het niet wil en zegt ze dat ze "het wel tegen mijn vader zegt vanavond". Echt alsof het hem uitmaakt dat ik daar niet wil werken, het enige wat hij zal zeggen is: "OK. En wat wil je dat ik nu tegen Sanna zeg? Dat ze er móet gaan werken?"quote:Op maandag 13 juli 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog geen reden om zo te tieren en je moeder te hekelen.
quote:
Oh, zeg dat danquote:
Yeah.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowieso. De helft van het geld dat je krijgt gaat naar die kutstudenten en uitkeringstrekkers.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu is ze boos omdat ik het niet wil en zegt ze dat ze "het wel tegen mijn vader zegt vanavond". Echt alsof het hem uitmaakt dat ik daar niet wil werken, het enige wat hij zal zeggen is: "OK. En wat wil je dat ik nu tegen Sanna zeg? Dat ze er móet gaan werken?"
Je gaat toch sowieso niet ergens werken waar je het niet leuk vindt...
Mwa, ik heb ook wel degelijk werk gedaan wat ik niet leuk vond, maar goed, dat deed ik dan meer om gewoon nuttig bezig te zijn en om wat extra geld bij te verdienen in de vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu is ze boos omdat ik het niet wil en zegt ze dat ze "het wel tegen mijn vader zegt vanavond". Echt alsof het hem uitmaakt dat ik daar niet wil werken, het enige wat hij zal zeggen is: "OK. En wat wil je dat ik nu tegen Sanna zeg? Dat ze er móet gaan werken?"
Kutstudent.quote:
Ik verwacht echt dat hij zoiets zegt of hij kijkt gewoon heer careless naar de tv en zegt dan een minuut later of ze wat zei.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee idd, het moet wel een beetje leuk blijven, anders hou je het niet vol.
Nee, ziij is een kutstukrent.quote:
Wij emos, skaters, en alternatieve bef-tekkels nemen het over, en het staat nog beter ookquote:
Ja, ik zoek niet naar een vakantiebaan, dus ik moet het er wel een beetje naar mijn zin hebben en dat heb ik niet in een Brittain like winkel van 3 bij 7 meter.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik heb ook wel degelijk werk gedaan wat ik niet leuk vond, maar goed, dat deed ik dan meer om gewoon nuttig bezig te zijn en om wat extra geld bij te verdienen in de vakantie.Dan is het maar tijdelijk.
Je kan je kinderen niet dwingen om te werken, hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat hij zoiets zegt of hij kijkt gewoon heer careless naar de tv en zegt dan een minuut later of ze wat zei.![]()
Dat snapt mijn moeder dus niet, die denkt dat het alleen om het geld gaat.
quote:
Ik zat te denken aan een panstertank, my bad.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik noem een broek altijd Pantsu.. erg verkeerd
True. Maar dan nog. Je moeder bedoelt het vast allemaal goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zoek niet naar een vakantiebaan, dus ik moet het er wel een beetje naar mijn zin hebben en dat heb ik niet in een Brittain like winkel van 3 bij 7 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |