Je weet toch wel wat ze willen horenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Acinonyx het volgende:
Bij mij gaan de sollicitatie-gesprekken altijd zo grandioos mis........ als ze dan van die vragen stellen als Waarom Deze Winkel ? of Vertel Eens Iets Over Jezelf ? of andere vragen, weet ik nooit wat ik nou moet gaan zitten vertellen!
Euh...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
mensen die een stukadoor als wapen gebruiken...
Frankrijk...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
Frankrijk. Als ze daar drie maanden eerder mee kwam in plaats van 3 dagen van te voren, want gister heeft ze nog even een last minute gepakt, dan had ik het wel oke gevonden maar nu ga ik weg als iedereen weer terugkomt.
Waarom Deze Winkel?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Acinonyx het volgende:
Bij mij gaan de sollicitatie-gesprekken altijd zo grandioos mis........ als ze dan van die vragen stellen als Waarom Deze Winkel ? of Vertel Eens Iets Over Jezelf ? of andere vragen, weet ik nooit wat ik nou moet gaan zitten vertellen!
Van een brug?quote:
quote:
St. Tropez, Nice, Monaco is wel te doen aan de kust en zo. This time it's Toulouse...quote:
Maar er is zoveel cultuur in Toulouse!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
St. Tropez, Nice, Monaco is wel te doen aan de kust en zo. This time it's Toulouse...
Als je naar Nice ging, zaten we dicht bij elkaarquote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
St. Tropez, Nice, Monaco is wel te doen aan de kust en zo. This time it's Toulouse...
Ik zat vorig jaar bij Nice. En ik spreek ook best een woordje Frans maar je gebruikt toch automatisch Engels.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Nice ging, zaten we dicht bij elkaar![]()
Ik zit namelijk in Noord - Italie.
En volgens mij is Monaco ook best te doen.. Alleen ik kan geen frans.
Zal die examinator leuk vinden.quote:
En je gezond heidquote:Op maandag 13 juli 2009 16:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal die examinator leuk vinden.
Net als mijn portemonnee.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh...
* ding dong... heee een stuka...
[ afbeelding ]
Gezond heid?quote:
De 9e vertrekt de trein.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
Hey ZH.
Welke datum ga jij eigk richting Sziget?
Nee.. ='Dquote:
Die zal ik onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom Deze Winkel?
A; Ik moet toch ergens geld verdienen?
Vertel Eens Iets Over Jezelf?
A; Hoi, ik ben <naam>, ik hou van hobby's, FOK!ken en lekkere wijven.
Eerlijker kan niet.
Dan kom je dus op de Hongaarse dag aanquote:Op maandag 13 juli 2009 16:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezond heid?
[..]
De 9e vertrekt de trein.
Nice is tofquote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Nice ging, zaten we dicht bij elkaar![]()
Ik zit namelijk in Noord - Italie.
En volgens mij is Monaco ook best te doen.. Alleen ik kan geen frans.
Zitten we nu en OLD SC?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |