maar waarom is ie zo groot? driekwart van de ruimte wordt niet eens benutquote:
ja rustigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar waarom is ie zo groot? driekwart van de ruimte wordt niet eens benut
zoals je al ziet is de lengte iig geweldigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja rustigzit nog in illustrator en photoshop te klooien dus canvas is nog wat groot
ging mij ff om de lengte.
Nu heb je het over haar benen ofwat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals je al ziet is de lengte iig geweldig
PM verstuurd, ik heb alleen pas weer na het weekend tijd om te gaan spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
Oke als iedereen die niet in de lijst in de OP staat mij even een PM stuurt met daarin zijn BFH username (als iedereen in dit topic post zit ie zo snel vol) dan zet ik ze erbij.
Khad gister met mn lvl 6 (nu 7) Royal Soldier toch 16 -2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuke banner. Gisteravond zat ik weer eens in een goed Royal team. Heerlijk was het om in ieder geval (bijna) elke keer met een positieve k/d-ratio af te sluiten (daar moet ik namelijk nog aardig aan werken vergeleken met jullie).
FOK! server is nog niet online.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef exporQ het volgende:
Ik lees dat de server online is? Hoe is die te joinen?
Oja?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
FOK! server is nog niet online.
Deze is ge pre-orderd en zal online gaan als het mag van Dice.
Op het moment komen steeds meer servers online dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren.
Via options kan je in een server browser komen toch ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Necrodeath het volgende:
Hoe gaan we uberhaupt de server joinen voor de eerste keer?![]()
Je kunt zover ik weet geen ip ergens intypen ofzo om een server te joinen.
Als je weet dat een van je vrienden op de server zit joinen en dan bookmarken? Er hoeft maar 1 iemand op te komen en de rest moet die persoon dan joinen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Necrodeath het volgende:
Hoe gaan we uberhaupt de server joinen voor de eerste keer?![]()
Je kunt zover ik weet geen ip ergens intypen ofzo om een server te joinen.
Max slots.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh, lol.
Wat heb je voor een server besteld?
Kunnen we reclame maken voor FOK!, en dan Danny laten betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Max slots.
De-branded. (eigen naam, plaatje, ingame berichten.)
Rankend (kan ook geschakeld worden naar unranked)
Quad Core server
Oh ja en staat in London, gisteren avond heel wat tracerts en pings gedaan naar server en reageert net zo snel als servers in Amsterdam.
Word het wel een FOK!clanserver dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Max slots.
De-branded. (eigen naam, plaatje, ingame berichten.)
Rankend (kan ook geschakeld worden naar unranked)
Quad Core server
Oh ja en staat in London, gisteren avond heel wat tracerts en pings gedaan naar server en reageert net zo snel als servers in Amsterdam.
UnkownKillerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Ame_thyst het volgende:
WHAHA
Wat een faalhaas topic: http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=47491
Opstarting problems
Hij is blijkbaar al betaald en staat momenteel in de pre-order. Meld je aan bij de FOK!clan 2. (Deel een is al vol) En dan zal de admin je zsm accepteren neem ik aan. Waarna je tegen of met ons kan strijden om de eerste plek op de FOK!clan ranglijst. Enne, welkom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef Pistoleke het volgende:
Hallo beste mensen,!
een FOK!Clan lijkt me wel wat. Mijn spelersnaam is Adolphijn en ik speel een Gunner. Ik weet niet hoe het met die server is gesteld maar daar wil ik ook best wel aan mee betalen.
Via options kun je tot nu toe volgens mij alleen nog maar gebookmarkte servers joinen, en servers waar friends in zitten. Zo ver ik weet is er geen browser, maar ik kan het mis hebben ofcquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Via options kan je in een server browser komen toch ?
Werkt wel erg omslachtig, hopelijk maken ze het eenvoudiger. Misschien duurt het daarom zolang voordat clan servers toegelaten worden, dat er eerst nog een update komt ofzo.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Via options kun je tot nu toe volgens mij alleen nog maar gebookmarkte servers joinen, en servers waar friends in zitten. Zo ver ik weet is er geen browser, maar ik kan het mis hebben ofc
Inderdaad, BFH is nog steeds zo buggy, matchmaking die voor eeuwig duurt, disconnects, lag...gemis aan een heleboel features die toch erg handig en noodzakelijk zijn...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Vind trouwens dat Dice nu wel eens die servers online mag knallen zeg.
Vorige jaar had Battlefield Heroes al uitgebracht moeten worden, het lijkt nu nog wel een freaking beta.
thxquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:47 schreef Muchachooo het volgende:
OP gewijzigd, iedereen die mij een pm heeft gestuurd staat erbij
Matchmaken heb ik de laatste tijd niet zo veel problemen mee, gaat altijd vrij snel. Lag komt vaker voor (en die boodschap there is a problem with your connection in beeld).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef Whooz het volgende:
[..]
Inderdaad, BFH is nog steeds zo buggy, matchmaking die voor eeuwig duurt, disconnects, lag...gemis aan een heleboel features die toch erg handig en noodzakelijk zijn...
Graag linken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo, net even een boze post op het forum gezet. Nu zullen ze wel extra hard gaan werken.
Gereageerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=46783&pid=421994#pid421994
Had ik laatst ook weer een keer, in je eentje ben je kansloos tegen groepen, iig als soldier. Soms kan je winnen als de groep al in gevecht is met iemand anders (maar dan sta je dus niet alleen) maar normaal gesproken winnen 3 altijd van 1 als er een sociale soldier bijzit die zijn teammaten healt.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:54 schreef Whooz het volgende:
Gisteren weer eindelijk erin gekomen, leuk potje gespeeld met BazookaBaBy / SuperBaby.
Helaas ging het heel slecht....1-5, kwam ook echt alleen maar groepen tegen.
Ja idd, ik ben zelf soldier met 4 punten in Combat Healing, maar helaas dat iedereen z'n eigen weg gaat vaak. Heb maar zelden echt meegemaakt dat er er groepen gevormt werden en die tegen elkaar gingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Had ik laatst ook weer een keer, in je eentje ben je kansloos tegen groepen, iig als soldier. Soms kan je winnen als de groep al in gevecht is met iemand anders (maar dan sta je dus niet alleen) maar normaal gesproken winnen 3 altijd van 1 als er een sociale soldier bijzit die zijn teammaten healt.
Ik had FOK!2 aangemaakt, alleen timed die pagina nu al 2 dagen alleen maar uit -.-. Het is echt onmogelijk om plaatjes te adden of iets te veranderen =(quote:Op zondag 12 juli 2009 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Hij moet zich niet bij allebei de groepen aanmelden. Dan heeft het niet veel nut. En wil de beheerder even een FOK! plaatje toevoegen?
Een beetje goeie commando knalt jou op range echt wel af hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:40 schreef MrSkyline het volgende:
ik vind de gunner hemels, ik rag achter elkaar van die domme commando's tegen de grond met een lange afstands machinegun, wat nou sniperen?
als je alles raakt gaat t prima, 16 damage per schot in het hoofd, klein salvotje is dus genoeg.
in een groep gaat het natuurlijk nog beter, jammer dat er geen voip is ingebouwd ofzo.
Het mooiste is als zo'n domme commando je achterna komt rennen met zijn mes en jij hem op afstand kan houden. Gewoon rustig afknallen terwijl je achteruit loopt en hij als een dolle met dat mes rondzwaaitquote:Op zondag 12 juli 2009 13:40 schreef MrSkyline het volgende:
ik vind de gunner hemels, ik rag achter elkaar van die domme commando's tegen de grond met een lange afstands machinegun, wat nou sniperen?
als je alles raakt gaat t prima, 16 damage per schot in het hoofd, klein salvotje is dus genoeg.
in een groep gaat het natuurlijk nog beter, jammer dat er geen voip is ingebouwd ofzo.
Daar is dat speedpotion ding voor. Maar goed, niet iedereen is zo goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het mooiste is als zo'n domme commando je achterna komt rennen met zijn mes en jij hem op afstand kan houden. Gewoon rustig afknallen terwijl je achteruit loopt en hij als een dolle met dat mes rondzwaait
Of je close range pistool. Heb nu meestal pistool en mes geequiped.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:29 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Daar is dat speedpotion ding voor. Maar goed, niet iedereen is zo goed.
Serieus? Geen sniper rifle?!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Of je close range pistool. Heb nu meestal pistool en mes geequiped.
Nope, ik heb niet voor niets Prikkie als naam gekozenquote:
Ja oke. Je kan natuurlijk als sniper of backstabber spelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, ik heb niet voor niets Prikkie als naam gekozen
Ben je een National? dan hoop ik dat je als je lekker in mais staat te snipen je wat burning bullets te verwerken krijgtquote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Ja oke. Je kan natuurlijk als sniper of backstabber spelen.Ik ben gewoon fan van snipen. Heerlijk. Te makkelijk ook.
Het is je voor deze ene keer vergevenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wist niet dat jij hem had gestart.
ja maar ik zorg er natuurlijk voor dat ik niet op afstand neer te snipen ben door rond te rijden in een jeep en midden in de teringzooi uit mn jeep te stappen na de eerste paar poppetjes tot roadkill te hebben omgetoverd, schild aan, en meestal een stuk of 3 a 4 ventjes achter elkaar neer knallen met grof geweld.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:54 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Een beetje goeie commando knalt jou op range echt wel af hoor.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Zitten jullie ook altijd dat melodietje mee te fluiten
Ik vind het trouwens hoe meer ik het speel des te geiniger worden.
De balance tussen de classes vind ik uitzonderlijk goed. Burning bullets zou misschien wat zwakker mogen maar verder hoop ik niet dat ze er veel aan doen.
Wat wel jammer is dat je geen jeep kunt ontwijken door "over de jeep heen" te springen.
Dat was iid 10 keer niks, toch ook regelmatig een server die wel in europa staat...merk je meteen ^^quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Net ff met Ruhn op server gespeeld. Even gekeken waar server staat, in freaking Amerika.
Raar dat je dan last hebt van lag..
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Bartisik het volgende:
Meefluiten is een ding, maar kunnen jullie hem ook al zonder begeleiding?
Ik wacht op een aanbieding. Heb met die 200BF een pakje gekocht dat bij elkaar past.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef Ruhn het volgende:
Ben best benieuwd of er meerdere mensen hier zijn die BattleFunds hebben gekocht? Ik heb zelf voor 10 euro ofzoiets gekocht, iets aan de prijzige kant imo..... als ze de prijs iets zouden verlagen is de drempel voor veel mensen makkelijker te nemen denk ik.
ohh en heeft iemand nog medals over ^^?
Uhu ik ga denk ik ook voor nog 10 extra kopen...gewoon omdat het kan ^^quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb 2800 punten gekocht voor 20 euro. En heb permanente gear op één character gekozen. Gelijk alle 2800 punten maar je hebt wel een character dat er super tof uit ziet. Ik heb ook rugzakken gekozen en dat ziet er ook erg tof uit.
Het is wel erg duur voor alleen kleding, maar ach, het spel is gratis, normaal betaal je 50-60 voor een spel. Nu kost het niks en ik heb er veel plezier aan. Dan kan ik wel even 20 euro missen.
omdat het kanquote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef Ruhn het volgende:
Uhu ik ga denk ik ook voor nog 10 extra kopen...gewoon omdat het kan ^^
Dat was ik, of bedoel je die post niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=46783&pid=430204#pid430204
Iemand is weer even los gegaan op DICE/EA kan het er alleen maar mee eens zijn...
Jawel, geniaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was ik, of bedoel je die post niet?
Nee maar dat weet dice niet. Hoe meer boze server-eigenaren hoe sneller ze het oplossen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jawel, geniaal
Wist niet dat jij ook een server had ge pre-ordered
Je bent een Royal right?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand zo even een potje met vliegtuigen oefenen?
Gisteravond deed ie het ook al zo goed... na 4x BFH op te hebben gestart kon ie eindelijk connectie maken en toen bij het selecteren van een char klapte die er weer uit...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
HeyWeer een dagje F5en op de BF:H site
Ach dat soort mensen willen dingen gewoon niet begrijpen. Laat ze maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Trouwens drumstick, die Hammercakes op het BF:H wat een zakkenwaser is dat joh
Hij zei dat ge pre-orderde servers nog niet betaald zijn.
Ik zeg dat ik al betaald heb.
zegt hij weer "maar dat veranderd mijn punt niet"
Heb ik een nieuw woord voor gevonden "Thunder Nerd!"
Kom op ff doorzettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef FP128 het volgende:
Vooraf leek het interessant totdat ik verder keek. Sorry hoor maar dit is toch een soort kinderspel met dat wii-achtige interface? Alsof je een Pixar film aan het naspelen bent.![]()
Het gaat om de humor die erbij inzit. Heb bij deze game vaker gelachen dan alle andere games die ik gespeeld heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef FP128 het volgende:
Vooraf leek het interessant totdat ik verder keek. Sorry hoor maar dit is toch een soort kinderspel met dat wii-achtige interface? Alsof je een Pixar film aan het naspelen bent.![]()
Ik heb het idee dat die stinkDICE ons sowieso laat zitten. De game zou een jaar geleden al releasen. Een beetje vertraging kan natuurlijk, maar ze hebben ook niks aangekondigd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Ame_thyst het volgende:
En nog steeds geen mailtje over de server. Zal ik anders eens een mailtje naar DICE zelf sturen, dit is toch niet normaal meer...
Zijn mensen die al sinds maart (!!) wachten op hun server zonder maar enige vorm van info te krijgen over wanneer die shit nu eens online gaat.
Heb je al eens naar de posttijden gekeken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:12 schreef Demartan het volgende:
Yo,
ik wil graag joinen =] weet niet of deze topic(lees: deze ledenlijst) nog actief is... maar k join iig de FOK! 2 groep![]()
Username: Demartan
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Ronalld het volgende:
Eu gasten, ik ga vanaf morgen 2 week in Italie chillen. Dus niet online. Holla!
.... zuchtquote:07-15-09, 12:03 PM
We have not been given any estimated timeframe at this point.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Van de host waar server is ge pre-ordered
[..]
.... zucht
Beetje spijt dat ik er een heb ge pre-ordered lolquote:
Een jaar ofzo maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje spijt dat ik er een heb ge pre-ordered lol
Wie weet hoelang het nog gaat duren...
een uurtje geleden kon ik nog spelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn ze nou nog bezig? Bij elke game die ik wil joinen word ik gelijk gekickt
Ik nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:46 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
een uurtje geleden kon ik nog spelen.
Dat heb ik nou ook telkens..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn ze nou nog bezig? Bij elke game die ik wil joinen word ik gelijk gekickt
Die PTE ook: Test nu de nieuwe content!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Het laaste battlefield heroes nieuws:
"Er is nog geen nieuws"
Omdat het geen standaard vraag is zou de support opzoek gaan naar een antwoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Bartisik het volgende:
Toch niet z'n automatisch antwoord, dan schiet het nog niet op![]()
En ook veel plezier da
Ik wist niet dat BFH ook door Aventurine TM werd gemaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat het geen standaard vraag is zou de support opzoek gaan naar een antwoord.
In andere woorden
Soon™
quote:Hello Heroes,
As you have been made aware for the last several weeks, we have been running our PTE (Public Test Environment) version of the site and game to gather feedback from you.
This is now offline and we would like to thank you for your time, help and feedback.
Join mijn game kan je er zo in (ben wel national).quote:
Bastards!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
drumstickNL, ze hebben ons "Give us a date for rental servers already!" topic ( http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=46783&page=2&highlight=rental )
un-bump-able gemaakt :S
Zeker weer zo'n 12 jarige forum admin
Matchmaking mag blijven. Own ik ook eens een keer met een spelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:43 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er een keer nieuwe mappen komen. En dat je je hero kan verwijderen. En dat dat matchmaking gedoe ophoud.![]()
![]()
![]()
Moet je ff in FB vragen zodat een modje het sneller ziet.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Matchmaking mag blijven. Own ik ook eens een keer met een spelEen hero verwijderen is wel een goed punt...
EDIT:
Mijn login naam is trouwens WurM en mijn meest gebruikte hero is Cpt.Crawler... Kan mss in de OP?
Uit beta? Wat heb ik gemist?!?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef MrSkyline het volgende:
ik word helemaal leip van al die lag op servers, bijna iedere server wel sinds de game uit beta is, al de servers lijken wel overbelast ofzo, meer mensen dit opgevallen?
Dit dus. Heb mezelf ook al enige tijd geleden voor FOK!2 aangemeld, maar er gebeurt niets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:56 schreef DiaperJuice het volgende:
Eergisteren begonnen, ben nu lvl 11 commando. Wie PM ik om de Fok! clan te joinen ?
Edit: Ik zie net het linkje in DrumstickNL's sig. De clan is vol, kunnen er niet wat members met een score van 0 gekickt worden zodat ik kan joinen ?
aangezien iedereen nu gewoon kan joinen zonder beta key en de play now knop prominent op de frontpage pronkt van battlefieldheroes.com lijkt het er op dat hij public en uit beta is....quote:
De beheerder van FOK!2 is nog op vakantie, dacht dat hij binnen een week terug zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dit dus. Heb mezelf ook al enige tijd geleden voor FOK!2 aangemeld, maar er gebeurt niets.
Game is nog niet uit de beta.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:02 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
aangezien iedereen nu gewoon kan joinen zonder beta key en de play now knop prominent op de frontpage pronkt van battlefieldheroes.com lijkt het er op dat hij public en uit beta is....
en sinds dat is gebeurd heb ik op vrijwel iedere server scheitveel lag.
ja voor mij is het niet meer mogelijk de OP te wijzigen (bericht ouder dan 48 uur) dus moet je zoals drumstikkie al zei bij de mods zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 17:27 schreef WurM het volgende:
EDIT:
Mijn login naam is trouwens WurM en mijn meest gebruikte hero is Cpt.Crawler... Kan mss in de OP?
Ow? Goh...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja voor mij is het niet meer mogelijk de OP te wijzigen (bericht ouder dan 48 uur) dus moet je zoals drumstikkie al zei bij de mods zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef WurM het volgende:
Battlefield Heroes #4 - De FOK! clan leeft!
Onderaan staan een paar nieuwe aanmeldingen... Mss voor in de OP
Als je Vista of Windows 7 hebt moet je je browser als admin uitvoeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Hardrebel het volgende:
Word gekicked door punkbuster op de 1 of andere manier.
Ik heb ook 2 die ik regelmatig gebruik. De andere twee wil ik wel verwijderen, maar dat kan helaas nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:04 schreef drumstickNL het volgende:
Oja, als we die met 0 punten gaan kicken moet je mij ook kicken. Heb een main die ik gebruik en nog een andere, de rest heeft 0 punten.
Mensen met 0 punten kicken heeft geen zin, in ieder geval niet om ruimte te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:04 schreef drumstickNL het volgende:
Oja, als we die met 0 punten gaan kicken moet je mij ook kicken. Heb een main die ik gebruik en nog een andere, de rest heeft 0 punten.
Dat zei ik toch ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mensen met 0 punten kicken heeft geen zin, in ieder geval niet om ruimte te maken.
Er kunnen 20 spelers in een groep, niet maar 20 characters.
inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:41 schreef WurM het volgende:
Ik heb er ook drie dagen over gedaan om het te begrijpen, maar het komt er dus op neer dat de namen in de lijst (met punten) de Heroes zijn, die gekoppeld zijn aan de members van een group.
Sowieso een goed idee. Heroes kunnen verwijderen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
inderdaaden aangezien het niet mogelijk is characters te verwijderen, heeft iedereen meerdere heroes, terwijl ze niet allemaal gebruikt worden.
wat ingewikkeld zegze moeten het gewoon mogelijk maken je hero te verwijderen, dan hebben we waarschijnlijk veel minder problemen zoals dit
De reden waarom Dice dat waarschijnlijk niet wilt doen, is omdat je dan heel snel VP kunt krijgen. Maak een nieuw character, paar levels up gooien, honderden VP's binnen halen, character deleten, rinse, repeat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Sowieso een goed idee. Heroes kunnen verwijderen...
Das wel netjes idd... Misschien ook maar eens proberen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:47 schreef MrSkyline het volgende:
ik had een fuckup gemaakt toen ik voor het eerst heroes aan ging maken, en ff een mailtje gestuurd naar de beheerders en die hadden binnen een half uur mn ongewenste hero gedelete, erg netjes.
Dan delete je de VP's die via dat character behaald zijn toch gewoon wanneer deze gedelete wordt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De reden waarom Dice dat waarschijnlijk niet wilt doen, is omdat je dan heel snel VP kunt krijgen. Maak een nieuw character, paar levels up gooien, honderden VP's binnen halen, character deleten, rinse, repeat.
Misschien het oude systeem er weer bijhalen? Die werkte prima.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De reden waarom Dice dat waarschijnlijk niet wilt doen, is omdat je dan heel snel VP kunt krijgen. Maak een nieuw character, paar levels up gooien, honderden VP's binnen halen, character deleten, rinse, repeat.
Als je geld neerlegt kun je nu een ridder wordenquote:
een Ridderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je geld neerlegt kun je nu een ridder worden
Geld
Niets noemenswaardigs, volgens mij... Of ik heb ook alles gemist...
Er is een shitload aan BF items bijgekomen kwa shirtjes enzo. En raad eens: Geen servers nog.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
een Ridderen als ik het dubbele neerleg word ik Spiderman ofso?
Draai je op vista? Voer je browser als administrator uit. Did the job for me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef icebliss het volgende:
Altijd spannend zo'n spel waarbij het maar weer afwachten is of je kan spelen of niet. Kom nu nergens in, alleen maar foutmeldingen..
op / met / huh wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
Zoek nog steeds iemand om blasting strike uit te proberen.
Hee man, hoe was je vakantie?! Enne, de server is al besteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:35 schreef raaavi het volgende:
Hoe zit het met die server?! ik doe nog steeds mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Muchachooo op 06-08-2009 04:07:59 ]Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
om het een beetje uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Muchachooo het volgende:
Oke ik heb wat onderhoud gedaan wat betreft de OP, als het goed is staat iedereen die hier in dit topic z'n username gepost heeft er nu bij.
degene die dit topic volpost en dus volgens de regels nummertje 5 opent, aub bovenstaande OP gebruiken.
trouwens raaavi (volgens mij zit jij daarachter:P) wat zijn die plaatjes in de OP tussen Fok! usernames en BFH usernames?
ik ga trouwens vrijdag op vakantie tot de 23e, dan weten jullie dat
Vakantie was topquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee man, hoe was je vakantie?! Enne, de server is al besteld.
De blasting strike is voor tanks enzo, als je blasting strike met meerdere tegelijk doet kun je ze zo ver wegblazen dat ze een stipje worden.
M...enstruatiegriep?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef raaavi het volgende:
heb wel last van me keel nu, hoop dat het de airco in het vliegtuig was, en niet iets wat begint met een M en afsluit met griep....
Volgens mij heeft een vliegtuig geen airco nodig, is nogal koud daarbovenquote:
there is light at the end of the tunnelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:22 schreef drumstickNL het volgende:
Zag volgens mij een server met een andere naam en aparte admins.
die blazers dan om de luchtdruk te houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vliegtuig geen airco nodig, is nogal koud daarboven
Never travel towards the light!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
there is light at the end of the tunnel
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor, jij bent niet bang voor het donker
Mjah, ik zei dat mijn team slecht was. Toen zeiden iemand 'you're our captain, you should give us orders' (mijn naam is Cpt.Crawler), dus toen heb ik ze iets verteld als 'Kill, but don't die'. Mwah, luisterden ze wel aardig naarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ja heb ik vaak ook, je kunt echt het verschil tussen winnen en verliezen maken door zelf goed te spelen en aanwijzingen te geven. Volgens mij is meer als 50% rond de 12 jaar.
Dus captain in je naam straalt gezag uit he... daarom luisteren ze nooit naar PrivatePrutsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Mjah, ik zei dat mijn team slecht was. Toen zeiden iemand 'you're our captain, you should give us orders' (mijn naam is Cpt.Crawler), dus toen heb ik ze iets verteld als 'Kill, but don't die'. Mwah, luisterden ze wel aardig naar
Maar goed, genoeg sterke verhalen voor vandaag...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:53 schreef Muchachooo het volgende:
Ruhn je bent weer terug
haha je kwam om half 3 thuis en besloot meteen maar weer op te duiken op Fok!
of niet soms
ik ben net thuis van mn werk xD
Bugs? Wat voor bugs?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon gestopt met het verder developpen van het spel.
Ze cashen nog wat zolang het nog kan en dan cancelen ze BF:H. Zou me echt niets verbazen.
Ik bedoel, ik heb nog nooit zo'n buggy spel gezien die in een jaar tijd zo weinig verbeterd (of moet ik zeggen verslechterd??) is. Zelfs als er 1 iemand aan zou werken zouden er nog meer bug fixen uitgebracht kunnen worden. Kan niet geloven dat Dice echt serieus met dit project bezig is. (als je communty mannagers 15 jaar zijn....
Server bugs. Dat is de reden dat er na een jaar nog steeds geen rental servers online zijn.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Muchachooo het volgende:
Oke ik heb wat onderhoud gedaan wat betreft de OP, als het goed is staat iedereen die hier in dit topic z'n username gepost heeft er nu bij.
degene die dit topic volpost en dus volgens de regels nummertje 5 opent, aub bovenstaande OP gebruiken.
trouwens raaavi (volgens mij zit jij daarachter:P) wat zijn die plaatjes in de OP tussen Fok! usernames en BFH usernames?Sta ik er weer niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MagischMannetje - Skapje
Was een grapje geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Server bugs. Dat is de reden dat er na een jaar nog steeds geen rental servers online zijn.
Onder de smoes "bug fixen" brengen ze 0.000 info uit over wanneer deze online komen.
Heb al naar Dice gemailed, naar EA. Nog ff en ik mail de producer zelf.
edit
Spel zit zelf trouwens ook onder de bugs![]()
ik zou zweren dat ik het complete topic gescand heb naar iedereen die zijn BFH username genoemd heeft, maargoed, nu sta je erbijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Sta ik er weer niet bijMagischMannetje - Skapje
Wat is daar goed nieuws aan? Die post is al 2 maanden oud. Server is helaas net "te laat" ge pre-ordered om die keys te ontvangen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |