Je bent een Royal right?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand zo even een potje met vliegtuigen oefenen?
Gisteravond deed ie het ook al zo goed... na 4x BFH op te hebben gestart kon ie eindelijk connectie maken en toen bij het selecteren van een char klapte die er weer uit...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
HeyWeer een dagje F5en op de BF:H site
Ach dat soort mensen willen dingen gewoon niet begrijpen. Laat ze maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Trouwens drumstick, die Hammercakes op het BF:H wat een zakkenwaser is dat joh
Hij zei dat ge pre-orderde servers nog niet betaald zijn.
Ik zeg dat ik al betaald heb.
zegt hij weer "maar dat veranderd mijn punt niet"
Heb ik een nieuw woord voor gevonden "Thunder Nerd!"
Kom op ff doorzettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef FP128 het volgende:
Vooraf leek het interessant totdat ik verder keek. Sorry hoor maar dit is toch een soort kinderspel met dat wii-achtige interface? Alsof je een Pixar film aan het naspelen bent.![]()
Het gaat om de humor die erbij inzit. Heb bij deze game vaker gelachen dan alle andere games die ik gespeeld heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef FP128 het volgende:
Vooraf leek het interessant totdat ik verder keek. Sorry hoor maar dit is toch een soort kinderspel met dat wii-achtige interface? Alsof je een Pixar film aan het naspelen bent.![]()
Ik heb het idee dat die stinkDICE ons sowieso laat zitten. De game zou een jaar geleden al releasen. Een beetje vertraging kan natuurlijk, maar ze hebben ook niks aangekondigd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef Ame_thyst het volgende:
En nog steeds geen mailtje over de server. Zal ik anders eens een mailtje naar DICE zelf sturen, dit is toch niet normaal meer...
Zijn mensen die al sinds maart (!!) wachten op hun server zonder maar enige vorm van info te krijgen over wanneer die shit nu eens online gaat.
Heb je al eens naar de posttijden gekeken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:12 schreef Demartan het volgende:
Yo,
ik wil graag joinen =] weet niet of deze topic(lees: deze ledenlijst) nog actief is... maar k join iig de FOK! 2 groep![]()
Username: Demartan
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Ronalld het volgende:
Eu gasten, ik ga vanaf morgen 2 week in Italie chillen. Dus niet online. Holla!
.... zuchtquote:07-15-09, 12:03 PM
We have not been given any estimated timeframe at this point.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Van de host waar server is ge pre-ordered
[..]
.... zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |