maar waarom is ie zo groot? driekwart van de ruimte wordt niet eens benutquote:
ja rustigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar waarom is ie zo groot? driekwart van de ruimte wordt niet eens benut
zoals je al ziet is de lengte iig geweldigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja rustigzit nog in illustrator en photoshop te klooien dus canvas is nog wat groot
ging mij ff om de lengte.
Nu heb je het over haar benen ofwat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals je al ziet is de lengte iig geweldig
PM verstuurd, ik heb alleen pas weer na het weekend tijd om te gaan spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
Oke als iedereen die niet in de lijst in de OP staat mij even een PM stuurt met daarin zijn BFH username (als iedereen in dit topic post zit ie zo snel vol) dan zet ik ze erbij.
Khad gister met mn lvl 6 (nu 7) Royal Soldier toch 16 -2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuke banner. Gisteravond zat ik weer eens in een goed Royal team. Heerlijk was het om in ieder geval (bijna) elke keer met een positieve k/d-ratio af te sluiten (daar moet ik namelijk nog aardig aan werken vergeleken met jullie).
FOK! server is nog niet online.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef exporQ het volgende:
Ik lees dat de server online is? Hoe is die te joinen?
Oja?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
FOK! server is nog niet online.
Deze is ge pre-orderd en zal online gaan als het mag van Dice.
Op het moment komen steeds meer servers online dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren.
Via options kan je in een server browser komen toch ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Necrodeath het volgende:
Hoe gaan we uberhaupt de server joinen voor de eerste keer?![]()
Je kunt zover ik weet geen ip ergens intypen ofzo om een server te joinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |