maar waarom is ie zo groot? driekwart van de ruimte wordt niet eens benutquote:
ja rustigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar waarom is ie zo groot? driekwart van de ruimte wordt niet eens benut
zoals je al ziet is de lengte iig geweldigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja rustigzit nog in illustrator en photoshop te klooien dus canvas is nog wat groot
ging mij ff om de lengte.
Nu heb je het over haar benen ofwat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals je al ziet is de lengte iig geweldig
PM verstuurd, ik heb alleen pas weer na het weekend tijd om te gaan spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
Oke als iedereen die niet in de lijst in de OP staat mij even een PM stuurt met daarin zijn BFH username (als iedereen in dit topic post zit ie zo snel vol) dan zet ik ze erbij.
Khad gister met mn lvl 6 (nu 7) Royal Soldier toch 16 -2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:11 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuke banner. Gisteravond zat ik weer eens in een goed Royal team. Heerlijk was het om in ieder geval (bijna) elke keer met een positieve k/d-ratio af te sluiten (daar moet ik namelijk nog aardig aan werken vergeleken met jullie).
FOK! server is nog niet online.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef exporQ het volgende:
Ik lees dat de server online is? Hoe is die te joinen?
Oja?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
FOK! server is nog niet online.
Deze is ge pre-orderd en zal online gaan als het mag van Dice.
Op het moment komen steeds meer servers online dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren.
Via options kan je in een server browser komen toch ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Necrodeath het volgende:
Hoe gaan we uberhaupt de server joinen voor de eerste keer?![]()
Je kunt zover ik weet geen ip ergens intypen ofzo om een server te joinen.
Als je weet dat een van je vrienden op de server zit joinen en dan bookmarken? Er hoeft maar 1 iemand op te komen en de rest moet die persoon dan joinen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Necrodeath het volgende:
Hoe gaan we uberhaupt de server joinen voor de eerste keer?![]()
Je kunt zover ik weet geen ip ergens intypen ofzo om een server te joinen.
Max slots.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh, lol.
Wat heb je voor een server besteld?
Kunnen we reclame maken voor FOK!, en dan Danny laten betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Max slots.
De-branded. (eigen naam, plaatje, ingame berichten.)
Rankend (kan ook geschakeld worden naar unranked)
Quad Core server
Oh ja en staat in London, gisteren avond heel wat tracerts en pings gedaan naar server en reageert net zo snel als servers in Amsterdam.
Word het wel een FOK!clanserver dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Max slots.
De-branded. (eigen naam, plaatje, ingame berichten.)
Rankend (kan ook geschakeld worden naar unranked)
Quad Core server
Oh ja en staat in London, gisteren avond heel wat tracerts en pings gedaan naar server en reageert net zo snel als servers in Amsterdam.
UnkownKillerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Ame_thyst het volgende:
WHAHA
Wat een faalhaas topic: http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=47491
Opstarting problems
Hij is blijkbaar al betaald en staat momenteel in de pre-order. Meld je aan bij de FOK!clan 2. (Deel een is al vol) En dan zal de admin je zsm accepteren neem ik aan. Waarna je tegen of met ons kan strijden om de eerste plek op de FOK!clan ranglijst. Enne, welkom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef Pistoleke het volgende:
Hallo beste mensen,!
een FOK!Clan lijkt me wel wat. Mijn spelersnaam is Adolphijn en ik speel een Gunner. Ik weet niet hoe het met die server is gesteld maar daar wil ik ook best wel aan mee betalen.
Via options kun je tot nu toe volgens mij alleen nog maar gebookmarkte servers joinen, en servers waar friends in zitten. Zo ver ik weet is er geen browser, maar ik kan het mis hebben ofcquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Via options kan je in een server browser komen toch ?
Werkt wel erg omslachtig, hopelijk maken ze het eenvoudiger. Misschien duurt het daarom zolang voordat clan servers toegelaten worden, dat er eerst nog een update komt ofzo.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Via options kun je tot nu toe volgens mij alleen nog maar gebookmarkte servers joinen, en servers waar friends in zitten. Zo ver ik weet is er geen browser, maar ik kan het mis hebben ofc
Inderdaad, BFH is nog steeds zo buggy, matchmaking die voor eeuwig duurt, disconnects, lag...gemis aan een heleboel features die toch erg handig en noodzakelijk zijn...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Vind trouwens dat Dice nu wel eens die servers online mag knallen zeg.
Vorige jaar had Battlefield Heroes al uitgebracht moeten worden, het lijkt nu nog wel een freaking beta.
thxquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:47 schreef Muchachooo het volgende:
OP gewijzigd, iedereen die mij een pm heeft gestuurd staat erbij
Matchmaken heb ik de laatste tijd niet zo veel problemen mee, gaat altijd vrij snel. Lag komt vaker voor (en die boodschap there is a problem with your connection in beeld).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef Whooz het volgende:
[..]
Inderdaad, BFH is nog steeds zo buggy, matchmaking die voor eeuwig duurt, disconnects, lag...gemis aan een heleboel features die toch erg handig en noodzakelijk zijn...
Graag linken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo, net even een boze post op het forum gezet. Nu zullen ze wel extra hard gaan werken.
Gereageerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=46783&pid=421994#pid421994
Had ik laatst ook weer een keer, in je eentje ben je kansloos tegen groepen, iig als soldier. Soms kan je winnen als de groep al in gevecht is met iemand anders (maar dan sta je dus niet alleen) maar normaal gesproken winnen 3 altijd van 1 als er een sociale soldier bijzit die zijn teammaten healt.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:54 schreef Whooz het volgende:
Gisteren weer eindelijk erin gekomen, leuk potje gespeeld met BazookaBaBy / SuperBaby.
Helaas ging het heel slecht....1-5, kwam ook echt alleen maar groepen tegen.
Ja idd, ik ben zelf soldier met 4 punten in Combat Healing, maar helaas dat iedereen z'n eigen weg gaat vaak. Heb maar zelden echt meegemaakt dat er er groepen gevormt werden en die tegen elkaar gingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Had ik laatst ook weer een keer, in je eentje ben je kansloos tegen groepen, iig als soldier. Soms kan je winnen als de groep al in gevecht is met iemand anders (maar dan sta je dus niet alleen) maar normaal gesproken winnen 3 altijd van 1 als er een sociale soldier bijzit die zijn teammaten healt.
Ik had FOK!2 aangemaakt, alleen timed die pagina nu al 2 dagen alleen maar uit -.-. Het is echt onmogelijk om plaatjes te adden of iets te veranderen =(quote:Op zondag 12 juli 2009 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Hij moet zich niet bij allebei de groepen aanmelden. Dan heeft het niet veel nut. En wil de beheerder even een FOK! plaatje toevoegen?
Een beetje goeie commando knalt jou op range echt wel af hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:40 schreef MrSkyline het volgende:
ik vind de gunner hemels, ik rag achter elkaar van die domme commando's tegen de grond met een lange afstands machinegun, wat nou sniperen?
als je alles raakt gaat t prima, 16 damage per schot in het hoofd, klein salvotje is dus genoeg.
in een groep gaat het natuurlijk nog beter, jammer dat er geen voip is ingebouwd ofzo.
Het mooiste is als zo'n domme commando je achterna komt rennen met zijn mes en jij hem op afstand kan houden. Gewoon rustig afknallen terwijl je achteruit loopt en hij als een dolle met dat mes rondzwaaitquote:Op zondag 12 juli 2009 13:40 schreef MrSkyline het volgende:
ik vind de gunner hemels, ik rag achter elkaar van die domme commando's tegen de grond met een lange afstands machinegun, wat nou sniperen?
als je alles raakt gaat t prima, 16 damage per schot in het hoofd, klein salvotje is dus genoeg.
in een groep gaat het natuurlijk nog beter, jammer dat er geen voip is ingebouwd ofzo.
Daar is dat speedpotion ding voor. Maar goed, niet iedereen is zo goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het mooiste is als zo'n domme commando je achterna komt rennen met zijn mes en jij hem op afstand kan houden. Gewoon rustig afknallen terwijl je achteruit loopt en hij als een dolle met dat mes rondzwaait
Of je close range pistool. Heb nu meestal pistool en mes geequiped.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:29 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Daar is dat speedpotion ding voor. Maar goed, niet iedereen is zo goed.
Serieus? Geen sniper rifle?!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Of je close range pistool. Heb nu meestal pistool en mes geequiped.
Nope, ik heb niet voor niets Prikkie als naam gekozenquote:
Ja oke. Je kan natuurlijk als sniper of backstabber spelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, ik heb niet voor niets Prikkie als naam gekozen
Ben je een National? dan hoop ik dat je als je lekker in mais staat te snipen je wat burning bullets te verwerken krijgtquote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Ja oke. Je kan natuurlijk als sniper of backstabber spelen.Ik ben gewoon fan van snipen. Heerlijk. Te makkelijk ook.
Het is je voor deze ene keer vergevenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wist niet dat jij hem had gestart.
ja maar ik zorg er natuurlijk voor dat ik niet op afstand neer te snipen ben door rond te rijden in een jeep en midden in de teringzooi uit mn jeep te stappen na de eerste paar poppetjes tot roadkill te hebben omgetoverd, schild aan, en meestal een stuk of 3 a 4 ventjes achter elkaar neer knallen met grof geweld.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:54 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Een beetje goeie commando knalt jou op range echt wel af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |