Via options kun je tot nu toe volgens mij alleen nog maar gebookmarkte servers joinen, en servers waar friends in zitten. Zo ver ik weet is er geen browser, maar ik kan het mis hebben ofcquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Via options kan je in een server browser komen toch ?
Werkt wel erg omslachtig, hopelijk maken ze het eenvoudiger. Misschien duurt het daarom zolang voordat clan servers toegelaten worden, dat er eerst nog een update komt ofzo.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Via options kun je tot nu toe volgens mij alleen nog maar gebookmarkte servers joinen, en servers waar friends in zitten. Zo ver ik weet is er geen browser, maar ik kan het mis hebben ofc
Inderdaad, BFH is nog steeds zo buggy, matchmaking die voor eeuwig duurt, disconnects, lag...gemis aan een heleboel features die toch erg handig en noodzakelijk zijn...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Vind trouwens dat Dice nu wel eens die servers online mag knallen zeg.
Vorige jaar had Battlefield Heroes al uitgebracht moeten worden, het lijkt nu nog wel een freaking beta.
thxquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:47 schreef Muchachooo het volgende:
OP gewijzigd, iedereen die mij een pm heeft gestuurd staat erbij
Matchmaken heb ik de laatste tijd niet zo veel problemen mee, gaat altijd vrij snel. Lag komt vaker voor (en die boodschap there is a problem with your connection in beeld).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef Whooz het volgende:
[..]
Inderdaad, BFH is nog steeds zo buggy, matchmaking die voor eeuwig duurt, disconnects, lag...gemis aan een heleboel features die toch erg handig en noodzakelijk zijn...
Graag linken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo, net even een boze post op het forum gezet. Nu zullen ze wel extra hard gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |