quote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Zitten jullie ook altijd dat melodietje mee te fluiten
Ik vind het trouwens hoe meer ik het speel des te geiniger worden.
De balance tussen de classes vind ik uitzonderlijk goed. Burning bullets zou misschien wat zwakker mogen maar verder hoop ik niet dat ze er veel aan doen.
Wat wel jammer is dat je geen jeep kunt ontwijken door "over de jeep heen" te springen.
Dat was iid 10 keer niks, toch ook regelmatig een server die wel in europa staat...merk je meteen ^^quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Net ff met Ruhn op server gespeeld. Even gekeken waar server staat, in freaking Amerika.
Raar dat je dan last hebt van lag..
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Bartisik het volgende:
Meefluiten is een ding, maar kunnen jullie hem ook al zonder begeleiding?
Ik wacht op een aanbieding. Heb met die 200BF een pakje gekocht dat bij elkaar past.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef Ruhn het volgende:
Ben best benieuwd of er meerdere mensen hier zijn die BattleFunds hebben gekocht? Ik heb zelf voor 10 euro ofzoiets gekocht, iets aan de prijzige kant imo..... als ze de prijs iets zouden verlagen is de drempel voor veel mensen makkelijker te nemen denk ik.
ohh en heeft iemand nog medals over ^^?
Uhu ik ga denk ik ook voor nog 10 extra kopen...gewoon omdat het kan ^^quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb 2800 punten gekocht voor 20 euro. En heb permanente gear op één character gekozen. Gelijk alle 2800 punten maar je hebt wel een character dat er super tof uit ziet. Ik heb ook rugzakken gekozen en dat ziet er ook erg tof uit.
Het is wel erg duur voor alleen kleding, maar ach, het spel is gratis, normaal betaal je 50-60 voor een spel. Nu kost het niks en ik heb er veel plezier aan. Dan kan ik wel even 20 euro missen.
omdat het kanquote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef Ruhn het volgende:
Uhu ik ga denk ik ook voor nog 10 extra kopen...gewoon omdat het kan ^^
Dat was ik, of bedoel je die post niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=46783&pid=430204#pid430204
Iemand is weer even los gegaan op DICE/EA kan het er alleen maar mee eens zijn...
Jawel, geniaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was ik, of bedoel je die post niet?
Nee maar dat weet dice niet. Hoe meer boze server-eigenaren hoe sneller ze het oplossen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jawel, geniaal
Wist niet dat jij ook een server had ge pre-ordered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |