Never travel towards the light!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
there is light at the end of the tunnel
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor, jij bent niet bang voor het donker
Mjah, ik zei dat mijn team slecht was. Toen zeiden iemand 'you're our captain, you should give us orders' (mijn naam is Cpt.Crawler), dus toen heb ik ze iets verteld als 'Kill, but don't die'. Mwah, luisterden ze wel aardig naarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ja heb ik vaak ook, je kunt echt het verschil tussen winnen en verliezen maken door zelf goed te spelen en aanwijzingen te geven. Volgens mij is meer als 50% rond de 12 jaar.
Dus captain in je naam straalt gezag uit he... daarom luisteren ze nooit naar PrivatePrutsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Mjah, ik zei dat mijn team slecht was. Toen zeiden iemand 'you're our captain, you should give us orders' (mijn naam is Cpt.Crawler), dus toen heb ik ze iets verteld als 'Kill, but don't die'. Mwah, luisterden ze wel aardig naar
Maar goed, genoeg sterke verhalen voor vandaag...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:53 schreef Muchachooo het volgende:
Ruhn je bent weer terug
haha je kwam om half 3 thuis en besloot meteen maar weer op te duiken op Fok!
of niet soms
ik ben net thuis van mn werk xD
Bugs? Wat voor bugs?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon gestopt met het verder developpen van het spel.
Ze cashen nog wat zolang het nog kan en dan cancelen ze BF:H. Zou me echt niets verbazen.
Ik bedoel, ik heb nog nooit zo'n buggy spel gezien die in een jaar tijd zo weinig verbeterd (of moet ik zeggen verslechterd??) is. Zelfs als er 1 iemand aan zou werken zouden er nog meer bug fixen uitgebracht kunnen worden. Kan niet geloven dat Dice echt serieus met dit project bezig is. (als je communty mannagers 15 jaar zijn....
Server bugs. Dat is de reden dat er na een jaar nog steeds geen rental servers online zijn.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Muchachooo het volgende:
Oke ik heb wat onderhoud gedaan wat betreft de OP, als het goed is staat iedereen die hier in dit topic z'n username gepost heeft er nu bij.
degene die dit topic volpost en dus volgens de regels nummertje 5 opent, aub bovenstaande OP gebruiken.
trouwens raaavi (volgens mij zit jij daarachter:P) wat zijn die plaatjes in de OP tussen Fok! usernames en BFH usernames?Sta ik er weer niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MagischMannetje - Skapje
Was een grapje geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Server bugs. Dat is de reden dat er na een jaar nog steeds geen rental servers online zijn.
Onder de smoes "bug fixen" brengen ze 0.000 info uit over wanneer deze online komen.
Heb al naar Dice gemailed, naar EA. Nog ff en ik mail de producer zelf.
edit
Spel zit zelf trouwens ook onder de bugs![]()
ik zou zweren dat ik het complete topic gescand heb naar iedereen die zijn BFH username genoemd heeft, maargoed, nu sta je erbijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Sta ik er weer niet bijMagischMannetje - Skapje
Wat is daar goed nieuws aan? Die post is al 2 maanden oud. Server is helaas net "te laat" ge pre-ordered om die keys te ontvangen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |