een Ridderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je geld neerlegt kun je nu een ridder worden
Geld
Niets noemenswaardigs, volgens mij... Of ik heb ook alles gemist...
Er is een shitload aan BF items bijgekomen kwa shirtjes enzo. En raad eens: Geen servers nog.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
een Ridderen als ik het dubbele neerleg word ik Spiderman ofso?
Draai je op vista? Voer je browser als administrator uit. Did the job for me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef icebliss het volgende:
Altijd spannend zo'n spel waarbij het maar weer afwachten is of je kan spelen of niet. Kom nu nergens in, alleen maar foutmeldingen..
op / met / huh wat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
Zoek nog steeds iemand om blasting strike uit te proberen.
Hee man, hoe was je vakantie?! Enne, de server is al besteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:35 schreef raaavi het volgende:
Hoe zit het met die server?! ik doe nog steeds mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Muchachooo op 06-08-2009 04:07:59 ]Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
om het een beetje uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Muchachooo het volgende:
Oke ik heb wat onderhoud gedaan wat betreft de OP, als het goed is staat iedereen die hier in dit topic z'n username gepost heeft er nu bij.
degene die dit topic volpost en dus volgens de regels nummertje 5 opent, aub bovenstaande OP gebruiken.
trouwens raaavi (volgens mij zit jij daarachter:P) wat zijn die plaatjes in de OP tussen Fok! usernames en BFH usernames?
ik ga trouwens vrijdag op vakantie tot de 23e, dan weten jullie dat
Vakantie was topquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee man, hoe was je vakantie?! Enne, de server is al besteld.
De blasting strike is voor tanks enzo, als je blasting strike met meerdere tegelijk doet kun je ze zo ver wegblazen dat ze een stipje worden.
M...enstruatiegriep?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef raaavi het volgende:
heb wel last van me keel nu, hoop dat het de airco in het vliegtuig was, en niet iets wat begint met een M en afsluit met griep....
Volgens mij heeft een vliegtuig geen airco nodig, is nogal koud daarbovenquote:
there is light at the end of the tunnelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:22 schreef drumstickNL het volgende:
Zag volgens mij een server met een andere naam en aparte admins.
die blazers dan om de luchtdruk te houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een vliegtuig geen airco nodig, is nogal koud daarboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |