Beetje spijt dat ik er een heb ge pre-ordered lolquote:
Een jaar ofzo maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje spijt dat ik er een heb ge pre-ordered lol
Wie weet hoelang het nog gaat duren...
een uurtje geleden kon ik nog spelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn ze nou nog bezig? Bij elke game die ik wil joinen word ik gelijk gekickt
Ik nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:46 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
een uurtje geleden kon ik nog spelen.
Dat heb ik nou ook telkens..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn ze nou nog bezig? Bij elke game die ik wil joinen word ik gelijk gekickt
Die PTE ook: Test nu de nieuwe content!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Het laaste battlefield heroes nieuws:
"Er is nog geen nieuws"
Omdat het geen standaard vraag is zou de support opzoek gaan naar een antwoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Bartisik het volgende:
Toch niet z'n automatisch antwoord, dan schiet het nog niet op![]()
En ook veel plezier da
Ik wist niet dat BFH ook door Aventurine TM werd gemaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat het geen standaard vraag is zou de support opzoek gaan naar een antwoord.
In andere woorden
Soon™
quote:Hello Heroes,
As you have been made aware for the last several weeks, we have been running our PTE (Public Test Environment) version of the site and game to gather feedback from you.
This is now offline and we would like to thank you for your time, help and feedback.
Join mijn game kan je er zo in (ben wel national).quote:
Bastards!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
drumstickNL, ze hebben ons "Give us a date for rental servers already!" topic ( http://www.battlefieldheroes.com/forum/showthread.php?tid=46783&page=2&highlight=rental )
un-bump-able gemaakt :S
Zeker weer zo'n 12 jarige forum admin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |