quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
Hello Heroes,
We want to give you a small update about Server Rentals.
Although we are getting closer to starting the Server Rental Program, we’re still smoothing out the last “wrinkles” and we expect to announce a date very soon.
We really appreciate your patience in this matter, especially those of you who pre-ordered*.
As a small “thank you” for those who pre-ordered a server, our Server Rental Partners will soon be sending each of you:
16 codes for a 7-day XP Boost
and
16 codes for a 7-day VP Boost
You can use the codes on your own account, or you can share them with your friends, that’s completely up to you.
Note 1: Some servers already have some Rental features turned on for testing purposes, so you might find yourself on one of these servers.
*This mailing will include everyone who pre-ordered up to and including yesterday, June 30th.
See you on the Battlefield, Heroes!
Wat is daar goed nieuws aan? Die post is al 2 maanden oud. Server is helaas net "te laat" ge pre-ordered om die keys te ontvangen....quote:
Het spel heeft zeker potentie. Ondanks de bugs die je hier en daar inderdaad nog tegenkomt, blijft het gewoon leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
Oh, ik dacht dat hij nieuw was omdat hij bij 'latest news' stond.![]()
![]()
Kan niet wachten tot ze een keer een grote patch uitbrengen. Spel heeft wel potentie.
Heb net het spel geinstalleerd, maar na de tutorial kreeg ik dezelfde foutmelding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef cygnusx het volgende:
Ligt het aan mij, of is het echt niet mogelijk om te spelen op het moment.
Ik krijg telkens een connection error (code 15). Heb videokaart al geupdate en gereboot, no luck.
Anyone?
Ik beken: Ik roep ook altijd last kill of last death.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is dat geroep altijd met "last kill" ? Is dat cool ofzo?
4quote:
Ik riep laatst dat Last Death beter is dan Last Kill, dus dat ik had gewonnen. In de drie potjes daarna, had ik steeds een last kill bij dezelfde kerel die 'last kill' bij mij hadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik beken: Ik roep ook altijd last kill of last death.
Ik heb hetzelfde probleem. Speel al meer dan 10 jaar spellen en heb sowiezo nog nooit zo'n beroerde programering gezien. Half in je browser :S. En daar dan 2 jaar lang reclame voor maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:13 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb net een nieuwe hero aangemaakt wil ik spelen krijg ik de hele tijd dit beeld. En dan moet hij laden alleen hij blijft gewoon staan.:'(
[ afbeelding ]
https://www.battlefieldheroes.com/playnowquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef qmaxor het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Speel al meer dan 10 jaar spellen en heb sowiezo nog nooit zo'n beroerde programering gezien. Half in je browser :S. En daar dan 2 jaar lang reclame voor maken.
Eerst 2 dagen lang proberen te 'matchen' en nu alleen zwart scherm.
Iemand een linkje/uitleg om het spel aan de praat te krijgen? (thnx alvast)
Dan heb ik het allemaal in ieder geval niet voor niks gedaan.
Bij mij werkt die weerr. Ging even met mijn lvl 10 account match maken, en naardat hij het deed met mijn lvl 1quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef qmaxor het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Speel al meer dan 10 jaar spellen en heb sowiezo nog nooit zo'n beroerde programering gezien. Half in je browser :S. En daar dan 2 jaar lang reclame voor maken.
Eerst 2 dagen lang proberen te 'matchen' en nu alleen zwart scherm.
Iemand een linkje/uitleg om het spel aan de praat te krijgen? (thnx alvast)
Dan heb ik het allemaal in ieder geval niet voor niks gedaan.
Moet tig keer op matchmaking drukken voordat hij je vind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij mij werkt die weerr. Ging even met mijn lvl 10 account match maken, en naardat hij het deed met mijn lvl 1
DrumstickNL hier zijn de tutorialsvoor cc en vv
Disconnected 15?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Ruhn het volgende:
ik word echt keihard gepest door errors....=(!!
is dat als je die abillity upgrade? (sniper = commando)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:31 schreef WurM het volgende:
Ik werd gepwned door een sniper die 3 troop traps tegelijk legde
Ik heb geen idee... Ik weet wel dat mijn sniper (commando idd) het (nog) niet kanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
is dat als je die abillity upgrade? (sniper = commando)
Jep, m'n broertje kan het ook. Mijne is nog niet hoog genoeg daarvoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
is dat als je die abillity upgrade? (sniper = commando)
Dat weetikquote:
Ze kunnen beter de server waar je op wordt gegooid eentje kiezen met maar 10 mensen erin. Elke keer als ik op playnow druk zit ik in een volle server.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef drumstickNL het volgende:
Ja zag het, het lost veel van de problemen op die ik nu heb. Denk dat bugfixes net, zoniet meer werk is dan andere updates. Hoop dat die join a friend straks wat beter werkt. Kon vanmiddag wel Skapje in een keer joinen trouwens. (ooooh)
Kut Paypalquote:
ik had nog wat geld op paypal staan. en tjah, dan gaat het snelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Kut PaypalIk heb ook al 20 euro aan het spel gedokt
Als betalen zo makkelijk gaat, vliegt het geld de rekening af...
TAB -> Server toevoegen aan bookmarks. -> opgelostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:28 schreef Frollo het volgende:
Zo hee, ik ben al level 4!!!!1!
Royals ftw
Misschien een domme vraag, maar is het niet mogelijk om ingame te levellen? Of moet je echt uit het spel om je nieuwe abilities te krijgen en nieuwe missions te aanvaarden?
Ik vind het zo jammer als ik op een leuke server zit, met goede, sportieve spelers, dat ik dan moet disconnecten om te kunnen levellen.
Komen ze nu ineens met korting...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Kut PaypalIk heb ook al 20 euro aan het spel gedokt
Als betalen zo makkelijk gaat, vliegt het geld de rekening af...
Gossi! togquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Kan Skapje niet joinen.
Heb trouwens net sergeants top en zo'n zwaard gekocht, die passen goed bij m'n medailles. Vraagje:
Wanneer kan ik zo'n VP kapje kopen voor op je kop? Dat zou het afmaken.
Er is een maintenance uitgevoerd, de 15-disconnected bug is als het goed is verholpenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:52 schreef Muchachooo het volgende:
Hee iedereen, ik ben weer terug van twee heerlijke weekjes onder de italiaanse zon
heb ik nog wat gemist?
hebben jullie mij überhaupt gemist?
Nou, hetzelfde dan maar...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
gratz maar die heb ik al een tijdje.
je gaat me toch niet vertellen dat je nu pas van het spel hoort? heb jij met je kop in het zand geleefd?quote:
12 in een dozijn shooters ontgaan me nogal vaakquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je nu pas van het spel hoort? heb jij met je kop in het zand geleefd?
Nicequote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Frollo het volgende:
lvl 11 alweer en ik begin steeds vaker boven aan de ranglijst te eindigen.
Al gaat het daar niet om natuurlijk, het gaat om wat je bijdraagt aan je team.
Ja dat heb ik dus al een paar keer gedaan en heb het een aantal dagen geleden ook al een paar keer geprobeerd.quote:Op zondag 6 september 2009 14:46 schreef WurM het volgende:
Spel afsluiten en nog een keer proberen, gok ik zo...?
Heb je geen gebookmarked servers?quote:Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus al een paar keer gedaan en heb het een aantal dagen geleden ook al een paar keer geprobeerd.
Nope, nu ik er over nadenk. Het zal wel iets met Windows 7 te maken hebben, wat ik sinds kort heb (stuk van mijn hardeschijf waar xp op stond was kapot gegaan). Alleen hoe ik het spel toestemming kan geven e.d. geen idee... Ook uninstall wil niet, krijg ik één of andere foutmelding. En als ik het spul in de prullenbak gooi en opnieuw probeer te installeren krijg ik ook één of andere register foutmelding.quote:Op maandag 7 september 2009 18:09 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb je geen gebookmarked servers?
het wordt gepromoot als "Free to play online shooter"quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
12 in een dozijn shooters ontgaan me nogal vaak
Ik moest, net als veel spelers naar het schijnt, wel nog even Punkbuster handmatig updaten, want ik werd steeds na een paar minuten gekickt.quote:
Mss heb je een ander geweer? Ik heb er, met de langzaamste sniper, geen last van iig.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef raaavi het volgende:
Net weer gespeeld.
de terugslag van een sniper is verhoogt right?
Hoezo dat? ik hebook een 22"quote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
BF: heroes blijkt onspeelbaar op 22''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |