Nicequote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Frollo het volgende:
lvl 11 alweer en ik begin steeds vaker boven aan de ranglijst te eindigen.
Al gaat het daar niet om natuurlijk, het gaat om wat je bijdraagt aan je team.
Ja dat heb ik dus al een paar keer gedaan en heb het een aantal dagen geleden ook al een paar keer geprobeerd.quote:Op zondag 6 september 2009 14:46 schreef WurM het volgende:
Spel afsluiten en nog een keer proberen, gok ik zo...?
Heb je geen gebookmarked servers?quote:Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus al een paar keer gedaan en heb het een aantal dagen geleden ook al een paar keer geprobeerd.
Nope, nu ik er over nadenk. Het zal wel iets met Windows 7 te maken hebben, wat ik sinds kort heb (stuk van mijn hardeschijf waar xp op stond was kapot gegaan). Alleen hoe ik het spel toestemming kan geven e.d. geen idee... Ook uninstall wil niet, krijg ik één of andere foutmelding. En als ik het spul in de prullenbak gooi en opnieuw probeer te installeren krijg ik ook één of andere register foutmelding.quote:Op maandag 7 september 2009 18:09 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb je geen gebookmarked servers?
het wordt gepromoot als "Free to play online shooter"quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
12 in een dozijn shooters ontgaan me nogal vaak
Ik moest, net als veel spelers naar het schijnt, wel nog even Punkbuster handmatig updaten, want ik werd steeds na een paar minuten gekickt.quote:
Mss heb je een ander geweer? Ik heb er, met de langzaamste sniper, geen last van iig.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef raaavi het volgende:
Net weer gespeeld.
de terugslag van een sniper is verhoogt right?
Hoezo dat? ik hebook een 22"quote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
BF: heroes blijkt onspeelbaar op 22''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |