Ik vind het vooral heerlijk kneuzerig dat Revolverheld zelfs qequote werd op de achterflap van Karin's vorige boek. Ongetwijfeld door zichzelf beschouwd als dubbelleuk, spelen met de realiteit, maar oh zo cheap.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn, maar dat dan via PM's aan Senesta (als het daarin al is toegegeven...) te doen en de mensen die er hebben lopen posten en meedenken maar gewoon met de vraagtekens te laten zitten.
Jij hebt dus ook geen PM gehad?
Nope, had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Jij hebt dus ook geen PM gehad?
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heerlijk kneuzerig dat Revolverheld zelfs qequote werd op de achterflap van Karin's vorige boek. Ongetwijfeld door zichzelf beschouwd als dubbelleuk, spelen met de realiteit, maar oh zo cheap.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:34 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat treft, ik zie wel iets in een baan als redacteur. Kom maar eens door met een eerste hoofdstuk, dan haal ik de rode pen tevoorschijn![]()
Je vorige boek heb ik gelezen. Hier en in boekvorm. Goed geschreven, vermakelijk en bij vlagen ook triest. Maar de dagboekvorm, daar kom je idd geen tweede keer mee weg. Tijd voor iets nieuws, dus. Een echte thrillerIk zou zeggen: plankgas met dat boek.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.
[..]
Jammer dat ze daar dan weer hulp van anderen voor nodig heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht moet Revolverheld/Nadine eerst maar eens een zelfhulpboek schrijven?
Dat was om ons vast te waarschuwen dat er een thriller aan zat te komen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.
quote:Je vorige boek heb ik gelezen. Hier en in boekvorm. Goed geschreven, vermakelijk en bij vlagen ook triest.
Ik word duizelig van je UIquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar dan weer hulp van anderen voor nodig heeft
Wat een prachtige zinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Dus wie had er vermoord zullen worden?
Nou, hier had hij toch wel een puntje!quote:
Had Nadine nou maar naar Revolverheld geluisterd! Oh, wacht...quote:Maar de dagboekvorm, daar kom je idd geen tweede keer mee weg.
Nou he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een prachtige zin
Maar ik denk de hostess, in de eetkamer met een kandelaar
neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef conleche het volgende:
Zelf een 'literaire thriller' schrijven
Was deze al gepost??
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Knap optrekje, ja![]()
Knap schrijfstertje en lekker portret ook, komt een hoop tekst uit iig. Karin O. is tegenwoordig literair recensent van 't Parool, ze bespreekt Nederlandse literatuur. Heeft ze toch d'r 10% laten schieten voor een lucratiever baantje, aan dat stulpje te zien (of betaalt ze dat met andere nevenactiviteiten?)
beetje saai?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat ik een boek ga schrijven over iemand die een boek wil schrijven die op een forum gaat posten om zo het boek te schrijven. Wereld idee, denk je niet?.
Had ik een paar weken geleden een beetje meegelezen.quote:
ja, dat doe ik met mijn kloon ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Luxuria het volgende:
Ze posten allebei wel in hele andere topics.
Lafaard? Dat mag gewoon op FOK!.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef mkw het volgende:
Is Revolverheld nou helemaal van de aardbodem verdwenen? geen PM's of reactie's meer???
Ik zeg l.....d !
Ja, vastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ElisaB zélf een kloon van Revolverheld is. Ik zie overeenkomsten in schrijfstijl.
de eerste pasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Jesus fuck, de eerste usert waar ik zeker van weet dat hi/zij psychotisch is.
Die post die ik had gequote hierboven ergens over 'jezelf complimentjes geven' kwam ook uit dat topicquote:
Oh god, dat zal me een boek worden!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ElisaB zélf een kloon van Revolverheld is. Ik zie overeenkomsten in schrijfstijl.
Scorpi0n ja, die heeft er een hoop tijd ingestopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
echt erg dit. Was al die tijd al aan het meelezen. Dit echt niet verwacht.
Ook te triest gewoon zulke figuren die anderen zo gebruiken om wat geld te verdienen omdat ze zelf inspiratieloos en te weinig verstand en fantasie hebben om zelf wat te verzinnen.
Scorpion(?) heeft in die 2 topics volgens mij als Dr.Phil gefungeerd en heeft al zijn tijd voor niks erin gestoken. Ik zou een schadevergoeding vragen knul!
Zijn eigen keuze hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scorpi0n ja, die heeft er een hoop tijd ingestopt.
Op basis van het idee dat hij er iemand mee hielp ja.quote:
Dat dus. Wat een gigantisch laf kutwijf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn,
Ik denk dat Revolverheld uiteindelijk bij die vriend in bed was beland onder het mom bro's before ho's.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef VonHinten het volgende:
En welke kant zou ze opgegaan zijn met haar verhaal? Tóch op vakantie en dan zélf een misstap maken met een vriendin van zijn eigen vriendin? Het had me een bonte boel kunnen worden..
Yup, that's the word en ik weet dat het mag...maar toch!!quote:
Afgaand op dit plaatje is het dus gewoon een topic in boekvorm?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaal) en volgens mij is dat ook best leuk om te lezen als niet-forummer. Zal wel een beetje Bridget-Jones-achtig gelezen hebben?
Hier zie je hoe dat er een beetje uit zag in boekvorm:
[ afbeelding ]
Dát is ook weer waar!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Ik stel me nergens aan hoor... maar ik weet graag van tevoren waar ik mijn energie in moet stoppen, niet achterafquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hysterische aanstellerij ook van de mods. Ik kan me herinneren dat de meeste mensen in de dagboek-van-een-kindermeisje-reeks geen bezwaar hadden tegen publicatie.
Overigens vind ik het gehengel naar andermans IP-adressen en andere spionage véél bezwaarlijker, dat er blijkbaar in de policy staat dat dat allemaal zomaar mag, doet daar niet aan af.
Het doet me denken aan die bordjes "de directie stelt zich niet aansprakelijk voor schade, vermissing of diefstal", welke juridisch gezien onjuist zijn, en bovendien in slecht Nederlands zijn opgesteld.
Ach, ik vond het een hoop gezeur, we hebben met z'n allen wekenlang gesmuld van dat topic, ik vond het een goeie stunt hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is ook weer waar!
Al begreep ik bij teruglezen dat sommige users die in het vorige boek waren 'verschenen' not amused waren en het daarom nu duidelijk moest zijn dat het wellicht weer een boek kon gaan worden. En daar is ook weer wat voor te zeggen.
Wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik vond het een hoop gezeur, we hebben met z'n allen wekenlang gesmuld van dat topic, ik vond het een goeie stunt hoor. En ik heb 'm hier staan dus ik kan je er vrijdag uit voorlezen
.
Heb je afgebeld?![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog, ze heeft gewoon om toestemming gevraagd in die bewuste topics (en nee, ik ben te lui om te zoeken, maar ik weet het wel zeker). Oh boohooh, je staat in een boek, could life bé any worsequote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hysterische aanstellerij ook van de mods. Ik kan me herinneren dat de meeste mensen in de dagboek-van-een-kindermeisje-reeks geen bezwaar hadden tegen publicatie.
'Tuurlijk, als je hem dan weer persoonlijk terugbrengtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat denk je zelf??![]()
O en mag ik het lenen??
O waarom wist ik hier niks van. Smullen!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk, als je hem dan weer persoonlijk terugbrengt![]()
Ik sta er nml ook in dus ik mot um wel terug.
Ik heb het laatst nog eens herlezen (wegens de euthanasie-scenequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
O waarom wist ik hier niks van. Smullen!!Zeg je nog wat leuks in dat boek??
![]()
Niet dat ik daar ook maar een moment aan twijfel.......
Ik zit nu ook te speuren naar clou'squote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
Ik had het aan de schrijfstijl nooit afgeleidt btw..dus dat heeft ze toch goed gedaan dan.
...
Ja, maar dat hoeft er natuurlijk niks mee te maken te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:06 schreef Susi het volgende:
Onder de account van Nadine26 werd toch nog wel gewoon gepost ?
Het is Thijs! De vriend van Nadine!quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef Revolverheld het volgende:
Ik studeer medicijnen en zal dus later wel iets met medicijnen gaan doen![]()
zoals gezegd, ik wist van nix dus zul je bij de FAs moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
Ik had het aan de schrijfstijl nooit afgeleidt btw..dus dat heeft ze toch goed gedaan dan.
En het zou de Modjes die ons van dit gruwelijke misbruik ende exploitatie hebben gered, uiteraard uit puur nobele motieven, hou me ten goede, wel sieren als ze nog even komen melden of ze nu zeker voor 100% zeker gelijk bleken te hebben.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Daar zit ze dus gewoon d'r eigen recensie te pluggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Klopt, ik las negatieve recensies in Parool en Volkskrant. Maar goed, dat zijn recensenten, die beoordelen zo'n boek anders (en vaak strenger) dan de gewone lezer. Wat denk je, is 't wat?
Nou precies, dat vind ik dus ook maf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:30 schreef Reese het volgende:
wat heb je toch een formidabel geheugen, Duderella
Het is wel raar dat als de 'identiteit' van Revolverheld al een paar jaar bekend is, hij tegenwoordig verhalen post die daar niet mee in overeenstemming zijn (hence, vriendinnetje, vakantie, vriendengroep. En niet de bakfietsende tweeverdienende grachtengordelpapa.)
heeft Karin O. de fokkers onderschat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Nou ja, goed, die bracht geen boeken op basis van FOK!-content uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:49 schreef Thisbe het volgende:
Welkom bij de anti-climax die fok heet, waar mods vakkundig ieder verhaal met potentie de nek omdraaien.
We hadden toch ook Croupouque? Zijn topics werden toch ook niet in de kiem gesmoord?
Nieuwsgaring is iets anders dat wat er hier speelt hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef Duderella het volgende:
Hoewel, zijstraat: FOK! het zelf prima en heel normaal vindt om nieuwscontent van andere hardwerkende mensen te hergebruiken voor de eigen FP.Want dat moet allemaal kunnen in de nieuwe vrije hippie-wereld die internet heet. Dan moet Nadine toch hetzelfde kunnen doen, in het kader van die nieuwe, vrijgevochten onconventionele (nieuws)garing?
Ja allemaal prima, maar ik wil dat wel even van tevoren weten, dan hoef ik er niet te posten namelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:27 schreef Vivi het volgende:
Maar ze wás er toch ook eerlijk over, uiteindelijk? En kom op zeg, als volwassen persoon heb je toch wel de tegenwoordigheid van geest om te bedenken dat het goed mogelijk is dat niet alles wat je op een forum als dit voorgeschoteld krijgt waarheid is? Soms doet dat echter niets af aan de vermakelijkheid, zoals in het geval van de kindermeisjestopics. Dan is het gewoon leuk om in die fantasiewereld mee te gaan en er zodoende een rol in te gaan spelen. Dan is het waarheidsgehalte imo totaal ondergeschikt aan het entertainment wat er uit voortkomt, imo
. Dat er blijkbaar tóch mensen zijn die het slikken als zoete koek is niet de verantwoordelijkheid van Karin O. Vind ik. Net als dat reclamemakers niet verantwoordelijk zijn. En nogmaals, ze heeft vantevoren keurig om toestemmign gevraagd om quotes te gebruiken en ik vind het nogal kleinzielig hoe er achteraf steen en been gekrijst werd door enkelen
.
Dat van die Revolverheld is dan weer totaal langs me heengegaan!
maar, als het dan toch over eerlijk zijn gaat, als er van te voren een PM naar de admins was gegaan vanuit Revolverheld als aankondiging oid, dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest...?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nieuwsgaring is iets anders dat wat er hier speelt he![]()
Het punt hier is ook niet dat iemand FOK! gebruikt - graag, publiciteit is altijd goed.
Maar wel dat users een gefingeerd verhaal voor zich krijgen waar sommigen echt in meegaan, bij betrokken raken. Dat is een vorm van massaal belazeren natuurlijk. Ok, internet, en het leven daarbuiten voor velen ook, is voor 80% een rollenspel, maar toch is het bewut exploiteren hiervan voor eigen zakelijk gewin dan net weer een stapje verder.
En als dat dan uit komt wees er dan eerlijk over. Respons krijgt ze toch wel want mensen willen nou eenmaal hun mening geven.
Nieuwsgaring is zelf een nieuwsfeit op het spoor komen en zelf bronnen bellen en hoor en wederhoor plegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nieuwsgaring is iets anders dat wat er hier speelt he![]()
Het punt hier is ook niet dat iemand FOK! gebruikt - graag, publiciteit is altijd goed.
Maar wel dat users een gefingeerd verhaal voor zich krijgen waar sommigen echt in meegaan, bij betrokken raken. Dat is een vorm van massaal belazeren natuurlijk. Ok, internet, en het leven daarbuiten voor velen ook, is voor 80% een rollenspel, maar toch is het bewut exploiteren hiervan voor eigen zakelijk gewin dan net weer een stapje verder.
En als dat dan uit komt wees er dan eerlijk over. Respons krijgt ze toch wel want mensen willen nou eenmaal hun mening geven.
We gebruiken voor een groot deel ANP nieuwsberichten voor ons nieuws. Daar betalen we voor, die zijn niet gratis. Is geen profiteren maar gewoon een deal. Zo ook met DAG: ook dat is contractueel geregeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:31 schreef Duderella het volgende:
Nieuwsgaring is zelf een nieuwsfeit op het spoor komen en zelf bronnen bellen en hoor en wederhoor plegen.
Dat doen jullie allemaal niet.
Jullie tikken andermans werk (die voorgaande wel heeft zitten doen) over en veranderen hier en daar een woordje.
Dat is profiteren van andermans werk en dat gebruiken voor eigen gewin. Zie daar een overeenkomst tussen dat wat FOK! doet en wat volgens jullie zo schandalig is aan Overmars' aanpak.
Ja, das ook een mogelijke mening jaquote:Maar goed, ik vraag me af of hier een boek uit had moeten komen of dat het gewoon frivool geklooi van Revolverheld was. Dat laatste is niet verboden lijkt me. En de bombarie en de verheven toon waarop dit hier werd 'onthuld' door de speurneuzen - alsof er zojuist een mensensmokkellijn was opgerold - zorgt er volgens mij voor dat Revolverheld nu heel hard zit te grinniken achter zijn PC. En geef 'm eens ongelijk.
Dat weet ik iteejer, maar dat is niet het deel van de content waar ik op doel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
We gebruiken voor een groot deel ANP nieuwsberichten voor ons nieuws. Daar betalen we voor, die zijn niet gratis. Is geen profiteren maar gewoon een deal. Zo ook met DAG: ook dat is contractueel geregeld.![]()
[..]
Anyway, ik ben benieuwd hoe dit afloopt en of Revolverheld ons nog komt verlichten wat betreft zijn al dan niet snode opzet.quote:Ja, das ook een mogelijke mening ja
Nope, en je doelt ook niet oop de columns die allemaal eigen werk zijn, of op de tientallen reviews per week, die eveneens allemaal eigen werk zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:50 schreef Duderella het volgende:
Dat weet ik iteejer, maar dat is niet het deel van de content waar ik op doel natuurlijk.
Nee natuurlijk doel ik daar niet op, dat lijkt me logisch...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nope, en je doelt ook niet oop de columns die allemaal eigen werk zijn, of op de tientallen reviews per week, die eveneens allemaal eigen werk zijn.
Ik ben blij dat jullie contact hebben met al die media waar jullie nieuws van overnemen en dat ze jullie allemaal hebben gezegd dat ze dat heel graag willen. Wist ik niet! Die Telegraaf die boft maar, dat FOK! haar berichten wil gebruiken!quote:Degenen die we aanhalen en bewerken willen dat graag, zo krijgen ze meer exposure. We zijn groter dan de telegraaf online immersDus wie profiteert van wie, is dan ook weer even de vraag.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:05 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat niemand anders wist wie Revolverheld is?Als ik al weet wie hij is, dan weten hardcore volgers van die Kindermeisjes-topics dat toch helemaal?
![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:27 schreef Vivi het volgende:
Dat van die Revolverheld is dan weer totaal langs me heengegaan!
Nou, blijkbaar nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
Nooit in de gaten gehad dat Revolverheld op FOK! bekend was als de vriend van Karin O.
Ik kan me daar niets van herinneren, ik kan zelfs met de meest uitgebreide Search (zie sig) geen uitspraken van Danny over Revolverheld vinden. Wel herinner ik me dat Karin later eens zei, dat haar man nooit ook maar een voet in dat topic gezet had. Dat zou daarmee in tegenspraak zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:05 schreef Duderella het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap... Ten tijde van de coming outvan Karin Overmars, was al snel duidelijk dat Revolverheld haar man/vriend was. Doet iets in stoffen/kleding od.? Dat was dacht ik toen al wel duidelijk, ook uit commentaar van Danny destijds die een kloonscan had laten doen en daar dingen over zei in de discussie over dat boek.
Jammer dat je het zo ziet, helaas is je beschrijving van het gebeurde bezijden de waarheid en werkelijkheid. Ik snap het overigens wel, maar ik ben ervan overtuigd dat de admins zorgvuldig zijn omgegaan met de gegevens die zij hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef dvr het volgende:
In diezelfde trant vind ik het onverantwoordelijk en amateuristisch dat administrators een privegegeven, namelijk dat de ene user-ID een kloon zou zijn van een andere, doorlullen aan moderators, en dat die moderators dat dan hijgerig openbaar maken, zonder dat iemand ook maar even de moeite genomen heeft om de betreffende user eerst om uitleg te vragen! In de nacht dat Revolverheld 'ge-out' werd heb ik hem met een PM gevraagd wat er gaande was, en ik kreeg meteen een niet-alledaagse maar wel plausibele uitleg, waaruit bovendien bleek dat die outting hem in een moeilijk parket kon brengen. Of dat inderdaad gebeurd is (en of het überhaupt waar is) weet ik niet, maar het benadrukt nog eens dat admins en mods zich er rekenschap van moeten geven dat ze met vertrouwelijke informatie werken en dat hun loslippigheid mensen in problemen kan brengen; hoeveel je ook af meent te kunnen lezen aan een IP en een cookie, je hebt geen idee van de situatie achter die PC en daar heb je in beginsel ook helemaal niets mee te maken.
De werkelijkheid van dit topic is, dat jullie Revolverheld voor alle users aan de schandpaal hebben genageld, en we vervolgens niks meer te horen krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet, helaas is je beschrijving van het gebeurde bezijden de waarheid en werkelijkheid. Ik snap het overigens wel, maar ik ben ervan overtuigd dat de admins zorgvuldig zijn omgegaan met de gegevens die zij hebben.
Wat jouw PM betreft: er zijn verschillende verhalen.
Ik kreeg 2 uur voor de post van ElisaB te horen dat Revolverheld een kloon was, verder heb ik trouwens niets met het topic gedaan, om dat even duidelijk te hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:25 schreef drijfhout het volgende:
... Zonder ook maar 1 woord inhoudelijk te worden beschuldig je iemand van liegen, en moeten we op jouw woord maar aannemen dat de mods zorgvuldig zijn omgegaan met het geval.
Dat was mij als lezer ook duidelijk, Re, dus sorry als ik alle mensen achter de schermen over één kam lijk te scheren en daarmee onschuldige mods...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef Re het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 uur voor de post van ElisaB te horen dat Revolverheld een kloon was, verder heb ik trouwens niets met het topic gedaan, om dat even duidelijk te hebben
Ik wil ook geen fabels verspreiden of valse beschuldigingen uiten, maar wat ik zag gebeuren is dat je..:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef ElisaB het volgende:
Jammer dat je het zo ziet, helaas is je beschrijving van het gebeurde bezijden de waarheid en werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik wil ook geen fabels verspreiden of valse beschuldigingen uiten, maar wat ik zag gebeuren is dat je..:
1) ..over vertrouwelijke clonescan info beschikte waar je niet over hoort te beschikken, en die alleen van een admin afkomstig kon zijn;
2) ..zonder wederhoor -daar zag je zelfs opzettelijk van af- verkondigde, dat Revolverheld volgens de clonescan een kloon van Nadine26 is, waarmee je die vertrouwelijke info naar buiten bracht.
Welk van deze constateringen is bezijden de waarheid?
Een username is geen privégegevens. Op FOK! kiezen we er voor om kloons van users geheim te houden (wat natuurlijk niet meer dan logisch is), maar accountnamen zijn géén vorm van privégegevens. De enige personen met een kloonscan zijn FA's en A's en resultaten van die scans worden ook niet aan mods gegeven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik wil ook geen fabels verspreiden of valse beschuldigingen uiten, maar wat ik zag gebeuren is dat je..:
1) ..over vertrouwelijke clonescan info beschikte waar je niet over hoort te beschikken, en die alleen van een admin afkomstig kon zijn;
Niet alleen volgens de kloonscan kwamen we tot die conclusie.quote:2) ..zonder wederhoor -daar zag je zelfs opzettelijk van af- verkondigde, dat Revolverheld volgens de clonescan een kloon van Nadine26 is, waarmee je die vertrouwelijke info naar buiten bracht.
Ik denk dat het over de inhoud van de PM gaat. Jij hebt waarschijnlijk hetzelfde verhaal gekregen als Senesta en de informatie die wij hadden klopte niet met de inhoud van die PM.quote:Welk van deze constateringen is bezijden de waarheid?
Ik doelde eigenlijk meer op de weergave van dvr over hoe het gegaan zou zijn (achter de schermen).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef NJ het volgende:
Ik denk dat het over de inhoud van de PM gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |