Ik vind het vooral heerlijk kneuzerig dat Revolverheld zelfs qequote werd op de achterflap van Karin's vorige boek. Ongetwijfeld door zichzelf beschouwd als dubbelleuk, spelen met de realiteit, maar oh zo cheap.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn, maar dat dan via PM's aan Senesta (als het daarin al is toegegeven...) te doen en de mensen die er hebben lopen posten en meedenken maar gewoon met de vraagtekens te laten zitten.
Jij hebt dus ook geen PM gehad?
Nope, had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Jij hebt dus ook geen PM gehad?
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heerlijk kneuzerig dat Revolverheld zelfs qequote werd op de achterflap van Karin's vorige boek. Ongetwijfeld door zichzelf beschouwd als dubbelleuk, spelen met de realiteit, maar oh zo cheap.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:34 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat treft, ik zie wel iets in een baan als redacteur. Kom maar eens door met een eerste hoofdstuk, dan haal ik de rode pen tevoorschijn![]()
Je vorige boek heb ik gelezen. Hier en in boekvorm. Goed geschreven, vermakelijk en bij vlagen ook triest. Maar de dagboekvorm, daar kom je idd geen tweede keer mee weg. Tijd voor iets nieuws, dus. Een echte thrillerIk zou zeggen: plankgas met dat boek.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.
[..]
Jammer dat ze daar dan weer hulp van anderen voor nodig heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht moet Revolverheld/Nadine eerst maar eens een zelfhulpboek schrijven?
Dat was om ons vast te waarschuwen dat er een thriller aan zat te komen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.
quote:Je vorige boek heb ik gelezen. Hier en in boekvorm. Goed geschreven, vermakelijk en bij vlagen ook triest.
Ik word duizelig van je UIquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar dan weer hulp van anderen voor nodig heeft
Wat een prachtige zinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Dus wie had er vermoord zullen worden?
Nou, hier had hij toch wel een puntje!quote:
Had Nadine nou maar naar Revolverheld geluisterd! Oh, wacht...quote:Maar de dagboekvorm, daar kom je idd geen tweede keer mee weg.
Nou he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een prachtige zin
Maar ik denk de hostess, in de eetkamer met een kandelaar
neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef conleche het volgende:
Zelf een 'literaire thriller' schrijven
Was deze al gepost??
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Knap optrekje, ja![]()
Knap schrijfstertje en lekker portret ook, komt een hoop tekst uit iig. Karin O. is tegenwoordig literair recensent van 't Parool, ze bespreekt Nederlandse literatuur. Heeft ze toch d'r 10% laten schieten voor een lucratiever baantje, aan dat stulpje te zien (of betaalt ze dat met andere nevenactiviteiten?)
beetje saai?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat ik een boek ga schrijven over iemand die een boek wil schrijven die op een forum gaat posten om zo het boek te schrijven. Wereld idee, denk je niet?.
Had ik een paar weken geleden een beetje meegelezen.quote:
ja, dat doe ik met mijn kloon ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Luxuria het volgende:
Ze posten allebei wel in hele andere topics.
Lafaard? Dat mag gewoon op FOK!.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef mkw het volgende:
Is Revolverheld nou helemaal van de aardbodem verdwenen? geen PM's of reactie's meer???
Ik zeg l.....d !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |