Ik wil gewoon overal een gate!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef DarkElf het volgende:
ehm nee, ik vond/vind dit gewoon
en weten hoe t zit kom je toch niet zeker achter.. bovendien: lekker boeiend
Tis geen mickygate ofzo...
Ze doen het dan ook niet op MAC adres.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je hebt een hit op MAC adres of GUID ofzo?
Vraag me af of je dat wel zo kan, en mag, doen...
IP adressen uiteraard wel, staat ook in de voorwaarden en onder iedere post, maar dat je dusdanig ver in iemands netwerk duikt dat je MAC van de PC of netwerkapparatuur scant vind ik wel redelijk ver gaan om eerlijk te zijn, het is niet alsof er een misdaad is begaan ofzo, en je komt dan toch redelijk diep 'in' iemands netwerk, je MAC is niet zo ff met 2 klikken te zien
Die heeft niks meer gratis te halenquote:
Ik ben het deels met je eens: het is inderdaad des FOK!'s om het op deze manier te doen. Maar dat is wel logisch, want het ís FOK! Maar stél dat het zo is. En stél dat users al twee topics lang in het ootje genomen zijn voor een commercieel doel. Denk je dan niet dat het ook gewoon wel kies is om iedereen zijn zegje te laten doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
wat is er op de hoogte te houden?
gooi er gewoon een slot op, handel het af via pm indien iemand zich uit wenst te leggen.
echt des foks dit
Want?? Nu komt er een boek uit met een open eind??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Overigens is er nu ook erg weing aan de hand hoor
Regel jij de contractbesprekingen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als ik haar was zou ik dit in mijn boek gebruiken
Yups. Maar vind je niet dat FOK! had moeten beslissen een balletje op te gooien? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:25 schreef Re het volgende:
feit met dit soort dingen is dat ik nu voor elk komend topic eerst 10 reacties weg moet gaan halen met hoax meldingen etc...
en users gaan zich nu wel achter de oren krabben en vervolgens niet meer reageren of overdreven gaan reageren op topics van mensen met een probleem... etc...
Ja, net als een kleurboek: de lijntjes staan er al en de rest moet je zelf doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ursel het volgende:
Want?? Nu komt er een boek uit met een open eind??
NEEEEEE, GEEEN OPEN EINDE!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Want?? Nu komt er een boek uit met een open eind??
Daarom denk ik dat de negatieve nasleep in R&P wel mee zal vallen. De vorige keer viel dat ook reuze mee. In het begin misschien wat meer gezeik, maar dat ebde al best snel weg en dit is volgens mij minder 'groot, dus zal dat ook wel zo zijn met een eventuele nasleep.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik bedoel dat er ook nu niet heel veel opwinding is; het is geen wereldnieuws of zo.
denk dat het ook heus wel mee zal vallen idd, maar kan me ook voorstellen dat users minder snel energie willen stoppen in het reagerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat de negatieve nasleep in R&P wel mee zal vallen. De vorige keer viel dat ook reuze mee. In het begin misschien wat meer gezeik, maar dat ebde al best snel weg en dit is volgens mij minder 'groot, dus zal dat ook wel zo zijn met een eventuele nasleep.
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn, maar dat dan via PM's aan Senesta (als het daarin al is toegegeven...) te doen en de mensen die er hebben lopen posten en meedenken maar gewoon met de vraagtekens te laten zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens: het is inderdaad des FOK!'s om het op deze manier te doen. Maar dat is wel logisch, want het ís FOK! Maar stél dat het zo is. En stél dat users al twee topics lang in het ootje genomen zijn voor een commercieel doel. Denk je dan niet dat het ook gewoon wel kies is om iedereen zijn zegje te laten doen?
Revolverheld had dit imho veel eenvoudiger kunnen oplossen. Revolverheld had in een post van 3 regels zichzelf kunnen vrijpleiten. Niet dat dat verplicht is (in tegendeel; mijn vraag was een uitnodiging en die mag altijd afgeslagen worden), maar het had gekund. Dan was er verder maar heel weinig aan de hand geweest.
Zolang een topic mooi wordt en het goed gebracht wordt interesseert het waarheidsgehalte me eerlijk gezegd nauwelijks. Meer dat dit topic een extra leuke twist heeft gekregen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat het ook heus wel mee zal vallen idd, maar kan me ook voorstellen dat users minder snel energie willen stoppen in het reageren
Precies.. lijkt me tijd voor een slotje op deze onzin.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef Dragorius het volgende:
Het feit dat Revolverheld zo mooi afwezig blijft en verstoken van duidelijke antwoorden, is al veelzeggend.
Ik vind het vooral heerlijk kneuzerig dat Revolverheld zelfs qequote werd op de achterflap van Karin's vorige boek. Ongetwijfeld door zichzelf beschouwd als dubbelleuk, spelen met de realiteit, maar oh zo cheap.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn, maar dat dan via PM's aan Senesta (als het daarin al is toegegeven...) te doen en de mensen die er hebben lopen posten en meedenken maar gewoon met de vraagtekens te laten zitten.
Jij hebt dus ook geen PM gehad?
Nope, had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Jij hebt dus ook geen PM gehad?
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heerlijk kneuzerig dat Revolverheld zelfs qequote werd op de achterflap van Karin's vorige boek. Ongetwijfeld door zichzelf beschouwd als dubbelleuk, spelen met de realiteit, maar oh zo cheap.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:34 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat treft, ik zie wel iets in een baan als redacteur. Kom maar eens door met een eerste hoofdstuk, dan haal ik de rode pen tevoorschijn![]()
Je vorige boek heb ik gelezen. Hier en in boekvorm. Goed geschreven, vermakelijk en bij vlagen ook triest. Maar de dagboekvorm, daar kom je idd geen tweede keer mee weg. Tijd voor iets nieuws, dus. Een echte thrillerIk zou zeggen: plankgas met dat boek.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.
[..]
Jammer dat ze daar dan weer hulp van anderen voor nodig heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht moet Revolverheld/Nadine eerst maar eens een zelfhulpboek schrijven?
Dat was om ons vast te waarschuwen dat er een thriller aan zat te komen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Revolverheld heeft zelfs in een bepaald topic Nadine26 nog complimentjes lopen geven. Hihi.
quote:Je vorige boek heb ik gelezen. Hier en in boekvorm. Goed geschreven, vermakelijk en bij vlagen ook triest.
Ik word duizelig van je UIquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar dan weer hulp van anderen voor nodig heeft
Wat een prachtige zinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Dus wie had er vermoord zullen worden?
Nou, hier had hij toch wel een puntje!quote:
Had Nadine nou maar naar Revolverheld geluisterd! Oh, wacht...quote:Maar de dagboekvorm, daar kom je idd geen tweede keer mee weg.
Nou he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een prachtige zin
Maar ik denk de hostess, in de eetkamer met een kandelaar
neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef conleche het volgende:
Zelf een 'literaire thriller' schrijven
Was deze al gepost??
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Knap optrekje, ja![]()
Knap schrijfstertje en lekker portret ook, komt een hoop tekst uit iig. Karin O. is tegenwoordig literair recensent van 't Parool, ze bespreekt Nederlandse literatuur. Heeft ze toch d'r 10% laten schieten voor een lucratiever baantje, aan dat stulpje te zien (of betaalt ze dat met andere nevenactiviteiten?)
beetje saai?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:19 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat ik een boek ga schrijven over iemand die een boek wil schrijven die op een forum gaat posten om zo het boek te schrijven. Wereld idee, denk je niet?.
Had ik een paar weken geleden een beetje meegelezen.quote:
ja, dat doe ik met mijn kloon ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Luxuria het volgende:
Ze posten allebei wel in hele andere topics.
Lafaard? Dat mag gewoon op FOK!.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef mkw het volgende:
Is Revolverheld nou helemaal van de aardbodem verdwenen? geen PM's of reactie's meer???
Ik zeg l.....d !
Ja, vastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ElisaB zélf een kloon van Revolverheld is. Ik zie overeenkomsten in schrijfstijl.
de eerste pasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Jesus fuck, de eerste usert waar ik zeker van weet dat hi/zij psychotisch is.
Die post die ik had gequote hierboven ergens over 'jezelf complimentjes geven' kwam ook uit dat topicquote:
Oh god, dat zal me een boek worden!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ElisaB zélf een kloon van Revolverheld is. Ik zie overeenkomsten in schrijfstijl.
Scorpi0n ja, die heeft er een hoop tijd ingestopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
echt erg dit. Was al die tijd al aan het meelezen. Dit echt niet verwacht.
Ook te triest gewoon zulke figuren die anderen zo gebruiken om wat geld te verdienen omdat ze zelf inspiratieloos en te weinig verstand en fantasie hebben om zelf wat te verzinnen.
Scorpion(?) heeft in die 2 topics volgens mij als Dr.Phil gefungeerd en heeft al zijn tijd voor niks erin gestoken. Ik zou een schadevergoeding vragen knul!
Zijn eigen keuze hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scorpi0n ja, die heeft er een hoop tijd ingestopt.
Op basis van het idee dat hij er iemand mee hielp ja.quote:
Dat dus. Wat een gigantisch laf kutwijf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn,
Ik denk dat Revolverheld uiteindelijk bij die vriend in bed was beland onder het mom bro's before ho's.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef VonHinten het volgende:
En welke kant zou ze opgegaan zijn met haar verhaal? Tóch op vakantie en dan zélf een misstap maken met een vriendin van zijn eigen vriendin? Het had me een bonte boel kunnen worden..
Yup, that's the word en ik weet dat het mag...maar toch!!quote:
Afgaand op dit plaatje is het dus gewoon een topic in boekvorm?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaal) en volgens mij is dat ook best leuk om te lezen als niet-forummer. Zal wel een beetje Bridget-Jones-achtig gelezen hebben?
Hier zie je hoe dat er een beetje uit zag in boekvorm:
[ afbeelding ]
Dát is ook weer waar!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Ik stel me nergens aan hoor... maar ik weet graag van tevoren waar ik mijn energie in moet stoppen, niet achterafquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hysterische aanstellerij ook van de mods. Ik kan me herinneren dat de meeste mensen in de dagboek-van-een-kindermeisje-reeks geen bezwaar hadden tegen publicatie.
Overigens vind ik het gehengel naar andermans IP-adressen en andere spionage véél bezwaarlijker, dat er blijkbaar in de policy staat dat dat allemaal zomaar mag, doet daar niet aan af.
Het doet me denken aan die bordjes "de directie stelt zich niet aansprakelijk voor schade, vermissing of diefstal", welke juridisch gezien onjuist zijn, en bovendien in slecht Nederlands zijn opgesteld.
Ach, ik vond het een hoop gezeur, we hebben met z'n allen wekenlang gesmuld van dat topic, ik vond het een goeie stunt hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is ook weer waar!
Al begreep ik bij teruglezen dat sommige users die in het vorige boek waren 'verschenen' not amused waren en het daarom nu duidelijk moest zijn dat het wellicht weer een boek kon gaan worden. En daar is ook weer wat voor te zeggen.
Wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik vond het een hoop gezeur, we hebben met z'n allen wekenlang gesmuld van dat topic, ik vond het een goeie stunt hoor. En ik heb 'm hier staan dus ik kan je er vrijdag uit voorlezen
.
Heb je afgebeld?![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog, ze heeft gewoon om toestemming gevraagd in die bewuste topics (en nee, ik ben te lui om te zoeken, maar ik weet het wel zeker). Oh boohooh, je staat in een boek, could life bé any worsequote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hysterische aanstellerij ook van de mods. Ik kan me herinneren dat de meeste mensen in de dagboek-van-een-kindermeisje-reeks geen bezwaar hadden tegen publicatie.
'Tuurlijk, als je hem dan weer persoonlijk terugbrengtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat denk je zelf??![]()
O en mag ik het lenen??
O waarom wist ik hier niks van. Smullen!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk, als je hem dan weer persoonlijk terugbrengt![]()
Ik sta er nml ook in dus ik mot um wel terug.
Ik heb het laatst nog eens herlezen (wegens de euthanasie-scenequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
O waarom wist ik hier niks van. Smullen!!Zeg je nog wat leuks in dat boek??
![]()
Niet dat ik daar ook maar een moment aan twijfel.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |