Dat was in blogvorm uitgegeven als ik het wel heb, met letterlijke quotes van users hier. Zie achterflap boek in de OP. Zo ging het ook in het boek geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dus kortom;
Een of andere debiel dropt een idee'tje, wacht de reacties af? En aan de hand van de scherpe reacties of posts waarin mensen hem/haar alvast een scenario schetsen werkt deze persoon dit idee'tje uit tot een roman, brengt dit uit, en verdient er knaken aan?
Wat was het met dat vorige boek dan? Dat waren toch gewoon al die topics op papier? Of was het echt in verhaalvorm uitgegeven ofzo?
Waarom zou je in godsnaam zo'n boek kopen, is toch alleen leuk voor de forummers, mensen die totaal niet op forums posten lijken me het vreselijk te vinden om in zo'n vorm een verhaal te lezenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was in blogvorm uitgegeven als ik het wel heb, met letterlijke quotes van users hier. Zie achterflap boek in de OP. Zo ging het ook in het boek geloof ik.
Je hebt het boek gekocht?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
Het was een dagboek, met daartussen quotes van users. Ik heb thuis nog een exemplaar.
Ik heb het gekocht. Volgens mij heb ik het daarna doorgebladerd en nooit meer echt gelezen. Had ik tenslotte hier al gedaan, in tig delen. Vond het wel grappig om te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt het boek gekocht?Of gekregen omdat je hebt geholpen met het hele verhaal?
Roep die ElisaB eens!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef iteejer het volgende:
Het wordt nog veel leuker terug vind post
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaalquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo'n boek kopen, is toch alleen leuk voor de forummers, mensen die totaal niet op forums posten lijken me het vreselijk te vinden om in zo'n vorm een verhaal te lezen
Jullie gaan nu, omdat zij/hij (afwachten maar) destijds de quotes openbaar heeft gemaakt in een boek, zijn/haar PM's van gisteravond in boektopicvorm uitgeven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef iteejer het volgende:
Het wordt nog veel leuker terug vind post
Mja.. En toch vind ik het jammer dat zo iemand dan niet genoeg fantasie heeft om zelf met iets fatsoenlijks te komen. Want in principe hebben de users dus de wendingen van het verhaal voor haar verzonnen als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaal) en volgens mij is dat ook best leuk om te lezen als niet-forummer. Zal wel een beetje Bridget-Jones-achtig gelezen hebben?
Hier zie je hoe dat er een beetje uit zag in boekvorm:
[ afbeelding ]
Ja. Hoewel ze dat natuurlijk zelf wel gestuurd heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. En toch vind ik het jammer dat zo iemand dan niet genoeg fantasie heeft om zelf met iets fatsoenlijks te komen. Want in principe hebben de users dus de wendingen van het verhaal voor haar verzonnen als ik het goed begrijp?
Dan nog... Blijf raar verhaal, zeker als hij/zij/het nu schijnbaar op een zelfde manier een 2e deel bij elkaar probeert te fabricerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ze dat natuurlijk zelf wel gestuurd heeft.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. En toch vind ik het jammer dat zo iemand dan niet genoeg fantasie heeft om zelf met iets fatsoenlijks te komen. Want in principe hebben de users dus de wendingen van het verhaal voor haar verzonnen als ik het goed begrijp?
Zo gaat dat in de muziek ook.quote:
Ik zie er ook geen brood in. Laat staan een boek.quote:
Het was ook pas net op gang gekomen he, wie weet wat voor spannends er allemaal nog in het verschiet lag!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen brood in. Laat staan een boek.
Er zat sowieso nog een vakantie aan te komen, laatste wat ik las, tenminste.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook pas net op gang gekomen he, wie weet wat voor spannends er allemaal nog in het verschiet lag!
Daar duikt ineens de vriend op natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zat sowieso nog een vakantie aan te komen, laatste wat ik las, tenminste.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:52 schreef Re het volgende:
tvp, ik heb nog niets in mijn inbox ontvangen dus
Helaas zitten we als crew van een site als deze altijd tegen een zekere asymmetrie aan te kijken. Wij moeten - terecht- zeer op onze uitlatingen passen, anders is dat misbruik van positie en kennis. De ander mag usually eigenlijk alles zeggen, want dat valt onder vrije meningsuiting, en is dus iets als 'nou, dit is mijn mening nou eenmaal'. Ook aan hoor en wederhoor ontbreekt het nogal es.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Jullie gaan nu, omdat zij/hij (afwachten maar) destijds de quotes openbaar heeft gemaakt in een boek, zijn/haar PM's van gisteravond in boektopicvorm uitgeven?
Is er totaal geen uitleg gekomen dan? Hetzelfde WAN IP kan natuurlijk gewoon écht niet tenzij het zó toevallig is dat het iemand is die dezelfde verbinding als Nadine deeltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
Helaas zitten we als crew van een site als deze altijd tegen een zekere asymmetrie aan te kijken. Wij moeten - terecht- zeer op onze uitlatingen passen, anders is dat misbruik van positie en kennis. De ander mag usually eigenlijk alles zeggen, want dat valt onder vrije meningsuiting, en is dus iets als 'nou, dit is mijn mening nou eenmaal'. Ook aan hoor en wederhoor ontbreekt het nogal es.
Dus nee, dat kunnen we helaas niet doen. En inderdaad, ieder verhaal heeft minstens twee kanten. Daarom willen we graag die andere kant horen. Of als dat niet komt, is het ook goed. Want dit is wel een issue wat breder is dan alleen dit ene geval.
Fatsoenlijker zou het geweest zijn als men open kaart had gespeeld en ermee naar PR of admins gekomen zou zijn. Niet dat dat in deze vorm ooit tot enige deal zou leiden, maar er waren wel andere meer eerlijke scenarios denkbaar geweest.
De vorige keer waren er ook heel wat users not amused. Danny was er ook nijdig om. En dan nu toch weer dezelfde exploitatie van betrokkenheid van onze users....
Maar is het echt al zéker dan?quote:En dan nu toch weer dezelfde exploitatie van betrokkenheid van onze users....
Hij scant op mac adressen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef NJ het volgende:
Als ik een match op IP vind in de kloonscan, dan vind ik dat geen overtuigende match. Zeker niet als je nagaat dat sommige multinationals (een Rabo bijvoorbeeld) voor al haar werknemers hetzelfde IP-adres hebben.
Deze match was echt op dezelfde PC.
(en nee, we gaan niet uitleggen hoe de kloonscan werkt)
Ja, het is zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
Iteejer, duidelijk verhaal.
[..]
Maar is het echt al zéker dan?
Hebben jullie nog wat van Revolverheld vernomen, want ik begreep van hem/haar zelf dat er een PM verzonden was gisteravond? Naar wie dan? Naar ElisaB?
Dus dan zou het alleen kunnen als Revolverheld en Nadine samenwonen of in elk geval bij elkaar over de vloer komen en altijd dezelfde PC gebruiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef NJ het volgende:
Als ik een match op IP vind in de kloonscan, dan vind ik dat geen overtuigende match. Zeker niet als je nagaat dat sommige multinationals (een Rabo bijvoorbeeld) voor al haar werknemers hetzelfde IP-adres hebben.
Deze match was echt op dezelfde PC.
(en nee, we gaan niet uitleggen hoe de kloonscan werkt)
Als Karin O. in die PM's maar niet heeft gezegd nooit meer opheldering te komen geven, hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:35 schreef iteejer het volgende:
Er zijn twee PM's verstuurd naar Senesta, over de inhoud kan ik niets zeggen.
Dat laatste zou betekenen dat revolverheld geen pc heeft. Daar geloof ik niks van. Zelfs tokkies die naar de voedselbank gaan en klagen dat ze het zo arm hebben, hebben een pcquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan zou het alleen kunnen als Revolverheld en Nadine samenwonen of in elk geval bij elkaar over de vloer komen en altijd dezelfde PC gebruiken.
Hm. Dat maakt het inderdaad wel wat ongeloofwaardig dan.
Of heeft ze het al vaker gedaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
Maar nou vraag ik me dus af iteejer ;
jullie zijn er van overtuigd dat het 1 en dezelfde is. En stel nou dat ze geen uitleg komt geven. Wordt het dan niet eens tijd voor een ip ban? Niet dat dat veel garantie geeft, maar toch.
Voor hetzelfde geld flikt ze dit over een paar maanden weer
Dus je hebt een hit op MAC adres of GUID ofzo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, het is zeker.
Er zijn twee PM's verstuurd naar Senesta, over de inhoud kan ik niets zeggen.
En wat NJ zegt, die scan liegt niet.
En buiten die scan zijn er nog andere bewijzende feiten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Re het volgende:
of nadine is natuurlijk het desbetreffende vriendinnetje van revolverheld
ja, komen er eigenlijk nog meer users boven dan enkel nadine en revolverheld op dat ip?quote:
Nou, dát op zich zegt op zich weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:38 schreef iteejer het volgende:
En los daarvan, al was aantoonbaar dat ze twee aparte individuen zouden zijn, die 100 km van elkaar af wonen en posten - revolverheld staat in het boek en op de achterflap van dat boek.
Dat hij/zij/het dus betrokken is bij dergelijke publicaties is een feit.
Alleen dat al zou genoeg zijn om eens te vragen om uitleg: 'wordt ons nu weer hetzelfde kunstje geflikt?'
Welnee, geen MAC.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je hebt een hit op MAC adres of GUID ofzo?
Vraag me af of je dat wel zo kan, en mag, doen...
IP adressen uiteraard wel, staat ook in de voorwaarden en onder iedere post, maar dat je dusdanig ver in iemands netwerk duikt dat je MAC van de PC of netwerkapparatuur scant vind ik wel redelijk ver gaan om eerlijk te zijn, het is niet alsof er een misdaad is begaan ofzo, en je komt dan toch redelijk diep 'in' iemands netwerk, je MAC is niet zo ff met 2 klikken te zien
Ok, dan vind ik het knap dat je een unieke hit weet te krijgen als je geen MAC/GUID of iets weet...quote:
Ja, als ik haar was zou ik dit in mijn boek gebruikenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef Keltie het volgende:
Oeh, van een liefdesverhaal naar een detective
Als je vrij grote overeenkomsten in schrijfstijl zou zien, als je al gelijk (zoals dat de FA's het geval was) dacht 'he dit klinkt bekend', en dan zie je ook nog dat het een bekende naam is, dan ga je toch echt wel vragen stellen hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
Nou, dát op zich zegt op zich weinig volgens mij.
Als ik voorin dat boek kijk (op een scan daarvan) dan zie ik dat als eerste FOK!-user Abbadon wordt bedankt, dus die neem ik even als voorbeeld. Als die een topic opent dan zou ik me absoluut niet meteen afvragen of die soms ook met een boek bezig is. Net als heel veel andere users die daar genoemd worden
Ik vind het knap! Zou echt geen overeenkomsten qua schrijfstijl hebben gezien, maar daarvoor heb ik het 'toen' niet genoeg meegekregen denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als je vrij grote overeenkomsten in schrijfstijl zou zien, als je al gelijk (zoals dat de FA's het geval was) dacht 'he dit klinkt bekend', en dan zie je ook nog dat het een bekende naam is, dan ga je toch echt wel vragen stellen hoor
Ik ook. Maar vrees het niet, gezien zijn/haar reacties in het vorige topic waarin eigenlijk al steeds om de vraag heen werd gepraat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop dat Revolverheld opheldering komt brengen!
Maar ik acht de kans klein
Ja, sorry; ben ik weer!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef Copycat het volgende:
Kom er maar weer in, ElisaB!
Als dat een compliment is, dan komt het mij niet toe. Het bedienen van de kloonscan is aan enkele donkerblauwen en rooien voorbehouden en daar hoor ik niet bij. Maar toen het vermoeden er eenmaal was, wilde men dat er snel iets mee werd gedaan. Toevallig was ik gisterenavond beschikbaar, dus heb ik in het topic de balletjes opgegooid en de overige betrokkenen ingelicht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:17 schreef Disorder het volgende:
ElisaB, nice.
Je denkt te diep, maar ik ga er hier niet verder op inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ok, dan vind ik het knap dat je een unieke hit weet te krijgen als je geen MAC/GUID of iets weet...Als we het even over technologisch gebied hebben hé, weet natuurlijk niet wat je verder nog voor 'unieke' info over die persoon hebt
Ik ook niet, tis bijna weekend, geen zin diep na te denkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je denkt te diep, maar ik ga er hier niet verder op in
Yeps. Ik zat natuurlijk wel een beetje spannend te doen, maar ik heb erg mijn best gedaan mijn vraag helder te houden: vertel eens hoe jij denkt dat dit kan komen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik ook. Maar vrees het niet, gezien zijn/haar reacties in het vorige topic waarin eigenlijk al steeds om de vraag heen werd gepraat.
Nee hoor. Op welke grond?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
Maar nou vraag ik me dus af iteejer ;
jullie zijn er van overtuigd dat het 1 en dezelfde is. En stel nou dat ze geen uitleg komt geven. Wordt het dan niet eens tijd voor een ip ban? Niet dat dat veel garantie geeft, maar toch.
Voor hetzelfde geld flikt ze dit over een paar maanden weer
Yups!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:00 schreef iteejer het volgende:
ElisaB, i leave you to it, moet echt dringend weer aant werk hier.
Hou me op de hoogte
Jawel, aan Senesta. Maar daar mogen ze niets over zeggen qua inhoud.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Maar via PM is er dus ook geen enkele duidelijkheid meer gekomen van PistolenPaulientje?
ja, nou ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je denkt te diep, maar ik ga er hier niet verder op in
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dus kortom;
Een of andere debiel dropt een idee'tje, wacht de reacties af? En aan de hand van de scherpe reacties of posts waarin mensen hem/haar alvast een scenario schetsen werkt deze persoon dit idee'tje uit tot een roman, brengt dit uit, en verdient er knaken aan?
Wat was het met dat vorige boek dan? Dat waren toch gewoon al die topics op papier? Of was het echt in verhaalvorm uitgegeven ofzo?
Ik wil nu gewoon weten hoe het zit! En jij ook, anders had je niet verkapt geTVPt!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
wat is er op de hoogte te houden?
gooi er gewoon een slot op, handel het af via pm ..
echt des foks dit
ehm nee, ik vond/vind dit gewoonquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil nu gewoon weten hoe het zit! En jij ook, anders had je niet verkapt geTVPt!
In dit specifieke geval hebben ze het zo gedaan omdat het juist belangrijk was/is dat de users op de hoogte zijn, neem ik aan. Maar ik denk dat er verder ook niets gaat komen van Revolverheld/Nadine zelf en dan ben je op een gegeven moment wel over uitgepraat inderdaad, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
gooi er gewoon een slot op, handel het af via pm indien iemand zich uit wenst te leggen.
echt des foks dit
Ja, ga eens weg. Het is vrijdag, ik heb geen fuck te doen. Mijn sensatie, die ontneem je me mooi nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
gooi er gewoon een slot op, handel het af via pm indien iemand zich uit wenst te leggen.
Precies, de nababbel is lolliger dan het oorspronkelijke 'probleem'. Leuke ontknoping. Revolverheld reageerde echt als een vrouw op het 'probleem'. De vele 'grow some balls' kwamen dus niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil nu gewoon weten hoe het zit! En jij ook, anders had je niet verkapt geTVPt!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ga eens weg. Het is vrijdag, ik heb geen fuck te doen. Mijn sensatie, die ontneem je me mooi niet
Ga dan lekker naar de AH mensquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ga eens weg. Het is vrijdag, ik heb geen fuck te doen. Mijn sensatie, die ontneem je me mooi niet
Ik wil gewoon overal een gate!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef DarkElf het volgende:
ehm nee, ik vond/vind dit gewoon
en weten hoe t zit kom je toch niet zeker achter.. bovendien: lekker boeiend
Tis geen mickygate ofzo...
Ze doen het dan ook niet op MAC adres.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je hebt een hit op MAC adres of GUID ofzo?
Vraag me af of je dat wel zo kan, en mag, doen...
IP adressen uiteraard wel, staat ook in de voorwaarden en onder iedere post, maar dat je dusdanig ver in iemands netwerk duikt dat je MAC van de PC of netwerkapparatuur scant vind ik wel redelijk ver gaan om eerlijk te zijn, het is niet alsof er een misdaad is begaan ofzo, en je komt dan toch redelijk diep 'in' iemands netwerk, je MAC is niet zo ff met 2 klikken te zien
Die heeft niks meer gratis te halenquote:
Ik ben het deels met je eens: het is inderdaad des FOK!'s om het op deze manier te doen. Maar dat is wel logisch, want het ís FOK! Maar stél dat het zo is. En stél dat users al twee topics lang in het ootje genomen zijn voor een commercieel doel. Denk je dan niet dat het ook gewoon wel kies is om iedereen zijn zegje te laten doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
echt des foks dit
Want?? Nu komt er een boek uit met een open eind??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Overigens is er nu ook erg weing aan de hand hoor
Regel jij de contractbesprekingen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als ik haar was zou ik dit in mijn boek gebruiken
Yups. Maar vind je niet dat FOK! had moeten beslissen een balletje op te gooien? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:25 schreef Re het volgende:
feit met dit soort dingen is dat ik nu voor elk komend topic eerst 10 reacties weg moet gaan halen met hoax meldingen etc...
en users gaan zich nu wel achter de oren krabben en vervolgens niet meer reageren of overdreven gaan reageren op topics van mensen met een probleem... etc...
Ja, net als een kleurboek: de lijntjes staan er al en de rest moet je zelf doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ursel het volgende:
Want?? Nu komt er een boek uit met een open eind??
NEEEEEE, GEEEN OPEN EINDE!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Want?? Nu komt er een boek uit met een open eind??
Daarom denk ik dat de negatieve nasleep in R&P wel mee zal vallen. De vorige keer viel dat ook reuze mee. In het begin misschien wat meer gezeik, maar dat ebde al best snel weg en dit is volgens mij minder 'groot, dus zal dat ook wel zo zijn met een eventuele nasleep.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik bedoel dat er ook nu niet heel veel opwinding is; het is geen wereldnieuws of zo.
denk dat het ook heus wel mee zal vallen idd, maar kan me ook voorstellen dat users minder snel energie willen stoppen in het reagerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat de negatieve nasleep in R&P wel mee zal vallen. De vorige keer viel dat ook reuze mee. In het begin misschien wat meer gezeik, maar dat ebde al best snel weg en dit is volgens mij minder 'groot, dus zal dat ook wel zo zijn met een eventuele nasleep.
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn, maar dat dan via PM's aan Senesta (als het daarin al is toegegeven...) te doen en de mensen die er hebben lopen posten en meedenken maar gewoon met de vraagtekens te laten zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens: het is inderdaad des FOK!'s om het op deze manier te doen. Maar dat is wel logisch, want het ís FOK! Maar stél dat het zo is. En stél dat users al twee topics lang in het ootje genomen zijn voor een commercieel doel. Denk je dan niet dat het ook gewoon wel kies is om iedereen zijn zegje te laten doen?
Revolverheld had dit imho veel eenvoudiger kunnen oplossen. Revolverheld had in een post van 3 regels zichzelf kunnen vrijpleiten. Niet dat dat verplicht is (in tegendeel; mijn vraag was een uitnodiging en die mag altijd afgeslagen worden), maar het had gekund. Dan was er verder maar heel weinig aan de hand geweest.
Zolang een topic mooi wordt en het goed gebracht wordt interesseert het waarheidsgehalte me eerlijk gezegd nauwelijks. Meer dat dit topic een extra leuke twist heeft gekregen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat het ook heus wel mee zal vallen idd, maar kan me ook voorstellen dat users minder snel energie willen stoppen in het reageren
Precies.. lijkt me tijd voor een slotje op deze onzin.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef Dragorius het volgende:
Het feit dat Revolverheld zo mooi afwezig blijft en verstoken van duidelijke antwoorden, is al veelzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |