abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70520584
Vervolg op 't vorige topic Beste vriend verklaart liefde aan mijn vriendin

ff reageren op:
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef dikkemongul het volgende:
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...
Een conclusie is hier snel getrokken

Ja, ik snap dat 't voor de popcornachterban leuker is als die vriend van mij haar al maanden ligt te batsen, maar tijdens dat gesprek met hem kreeg ik niet 't idee dat hij me ff wilde inwrijven dat het kat in 't bakkie was met haar, zal ik wel weer verkeerd begrepen hebben of heb plaat voor m'n kop, maar oké, ik heb nooit gemerkt dat m'n vriendin een oogje op m heeft. Hij wel op haar, dat had ik (achteraf gezien) ook wel door, nooit zo bij stilgestaan maar werd me wel duidelijk toen hij er zelf over begon. Hoe hij naar haar kijkt etc. Bij haar zie ik dat dus niet
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70520771
TVP voor de afloop van dit verhaal!
pi_70520883
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:37 schreef dikkemongul het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk, je gedraagt je als absoluut dumpmateriaal. Niet dat ik daar vroeger zo goed in was maar ben benieuwd.
Als je 't vorige topic eerst ff had gelezen wist je dat m'n vriendinnejtje 14 is en ik iets ouder, 26. Ow wacht, zij is 24

Maar oké, als je blijkbaar zo'n ervaringsdeskundige bent die vanuit z'n rollator levenslessen geeft, laat maar 's horen wat jouw advies is dan
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:12:06 #4
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70520907
@Relvorheld, je bent erg naief tov vrouwen, wees eens een kerel en trek eens harde grenzen, houden vrouwen ook van hoor. Niet alles hoeft maar in de doofpot gestopt te worden, omdat er een grote vriendenkring is, zijn het btw wel vrienden?
pi_70521093
Teeveepee
pi_70521138
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef Catbert het volgende:
Wat denken een hoop mensen hier extreem simpel zeg. "Contact verbreken" met die vriend? Beetje lastig als je 'em elke week tegenkomt omdat 'ie in dezelfde vriendengroep zit he?
Jij bent degene die extreem simpel bent. Dat ze in elkaars vriendengroep zitten hoeft niet te betekenen dat ze hem dan ook nog maar 1 op 1 moet blijven zien. En dan boeit het geen flikker of hij nou wel of niet in de vriendengroep zit.
pi_70521169
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:27:32 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70521279
leuk topic, deze ga ik ook even volgen :-)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_70521382
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:20 schreef Scorpie het volgende:
Teeveepee
Have fun...
pi_70521384
tvp
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:33:06 #11
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70521434
quote:
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_70521455
Heb je ze beide weer over aangesproken over dit onderwerp ? vriend en je vriendin en hoe reageerden ze.
pi_70521565
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:12 schreef THEFXR het volgende:
@Relvorheld, je bent erg naief tov vrouwen, wees eens een kerel en trek eens harde grenzen, houden vrouwen ook van hoor. Niet alles hoeft maar in de doofpot gestopt te worden, omdat er een grote vriendenkring is, zijn het btw wel vrienden?
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internet Oké, ik roep niet dat een chickie hard van achteren moet worden genomen en daarna in de fik gestoken als ze afspreekt met een goede vriend, dan ben ik maar naïef, moet kunnen

En ja, 't zijn wel echte vrienden. Geen doofpot , niet veel mensen weten ervan, 't is niet zo dat ik meteen iedereen ben afgegaan om 't ff met de kring door te spreken
pi_70521657
Heb je die gast nou nog steeds geen tik op z'n muil gegeven? Is misschien wat overdreven maar dat lijkt me nu de enige oplossing om die irritante knurft een halt toe te roepen. Laat duidelijk merken (vooral aan haar) dat je om die meid geeft en dat er nu grenzen zijn overschreden.
X
X
X
pi_70521707
En heb je nou godsamme al met je vriendin gepraat? Je lult wel slap met die vriend, maar je vriendin eens vertellen wat je ervan vindt ho maar. En dan andere mensen uitmaken voor fokblaatfiguren? Kom op zeg.
pi_70521843
quote:
pi_70521851
Vorig topic ook wat doorgenomen.

Jij gaat naar die vriend. Legt uit dat je het kut vindt en die gast komt met zo'n verhaal op bed liggen etc.

Wat een kneus. Houdt geen rekening met het gevoel van zijn gymnasium vriend.

En je vriendin vindt die aandacht wel prima? Heeft ze geen zelfrespect en respect voor jou?

pi_70521936
Gaat je vriendin erop in?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:03:46 #19
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70522299
Ik lees weer mee. Volgende stap: praten met je vriendin? Of laat je het nu voor wat het is?
Resistance is futile
pi_70522307
"Ik laat mijn vriendin vrij".

Ik heb je hele topic aandachtig zitten lezen, en ik begrijp niet dat je vrede (je doet er niets mee) mee hebt.

Als je haar wilt vrijlaten, prima, maar duidelijk geef je aan bij je vriedn dat je geen grens hebt. Een beetje bezopen wouwelen, en denken dat dit zoden aan de dijk zet...

Echt, ik bied je mijn linker teelbal aan omdat elke man op zijn minst een bal moet hebben!

Even zonder grapjes, er zit wel een kern van waarheid in. Ik ben niet super macho maar ik had met meer dan alleen een laf gesprekje laten blijken dat er een grens overschreden is en dat dat niet zonder concequenties is. Heeft niets met je vriendin te maken, nog met jou wens om haar vrijheid te geven.

Wakker worden.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:04:51 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70522327
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik lees weer mee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:05:00 #22
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_70522329
Na lekkere popcornachterban geweest te zijn toch ff inhoudelijk reageren:

a) Ja vrienden heb je soms voor het 'leven' en daar horen ook de verschillende stadia bij. Maar de ongeschreven regel blijft toch wel dat je een vriend ze meissie niet batst. Uitmaken. 'Toestemming' vragen (of het eerlijk face-to-face vertellen). Dus niet als JE IN EEN RELATIE ZIT. Daar is die maat van je wel over de scheef gegaan en ik vind dat je 'm dat echt wel is 'eerlijk' mag vertellen.

b) Je vriendin die zo lekker lauw mee gaat met die 'vriend' die ze blijkbaar al jaren kent is wel wat raar. Het kan geen kwaad is met haar te praten over dit euvel, met misschien (ja want blijkbaar zitten jullie in dat stadium) wat drank/drugs whatever op zodat ze ook is los komt en zegt waar het op staat. Al geeft ze toe ook al eeuwig op die knakker te wachten, dan weet je iig waar je aan toe bent.

c) terug komend op (b) weet je zeker dat die maat van je - die dus over de ongeschreven regel is gevallen - echt 100% een maat voor het 'leven' is? Heeft hij wel is gezegd (want blijkbaar praten jullie niet over -gevoelens-) dat hij je wel boven de dames stelt? nooit dronken praat gehad als: "ouwe revolverheld je weettog geen chickie die ons scheid.. blabla " ?
Je leeft maar één keer...
pi_70523670
Off-topic
Maar dit kan niet langer

Iedereen gaat me nu uitlachen buhuu

WAT IS IN -naam een TVP!!!
Lieve kusjes Ilse
pi_70523822
Sorry hoor, maar ik vind dat hier toch wel 3 mensen fout zitten.

A) Die vriend. Wat nou vrienden sinds het gymnasium? En roepen: "ik had wel op d'r kunnen springen". Ik mag hopen dat je vriendin hem er dan keihard af had geschopt. Hij heeft zich niet eens verontschuldigd over zijn grove gedrag en doet net alsof het normaal is. Door je vriendin in het bijzijn van jou & zijn eigen vriendin de liefde te verklaren heeft hij laten weten dat hij totaal geen respect heeft voor zijn vriendin en ook niet voor jullie vriendschap, noch voor de relatie tussen jou & je vriendin.
Deze persoon is hopeloos emotioneel onvolwassen als hij denkt dat deze 'eerlijkheid' een prachtig iets is. Sommige informatie hou je voor je of je doet er zelf wat aan... zoals bijvoorbeeld aan je eigen relatie werken en/of single worden en/of afstand houden.

B) Je vriendin. Hoe kan zij nou bevriend zijn met die gozer en om hem geven? Als je weet dat je dergelijke gevoelens niet hebt voor iemand en hij wel van jou: gelijk afstand nemen. Elk ander alternatief is zeer pijnlijk voor iemand van wie je roept dat je er om geeft, want je beantwoord dergelijke gevoelens niet en iemand blijft hopen en/of openingen zoeken. Ik snap niet dat ze nog met hem afspreekt! Als je elkaar in de vriendengroep setting ziet kan je hem altijd nog met rust laten/negeren. Geef duidelijk aan dat je gevoelens niet beantwoord en dat het beter is om de vriendschap op een laag pitje te zetten.

C) Jij. Je roept heel hard dat je je vriendin vrij wil laten en dat ze mag doen wat ze wil, maar je wordt er wel verdrietig en gefrusteerd van dat ze dus kennelijk die gozer zo graag ziet en aandachtsgeil is daarmee. Wat voor relatie zit je nou dat dit niet bespreekbaar is? Mag je vriendin over jouw grenzen en jouw gevoelens heenwalsen want anders is het zielig voor haar?

Ik begrijp het niet hoor... 2 mensen zijn ongelovelijk egoistisch bezig en de derde is zichzelf aan het opofferen... dit kan nooit goed gaan.
pi_70524024
Held, die dude heeft zometeen 2 chickies om te batsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')