Ja, vastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ElisaB zélf een kloon van Revolverheld is. Ik zie overeenkomsten in schrijfstijl.
de eerste pasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Jesus fuck, de eerste usert waar ik zeker van weet dat hi/zij psychotisch is.
Die post die ik had gequote hierboven ergens over 'jezelf complimentjes geven' kwam ook uit dat topicquote:
Oh god, dat zal me een boek worden!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ElisaB zélf een kloon van Revolverheld is. Ik zie overeenkomsten in schrijfstijl.
Scorpi0n ja, die heeft er een hoop tijd ingestopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
echt erg dit. Was al die tijd al aan het meelezen. Dit echt niet verwacht.
Ook te triest gewoon zulke figuren die anderen zo gebruiken om wat geld te verdienen omdat ze zelf inspiratieloos en te weinig verstand en fantasie hebben om zelf wat te verzinnen.
Scorpion(?) heeft in die 2 topics volgens mij als Dr.Phil gefungeerd en heeft al zijn tijd voor niks erin gestoken. Ik zou een schadevergoeding vragen knul!
Zijn eigen keuze hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scorpi0n ja, die heeft er een hoop tijd ingestopt.
Op basis van het idee dat hij er iemand mee hielp ja.quote:
Dat dus. Wat een gigantisch laf kutwijf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich, áls het allemaal waar is, vind ik het wel een beetje laf van Revolverheld om FOK!-ers wel te 'gebruiken' met hun commentaren en posts voor een eventueel boek, maar dan niet de moed hebben het gewoon sportief toe geven na betrapt te zijn,
Ik denk dat Revolverheld uiteindelijk bij die vriend in bed was beland onder het mom bro's before ho's.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef VonHinten het volgende:
En welke kant zou ze opgegaan zijn met haar verhaal? Tóch op vakantie en dan zélf een misstap maken met een vriendin van zijn eigen vriendin? Het had me een bonte boel kunnen worden..
Yup, that's the word en ik weet dat het mag...maar toch!!quote:
Afgaand op dit plaatje is het dus gewoon een topic in boekvorm?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaal) en volgens mij is dat ook best leuk om te lezen als niet-forummer. Zal wel een beetje Bridget-Jones-achtig gelezen hebben?
Hier zie je hoe dat er een beetje uit zag in boekvorm:
[ afbeelding ]
Dát is ook weer waar!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Ik stel me nergens aan hoor... maar ik weet graag van tevoren waar ik mijn energie in moet stoppen, niet achterafquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hysterische aanstellerij ook van de mods. Ik kan me herinneren dat de meeste mensen in de dagboek-van-een-kindermeisje-reeks geen bezwaar hadden tegen publicatie.
Overigens vind ik het gehengel naar andermans IP-adressen en andere spionage véél bezwaarlijker, dat er blijkbaar in de policy staat dat dat allemaal zomaar mag, doet daar niet aan af.
Het doet me denken aan die bordjes "de directie stelt zich niet aansprakelijk voor schade, vermissing of diefstal", welke juridisch gezien onjuist zijn, en bovendien in slecht Nederlands zijn opgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |