Ach, ik vond het een hoop gezeur, we hebben met z'n allen wekenlang gesmuld van dat topic, ik vond het een goeie stunt hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is ook weer waar!
Al begreep ik bij teruglezen dat sommige users die in het vorige boek waren 'verschenen' not amused waren en het daarom nu duidelijk moest zijn dat het wellicht weer een boek kon gaan worden. En daar is ook weer wat voor te zeggen.
Wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik vond het een hoop gezeur, we hebben met z'n allen wekenlang gesmuld van dat topic, ik vond het een goeie stunt hoor. En ik heb 'm hier staan dus ik kan je er vrijdag uit voorlezen
.
Heb je afgebeld?![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog, ze heeft gewoon om toestemming gevraagd in die bewuste topics (en nee, ik ben te lui om te zoeken, maar ik weet het wel zeker). Oh boohooh, je staat in een boek, could life bé any worsequote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit dus.
Die hysterische aanstellerij ook van de mods. Ik kan me herinneren dat de meeste mensen in de dagboek-van-een-kindermeisje-reeks geen bezwaar hadden tegen publicatie.
'Tuurlijk, als je hem dan weer persoonlijk terugbrengtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat denk je zelf??![]()
O en mag ik het lenen??
O waarom wist ik hier niks van. Smullen!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk, als je hem dan weer persoonlijk terugbrengt![]()
Ik sta er nml ook in dus ik mot um wel terug.
Ik heb het laatst nog eens herlezen (wegens de euthanasie-scenequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
O waarom wist ik hier niks van. Smullen!!Zeg je nog wat leuks in dat boek??
![]()
Niet dat ik daar ook maar een moment aan twijfel.......
Ik zit nu ook te speuren naar clou'squote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
Ik had het aan de schrijfstijl nooit afgeleidt btw..dus dat heeft ze toch goed gedaan dan.
...
Ja, maar dat hoeft er natuurlijk niks mee te maken te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:06 schreef Susi het volgende:
Onder de account van Nadine26 werd toch nog wel gewoon gepost ?
Het is Thijs! De vriend van Nadine!quote:Op donderdag 7 september 2006 01:41 schreef Revolverheld het volgende:
Ik studeer medicijnen en zal dus later wel iets met medicijnen gaan doen![]()
zoals gezegd, ik wist van nix dus zul je bij de FAs moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:10 schreef Vivi het volgende:
Ik had het aan de schrijfstijl nooit afgeleidt btw..dus dat heeft ze toch goed gedaan dan.
En het zou de Modjes die ons van dit gruwelijke misbruik ende exploitatie hebben gered, uiteraard uit puur nobele motieven, hou me ten goede, wel sieren als ze nog even komen melden of ze nu zeker voor 100% zeker gelijk bleken te hebben.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt mij het nu uit of die topics echt zijn of niet..als ze maar vermakelijk zijn. Ik lees liever zoiets dan 98% van de puberjanktopics hier.
Daar zit ze dus gewoon d'r eigen recensie te pluggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Klopt, ik las negatieve recensies in Parool en Volkskrant. Maar goed, dat zijn recensenten, die beoordelen zo'n boek anders (en vaak strenger) dan de gewone lezer. Wat denk je, is 't wat?
Nou precies, dat vind ik dus ook maf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:30 schreef Reese het volgende:
wat heb je toch een formidabel geheugen, Duderella
Het is wel raar dat als de 'identiteit' van Revolverheld al een paar jaar bekend is, hij tegenwoordig verhalen post die daar niet mee in overeenstemming zijn (hence, vriendinnetje, vakantie, vriendengroep. En niet de bakfietsende tweeverdienende grachtengordelpapa.)
heeft Karin O. de fokkers onderschat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |