quote:Op woensdag 6 september 2006 13:42 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik studeer grafische vormgeving en wil dus grafisch vormgever/ontwerper worden..
* NrSiX wil hetzelfde (Y) studeer vanaf volgend jaar SPHquote:Op woensdag 6 september 2006 00:24 schreef Sylvana het volgende:
ik studeer SPH en wil na mijn opleiding wat doen met jongeren die gedragsproblemen hebben, bijvoorbeeld werken in een jeugdinrichting
Ik wilde eerste ook Multimedia doen, echter bedacht ik me dat ik later niet heel de dag achter een beeldschermpje wil zitten, daarom doe ik Grafischquote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik studeer Multimedia Vormgeving en wil later in mijn baan daar niks mee te maken hebben. (Of het moet iets te maken hebben met teksten nakijken oid)
Al enig idee hoe je je 2 kamer flatje gaat inrichten?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:22 schreef de_Druif het volgende:
Ik doe mbo-verpleging en wil graag verpleegkundige worden
Ga werken in R&Pquote:Op woensdag 6 september 2006 00:24 schreef Sylvana het volgende:
ik studeer SPH en wil na mijn opleiding wat doen met jongeren die gedragsproblemen hebben, bijvoorbeeld werken in een jeugdinrichting
jij bent echt hilarisch.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:23 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Al enig idee hoe je je 2 kamer flatje gaat inrichten?![]()
Succesquote:
wijst postje naar boven /zeikerdquote:Op donderdag 7 september 2006 02:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Succes
Oh en mensen, een geintje moet kunnen maar de 10 baggerposts die ik heb verwijderd is weer wat teveel van het goede. Ontopic posten is geen schande.
Zoals ik al zei, een grappige opmerking moet best een keer kunnen. Als het er teveel worden haal ik er een paar weg en verzoek ik of men weer wat serieuzer wil doenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wijst postje naar boven /zeikerd
Wat ben jij grappig zeg, papa's kindje.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:23 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Al enig idee hoe je je 2 kamer flatje gaat inrichten?![]()
MBO'ers studeren niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik studeer Multimedia Vormgeving en wil later in mijn baan daar niks mee te maken hebben. (Of het moet iets te maken hebben met teksten nakijken oid)
Ik ook al.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:42 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ik studeer grafische vormgeving en wil dus grafisch vormgever/ontwerper worden..
waarom ga je dan studeren als je toch huisvrouw wilt worden?quote:Op maandag 11 september 2006 18:32 schreef Innocence het volgende:
Huisvrouw, maar eerst nog een paar jaar studeren..![]()
lekker zeg, van mijn belastingcenten studeren, maar er dan later geen reet voor terugdoenquote:Op maandag 11 september 2006 18:32 schreef Innocence het volgende:
Huisvrouw, maar eerst nog een paar jaar studeren..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |