Johquote:
Hopelijk word je dan wat rustiger. Maar is het zo'n belangrijk tentamen dan? Mag je niet verder als je het niet haalt? Geen herkansing?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens een valium ingenomen want ben wat aan het panieken
Hoe lang was het?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Joh
Ik weet nu precies hoe lang het duurt om van red's huis naar het mijne te gaan
Het is een uberbelangrijk tentamen, als ik het niet haal kan ik de master niet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk word je dan wat rustiger. Maar is het zo'n belangrijk tentamen dan? Mag je niet verder als je het niet haalt? Geen herkansing?
Nee.quote:
Grote kans dat ik er dan niet meer benquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Volgende meeting ga ik echt proberen te komen.
32 minuten en 41 secondenquote:
Slaap lekker danquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens een valium ingenomen want ben wat aan het panieken
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er dan niet meer benWaarom kom je niet?
Wat jammer! Wel begrijpelijk, maar jammer...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.![]()
Maar die zondag is m'n enige dag in de vakantie waar nog niet iets staat als: leren, vakantie of bezoek. En ik heb dus afgesproken dat ik nog bij m'n moeder langs ga in een van de weekenden. Dan blijft alleen die zondag over.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar bed, ben helemaal kapot![]()
25 euro vind ik anders een kleine investering als het alternatief is zelf de hele dag alles vasthouden...quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
25 euro voor 2 lapejs stof en riempjes.
Bh's zijn duur
ohnee ohnee jij moet er bij zijn!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
25 euro vind ik anders een kleine investering als het alternatief is zelf de hele dag alles vasthouden...
en 19 juli... is zo'n beetje de enige dag de hele vakantie dat ik NIET KAN KOMEN
Ik denk dat het een combinatie wordt met een bezoekje aan m'n zus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat jammer! Wel begrijpelijk, maar jammer...
een combinatie van de twee is zeker niet mogelijk?
En toch gaat het hem echt niet worden de 19equote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohnee ohnee jij moet er bij zijn!!!!
Er staat een plusje bij je naam. Wegwezenquote:
Er zijn vast vrijwilligers zat die hun diensten aan willen biedenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
25 euro vind ik anders een kleine investering als het alternatief is zelf de hele dag alles vasthouden...
quote:en 19 juli... is zo'n beetje de enige dag de hele vakantie dat ik NIET KAN KOMEN
Die hadden FOK!kers al eerder ontdektquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_cent_te_makken.html
Die aflevering !!!
WTF mijn belastingcenten. Waarom krijgt zo'n hoerrrrr een uitkering?
Ik hoop echt zo dat dit in scene is gezet.
[ afbeelding ]
Die vrouw moeten ze echt afschieten, omdat ze zeer verkeerde prioriteiten stelt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_cent_te_makken.html
Die aflevering !!!
WTF mijn belastingcenten. Waarom krijgt zo'n hoerrrrr een uitkering?
Ik hoop echt zo dat dit in scene is gezet.
[ afbeelding ]
Mensen die geen dienstregeling of kaart (!!) kunnen lezen, daar kan ik heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hadden FOK!kers al eerder ontdektZoek maar in KLB en in TV is er ook een topic over
* Etcetera is live vanaf een boerderij in the middle of fucking nowhere
Ik ben moemaar degene bij wie we vannacht slapen moest nog een prutser van het station in Assen plukken omdat die weer eens geen rekening met de bustijden had gehouden
Je had hem ook een trap voor zijn ballen kunnen verkopen als herinnering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:37 schreef Etcetera het volgende:
Hij is gewoon te lui om het op te zoeken volgens mij, en denkt 'oh dat komt wel goed'Ik kan er ook slecht tegen hoor, hij wíst dat hij er rekening mee moest houden, m'n vriend heeft 'm nog gewaarschuwd vanavond
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maaarrrr....
Het idee is om zondag 19 juli een BBQ-meet te houden in het prachtige Amsterdam Zuid, Hollandsche stijl, dus iedereen neemt wat meeUw gastvrouwen van de avond zijn Majo en PS en laten we wel wezen, dat mag je natuurlijk niet missen. Dus, we weten dat het op de korte termijn is, maar zeg tegen je vrienden dat ze een weekje later trouwen, die baby nog maar even terug moeten stoppen of wat dan ook en doe met ons mee
En geef duidelijk aan of je wel of niet komt, dan kan daar rekening mee gehouden worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nu al zin in die meet
De vorige was echt geslaagd
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag 1) waarom lees je zulke topicsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:01 schreef Soempie het volgende:
Beste vriend verliefd op m'n vriendin (2)
Rare topicwending.
1) ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vraag 1) waarom lees je zulke topics
Vraag 2) Wil je een kopje koffie?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:53 schreef Dagobert het volgende:
Bakkie is wel net leeg en koffieautomaat staat helemaal op t einde van de gang (of aan het begin eigenlijk, maar dan zit ik aan t einde).
Vrees wel dat ik nog twee keer op en neer mag voordat het echt wat worden gaat vandaagDus koffiebezorgservice van IARL lijkt me wel relaxed, kamer A321
Emancipatie ftw!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemorgen dan maar.
He Soemp, ga eens koffiezetten
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:11 schreef TradeMarkie het volgende:
was de plotwending dat die kerel er met die vriend vandoor gaat?
Ik kan nu namelijk niet uitgebreid teruglezen, praat me bij![]()
Nieuwsgierigheid kent geen tijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef Soempie het volgende:
Er komen allemaal vrouwelijke kanten naar boven hier.
Kan me wel voorstellen dat je dan gaat woggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry![]()
Ik zit te woggen voor het leven, heb al een beetje vakantiegevoel omdat een deel van het personeel al weg is sinds vandaag en het nu echt rustig begint te worden buiten
Je moet het allemaal in een container stoppen, benzine erover en ritueel verbranden. Dat lucht opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:26 schreef Soempie het volgende:
Straks voelt het vast enorm goed en opgeruimd, maar nu is het nog een bende.
Dan zit je weer ergens op de Noordpool?quote:
Weer met je lenzen in geslapen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef MaJo het volgende:
Morgen![]()
ik voel me echt gigabrakhoofdpijn en mijn ogen zien eruit alsof ik de hele nacht heb lopen janken
werk afgezegd en zo maar eens lekker een tukkiemarathon houden
oh ja, en leren natuurlijk
Als dat zou kunnen!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit je weer ergens op de Noordpool?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus samenvattend, wie kunnen er voor de BBQ meet?
PS
MaJo
Nem
IARL
TM
jojo
[ afbeelding ]
Ben niet gaan stappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:36 schreef Dagobert het volgende:
Mooie bergen heb je daar SoempieIig niet te weinig zooi om op te ruimen
Hoi CobraHoi Majo
De combinatie van jou en donderdagavond stappen is niet zo'n groot succes geworden?
die had ik iets verderop ook zien staanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ [url=http://savage.web-log.nl/main/WindowsLiveWriter/Geenweeralarmvandaag_6F4D/bbq[5].jpg]afbeelding[/url] ]
De symptomen komen gewoon heel erg overeen met alle andere griepen. Maar als je het echt niet vertrouwd, moet je gewoon je dokter bellen. Zeker met dat soort dingen hebben ze liever dat je op tijd belt en niet te laatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben niet gaan stappenben gewoon ziek
begin steeds meer symptomen van de mexicaanse griep te krijgen dus word een beetje bang
Al sinds maandagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weer met je lenzen in geslapen?
En heel verstandig dat je je werk hebt afgezegd
Slaap-galore
quote:
quote:ik heb echt dringend slaap nodig, na Werchter nog geen een keer echt goed uit kunnen slapen. En met uitslapen bedoel ik 14 uur aan een stuk he![]()
Kampers moet je ook niet achter een BBQ zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)barbequeslachtoffers
I knowquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De symptomen komen gewoon heel erg overeen met alle andere griepen. Maar als je het echt niet vertrouwd, moet je gewoon je dokter bellen. Zeker met dat soort dingen hebben ze liever dat je op tijd belt en niet te laat
en een bbqquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowalleen is hoofdpijn een van de symptomen die alleen bij mexicaanse griep horen. En waar werd ik mee wakker? Juist
maar het zal wel meevallen, ben een hypochonder en dat weet ik
zat wel te denken, stel nou dat je mexicaanse griep hebt dan moet je 10 dagen binnenblijven, beetje lullig als je dan dat belangrijke tentamen mist
Dat weet ik ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef MaJo het volgende:
I knowalleen is hoofdpijn een van de symptomen die alleen bij mexicaanse griep horen. En waar werd ik mee wakker? Juist
maar het zal wel meevallen, ben een hypochonder en dat weet ik
Daar zat ik ook aan te denken. Ik zat er ook aan te denken dat als je OOIT ergens een goed excuus kunt afleveren, dan is het de Mexicaanse griep wel. Dan zouden ze je toch wel later laten maken?quote:zat wel te denken, stel nou dat je mexicaanse griep hebt dan moet je 10 dagen binnenblijven, beetje lullig als je dan dat belangrijke tentamen mist
quote:
Ow, dat verklaardquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb echt dringend slaap nodig, na Werchter nog geen een keer echt goed uit kunnen slapen. En met uitslapen bedoel ik 14 uur aan een stuk he![]()
Ik maar denken dat ik me als hypochonder niet zo druk moet maken en blijk ik gewoon dik de mexicaanse griep te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:02 schreef Nembrionic het volgende:
-knip-
Aangezien ik maandag het belangrijkste tentamen in de geschiedenis van ooit heb zit niets doen er helaas niet inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:04 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Ow, dat verklaard
Dan maar niet al te veel doen die weekend en een beetje bijkomen he
De ironie zou bijna mooi zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik me als hypochonder niet zo druk moet maken en blijk ik gewoon dik de mexicaanse griep te hebben![]()
zolang ik geen koorts heb maar verhoging kijk ik het even aan
Je had allemaal domme vragen moeten gaan stellenquote:genoeg drinken doe ik sowieso voor mijn blaasontstekingde doktersassistente ging me nog de les lezen
ze zei dat ik wel goed moet uitplassen en niet te gehaast
alsof dit mijn eerste blaasontsteking is
![]()
Dat is zeker waarquote:en het is inderdaad wel het beste excuus ooit jamaar toch wil ik het tentamen nu gewoon maken, dan ben ik er vanaf
Slumberparty?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens tim, reistijd is geen excuus voor de BBQ want er is genoeg slaappleken het is in amsterdam, niet in amstelveen
eigenlijk wel hequote:
Mehehe inderdaadquote:Je had allemaal domme vragen moeten gaan stellen
hell yeahquote:Slumberparty?
Het blijven Belgen hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef MaJo het volgende:
Mehehe inderdaadnet als die arts op Werchter die zei dat het niet meteen over zou zijn na het slikken van 1 tablet
Je biedt net mensen slaapplek aan, dan is het toch een slumberparty?quote:hell yeahdat zou best tof zijn
Op de een of andere manier kan ik de nieuwste foto's niet via bluetooth naar MacReel krijgen en oude foto's welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Miep...kunnen we nog voor het weekend fotos verwachten?
Dat moet je even bij PS checken, die weet er meer vanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
slaapplek?
En ook parkeerplek? dan kan ik mooi met de auto komen en toch drinken
Mooi he, Mac?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:06 schreef MaJo het volgende:
Op de een of andere manier kan ik de nieuwste foto's niet via bluetooth naar MacReel krijgen en oude foto's welDus dat wordt een kabeltje zoeken in een hele berg meuk
Ja het is echt compleet doodgevallen naar het antwoord van Aquote:hoe doen we het eigenlijk met placebo? Nu gaat iedereen mee en valt de mail dood
Slumberparty is toch met pyama's aan films kijken en dronken worden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het blijven Belgen he
[..]
Je biedt net mensen slaapplek aan, dan is het toch een slumberparty?
Of zullen we dat eerst maar even vragen aan PS?
Ja, maar die BBQ duurt niet tot 03:00u dus dat kan prima na het BBQ-enquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slumberparty is toch met pyama's aan films kijken en dronken worden?
quote:PS had al gezegd dat er genoeg slaapplek is
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:10 schreef MaJo het volgende:
Mijn psych is trouwens trots op me hoe ik het doevond ik wel leuk om te horen
Dat is Werchterdeformatiequote:en ik lees steeds Bloc party als ik het topic zie
He geen kwaad woord over MacReel hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi he, Mac?
C. gaat ze vanavond/morgen versturen begrijp ik net.
[..]
Ja het is echt compleet doodgevallen naar het antwoord van A
Volgens mij is het een gevalletje "every man for himself!".
Ik ga dinsdag bestellen in ieder geval
Je mag het overmaken zodat ik gelijk voor kan bestellen als je wilt. Maakt niet veel uit denk ik.
Errrr...mooi he, Samsung?quote:
quote:dan bestel ik zo zelf welzal Irien ook even laten weten dat we allemaal zelf bestellen
Precies mijn ideequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar die BBQ duurt niet tot 03:00u dus dat kan prima na het BBQ-en
Ik vind het wel een puik idee eigenlijk
[..]Daar heb ik dan overheen gelezen. Even mijn konijntjes wassen dan
Wel fijn ook om eindelijk eens vooruitgang te boekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]vooruitgang is altijd goed en zeker als je het dan ook nog eens te horen krijgt
Ben je nu naar Wijk trouwens?
[..]
Dat is Werchterdeformatie
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
Wel fijn ook om eindelijk eens vooruitgang te boekenmag ook wel na 1,5 jaar
Oeh...ik moet gelijk denken aan die grote gele ballenquote:yup ben nu onderweg naar wijkmet Coldplay op de doppen
En dat gesprek gaat over je scriptiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:23 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
GoodmorningWat een week hier zeg
gisteren de diploma-uitreiking van mn logee gehad, en daarna natuurlijk stappen. Gelukkig ben ik vanochtend vrij
Straks gesprek met de studieadviseur
Ik héb niet eens een oldskool pyamaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies mijn ideemaar dan wel met oldskool pyama's he
ik neem mijn Puca pyama wel mee
Dat is langquote:je hebt er niet overheen gelezen, ze vertelde het in het telefoongesprek die van red's huis naar haar huis duurde
In dat gesprek ga ik proberen haar ervan te overtuigen dat het vak Italiaans dat ik heb gevolgd, best het gat van 5 punten dat ik in mijn master lijk te hebben, op kan vullenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat gesprek gaat over je scriptie![]()
Diploma-uitreikingen zijn altijd leuke feestjes
Succes daarmeequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In dat gesprek ga ik proberen haar ervan te overtuigen dat het vak Italiaans dat ik heb gevolgd, best het gat van 5 punten dat ik in mijn master lijk te hebben, op kan vullenwas namelijk retenuttig voor mn scriptie
het was alleen wel een propedeusevak dus hoop dat ze daar niet moeilijk over doen
Ach joh, toen je ineens een week weg was, was het ook niet gezellig, dus blijf toch lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Succes daarmee
Net zoals mijn voornemen vandaag minder te posten
Nee maar het moet ook niet té gezellig wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach joh, toen je ineens een week weg was, was het ook niet gezellig, dus blijf toch lekker.
quote:De koffie loopt al, wie wil?
* MaJo zet Yellow opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Oeh...ik moet gelijk denken aan die grote gele ballen
Oh ja..in 1 doosje, zitten 2 dingen.
Gaat vast wel lukken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In dat gesprek ga ik proberen haar ervan te overtuigen dat het vak Italiaans dat ik heb gevolgd, best het gat van 5 punten dat ik in mijn master lijk te hebben, op kan vullenwas namelijk retenuttig voor mn scriptie
het was alleen wel een propedeusevak dus hoop dat ze daar niet moeilijk over doen
Ga ik zo ook maar eens doen, na Highway of Light van Madr.quote:
Niet teveel van verwachten hoorquote:ben benieuwd
Bij de zeeman hebben ze vast wel toffequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik héb niet eens een oldskool pyama
Misschien kan ik er ergens één op de kop tikken
[..]
Dat is lang
Wat een lafbekquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net mijn kat gered![]()
Hij stond op de schutting van het balkon en durfde niet meer eraf omdat het balkon een beetje onder is gelopen, dus nouja, katten en water enzoGelukkig is die schutting niet heel hoog en kon ik hem aan zn nekvel eraf sleuren. De schijterd klampte zich helemaal aan me vast
Zou je denken? Dan hoop ik dat ze een Transformerspyama in mijn maat hebbenquote:
Ooooh dat valt nog mee. Dat is maar 6 peukenquote:gesprek was iets langer dan een half uur
Ik heb zelfs mijn campingbandje nog om maar ik denk dat ik die eraf haal. Ik lijk net een patientquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe gezellig mee met Coldplay
Werd gisteren in een restaurant nog aangetikt door de serveerster, die had ook dr werchterbandje nog om
We hadden bijna geen enkele band allebei gezien, maar dat Coldplay het hoogtepunt was waren we het wel over eens![]()
Succesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken? Dan hoop ik dat ze een Transformerspyama in mijn maat hebben
Ze konden niet tegen een BBQ met mosterdgas?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, de lezing is voorbij. Maar 4 personen die kotsend de zaal verlieten.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze konden niet tegen een BBQ met mosterdgas?
Van welke dingen heb je nog meer fotos laten zien?quote:
Die heb ik meteen afgeknipt want vond hem echt zwaar irritantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn campingbandje nog om maar ik denk dat ik die eraf haal. Ik lijk net een patient
De effecten van Chloorgas, VX en Sarin. Inclusief wat filmpjes van testen op dieren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van welke dingen heb je nog meer fotos laten zien?
Ja hij zit heftig in de weg als ik mijn hand in m'n zak wil steken....dus ik haal 'm er NU afquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb ik meteen afgeknipt want vond hem echt zwaar irritant
Je hebt die foto van gisteren zeker niet gezien?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus spiritus is niet het probleem met bbq-en maar mosterdgas?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn campingbandje nog om maar ik denk dat ik die eraf haal. Ik lijk net een patient
Ik vind het op mensen altijd minder erg om te zien dan op dierenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De effecten van Chloorgas, VX en Sarin. Inclusief wat filmpjes van testen op dieren.
Etcie zal wel nachtmerries hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt die foto van gisteren zeker niet gezien?
Ik ben blij dat ik die foto van gister niet gezien hebquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, de lezing is voorbij. Maar 4 personen die kotsend de zaal verlieten.
De filmpjes zijn bedoeld om de leerlingen te laten zien wat de symptomen van een besmetting zijn. Er zijn geen films vrijgeven van testen op mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het op mensen altijd minder erg om te zien dan op dieren
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De filmpjes zijn bedoeld om de leerlingen te laten zien wat de symptomen van een besmetting zijn. Er zijn geen films vrijgeven van testen op mensen.
Ja maar pus is tofquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat je puservaringen smeriger waren dan die fotos van gisteren hoor
Ik moest de eerste keer ook wel even slikken om mijn eten binnen te houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die foto van gister niet gezien heb
vind je het zelf niet goor of ben je er zo aan gewend inmiddels?
Heb je trouwens ook enigzins verstand van slangengif? Of totaal niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moest de eerste keer ook wel even slikken om mijn eten binnen te houden.![]()
Laten we het nu maar op gewenning houden.
jawel, Etc had ze eerst nog in haar quote staan. C4 had ze al weggehaald. Maar ik heb wel eens eerder dat soort foto's gezien. Ik heb de nodige oorlogs musea gezien waar er nogal eens aandacht aan besteed wordt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt die foto van gisteren zeker niet gezien?
Ja bij mezelf ja, maar niet bij een anderquote:
Nee, verblijf in Italië was onderdeel van mn scriptieonderzoek en geheel op eigen houtje. Ik heb niet eens financiële tegemoetkoming gekregen omdat ik het netjes achteraf met de precieze bedragen aanvroegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succesgewoon benadrukken hoe belangrijk het vak voor je scriptie was
heb je voor je verblijf in italie ook punten gekregen? En wanneer hoor je wat voor cijfer je hebt?
kom je mee BBQen?
Dat is echt superkromquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, verblijf in Italië was onderdeel van mn scriptieonderzoek en geheel op eigen houtje. Ik heb niet eens financiële tegemoetkoming gekregen omdat ik het netjes achteraf met de precieze bedragen aanvroegZe hebben liever dat je vooraf veel te veel aanvraagt
Eentje met dood dier. Zie OP voor detailsquote:Maarre, wat voor barbecue?
Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook enigzins verstand van slangengif? Of totaal niet?
Alleen maar fims over de afloop. Denk maar aan de dorpen in Irak waar Saddam zich aan het uitleven was met gas.quote:
Eigenlijk wel een béétje gek toch? Ik bedoel, er zal geen land een grote aanval plegen met een bom vol slangengif...maar men wordt natuurlijk wel gelegerd in gebieden met slangen.quote:
dat komt nog wel eens terug op discovery/ national geographic.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook enigzins verstand van slangengif? Of totaal niet?
Die lessen worgden gegeven door onze survival specialisten. Die kunnen precies vertellen welke slang je kunt aaien en voor welke je hard moet wegrennen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een béétje gek toch? Ik bedoel, er zal geen land een grote aanval plegen met een bom vol slangengif...maar men wordt natuurlijk wel gelegerd in gebieden met slangen.
Het moet in je bloed komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is slangengif effectief als het niet ingespoten wordt/ is het makkelijk te verspreiden. Dat zijn denk ik de belangrijkste redenen.
Preciesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat komt nog wel eens terug op discovery/ national geographic.
Best wel verwoestende effecten zitten erbij
Makkelijk te verspreiden: weet nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is slangengif effectief als het niet ingespoten wordt/ is het makkelijk te verspreiden. Dat zijn denk ik de belangrijkste redenen.
Hehe maar veel belangrijker is om te weten wat te doen in het geval een slang JOUW aaitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die lessen worgden gegeven door onze survival specialisten. Die kunnen precies vertellen welke slang je kunt aaien en voor welke je hard moet wegrennen.
Hehe jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
En als je al ziet wat voor moeite het kost om één slang te melken.
"Dag meneer de slangenbezweerder, ik wil graag 20 ton slangengif."
De eenheden die in dat soort gebieden zitten hebben serums bij zich. Ook krijgen ze dan extra lessen in het herkennen van die beessies.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe maar veel belangrijker is om te weten wat te doen in het geval een slang JOUW aait
De Boa constrictor schijnt nogal aanhankelijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet er ook nog bijkomen, aanhankelijke slangen
Bij mezelf, Kitty en mensen die ik goed kenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bij mezelf ja, maar niet bij een ander
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mezelf, Kitty en mensen die ik goed ken
Zo, de post is vroegquote:
En wijlen Nickyquote:
Ja inderdaadquote:
Maar dat CD'tje kan wel vandaag hoor, is maar 1 nummerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk ga ervan genieten ná maandag
Ah dan ga ik die zo checkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat CD'tje kan wel vandaag hoor, is maar 1 nummer
"Eén doosje bevat 2 dingen"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan ga ik die zo checkenMaar staat ook een film op zag ik?
Ah, het echte mannen werk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de kachel aangestoken..tijd voor...COCO!
En dan even een tijdje vuurstaren
Ah zoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Eén doosje bevat 2 dingen"
Eén is DVD, ander is CD.
Oeh cocoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de kachel aangestoken..tijd voor...COCO!
En dan even een tijdje vuurstaren
Hoe oud is dat plaatje? Want het klopt maar halfquote:
Werchter flashbackquote:
Ik zeg: doen!quote:Ik ga zo eerst een gat in de dag slapen en dan in bad![]()
Heerlijk plan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh coco
Ik ga zo eerst een gat in de dag slapen en dan in bad![]()
Geen idee?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe oud is dat plaatje? Want het klopt maar half
Vuur maken en BBQ-en...holbewonen zoals holbewonen bedoeld isquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vuur maken en BBQ-en...holbewonen zoals holbewonen bedoeld is
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dagelijks een dier doden om de voorraad aan te vullen en voor de avond uren een vrouw aan haar haren de grot in slepen.
Truste!quote:
quote:
Ik zat me al af te vragen waar je wasquote:
niet hierquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen waar je was
quote:
Ik denk dat ik niet kom. Maar wel een leuk idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maaarrrr....
Het idee is om zondag 19 juli een BBQ-meet te houden in het prachtige Amsterdam Zuid, Hollandsche stijl, dus iedereen neemt wat meeUw gastvrouwen van de avond zijn Majo en PS en laten we wel wezen, dat mag je natuurlijk niet missen. Dus, we weten dat het op de korte termijn is, maar zeg tegen je vrienden dat ze een weekje later trouwen, die baby nog maar even terug moeten stoppen of wat dan ook en doe met ons mee
En geef duidelijk aan of je wel of niet komt, dan kan daar rekening mee gehouden worden![]()
![]()
Neuh, mijn probleem is eerder dat ik er bij het zien van dat soort dingen misselijk van wordt, beetje vervelend wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie zal wel nachtmerries hebben gehad.
Wat een naainek zeg! Dat is erg lullig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider is een ass![]()
![]()
![]()
Studieadviseuse dacht dat hij me misschien die 5 punten wel kon schenken, of mijn verblijf in Italië aanmerken als 5 punten waardig, want mn Italiaans daarvoor laten tellen mag niet vanwege de propedeuse inderdaad. Maar toen ik helemaal hoopvol naar mn begeleider ging werd die hoop al snel de grond in geboord. "Neehoor, er zijn zoveel mensen die in het buitenland onderzoek moeten doen voor hun scriptie, dus dat is niet extra punten waard".![]()
Nu moet ik dus nog een papertje van 5 punten schrijven
En waarschijnlijk 2 maanden collegegeld bijbetalen
Dat allerlaatste lijkt me eigenlijk het vervelendstquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider is een ass![]()
![]()
![]()
Studieadviseuse dacht dat hij me misschien die 5 punten wel kon schenken, of mijn verblijf in Italië aanmerken als 5 punten waardig, want mn Italiaans daarvoor laten tellen mag niet vanwege de propedeuse inderdaad. Maar toen ik helemaal hoopvol naar mn begeleider ging werd die hoop al snel de grond in geboord. "Neehoor, er zijn zoveel mensen die in het buitenland onderzoek moeten doen voor hun scriptie, dus dat is niet extra punten waard".![]()
Nu moet ik dus nog een papertje van 5 punten schrijven
En waarschijnlijk 2 maanden collegegeld bijbetalen
Ook te veel alcohol op?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh zoiets heb ik ook 3 dagen gehad van de week
Keiharde porno!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ [url=http://savage.web-log.nl/main/WindowsLiveWriter/Geenweeralarmvandaag_6F4D/bbq[5].jpg]afbeelding[/url] ]
I wish, dan was het mijn eigen schuld geweestquote:
Een vak is denk ik ook geen optie, het moet namelijk een literatuurverdieping zijn...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Soempie het volgende:
Fuck zeg. Ik dacht nog, dat komt wel goed, omdat die studieadviseuse wel makkelijk en tof is.
Maar VS.![]()
Echt vervelend dat je nu weer moet schrijven.Ik zou denk ik voor een vak van 5 punten kiezen, maar dan gaat het zeker te lang duren?
Gelukkigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, mijn probleem is eerder dat ik er bij het zien van dat soort dingen misselijk van wordt, beetje vervelend wel.
quote:En verder: sfeer is goed, regen is koud, etcie is ook koud en da's best wel kut dus ik ga maar een frikandel halen
niks gek, frikandellenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Gek..ik heb opeens trek in een frikadel...
Jan, jan. Er gaat geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vak is denk ik ook geen optie, het moet namelijk een literatuurverdieping zijn...
Ik zou zelf ook het liefst gewoon een tentamen maken ofzo, maar ik vrees dat het wel weer een papertje gaat worden.
Mijn tweede lezer wordt trouwens Jan, dus dat wordt ook nog wat. Zo'n mierenneuker
Jan is nogal internet gericht dus ik ga niet zn achternaam noemen, maar hij is zeg maar niet de Oudequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jan, jan. Er gaat geen belletje rinkelen.Heeft hij een vak gegeven in het eerste jaar?
En zo lullig. Lijkt me echt heel vervelend om je nu nog te moeten aanzetten om een paper te schrijven.Volgens mij klopt die zin niet.
Dan zeg je toch dat je de deur uitwilt en dat ze op moet zouten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zin in vanalles maar ben een beetje te gaar om ook maar iets te maken
Eigenlijk zou ik nu het liefst bij mijn vrienden met het kindje op bezoek gaan, even lekker wat anders aan mn hoofd, maar ik heb een Amerikaan in de kamer zittenMn logee had natuurlijk zn feestje gisteravond, en een van zn vrienden is door Zuid-Amerika aan het touren per motor, en heeft daar een Texaan ontmoet die ook naar Nederland ging om in Amsterdam op een huis te passen. Zij hebben hier ook een nachtje gecrasht, maar geen idee wanneer ze weer weggaan
En dus ga ik ook liever de deur niet uit...
Ik weet nu wel wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jan is nogal internet gericht dus ik ga niet zn achternaam noemen, maar hij is zeg maar niet de Oude
Hij geeft Beeldende Kunst 1300-1600.
Ik ben mn oude papers aan het doorkijken om te zien of er ooit nog een leuk zijpaadje is blijven liggen ofzo, maar het schiet nog niet op
Ik had 'm al gezien en ik ben trots op 'mquote:
quote:
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had 'm al gezien en ik ben trots op 'm
Wow! Je bent wel een hele relaxte dame.quote:
World Press Photo 2009.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Het is een prachtige foto, Obama die gewoon als een man kijkt naar het (lekkere!) achterwerk van de betreffende dame, en Sarkozy die erom moet lachen![]()
Ja wat dacht jij dan?quote:
Vind ik ook. Niets mis met kijken.quote:
Die Sarkozy is ook een guit hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Het is een prachtige foto, Obama die gewoon als een man kijkt naar het (lekkere!) achterwerk van de betreffende dame, en Sarkozy die erom moet lachen![]()
Mijn exen vonden dat niet normaal. Als je een vriendin hebt doe je dat niet zeiden ze.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Je bent wel een hele relaxte dame.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn exen vonden dat niet normaal. Als je een vriendin hebt doe je dat niet zeiden ze.
Als je hand in hand met je vriendin loopt en met een hangende tong naar de kont van een ander lekker ding gaat staren, dan speel je wel met vuur jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn exen vonden dat niet normaal. Als je een vriendin hebt doe je dat niet zeiden ze.
quote:
Zo denk ik er ook over. Maar mijn exen waren het er niet mee eens. Ze waren ook jaloers als andere meiden met mij flirterig aan het praten waren. Als Jongens met hun flirtte dacht ik altijd van je doet je best maar, want ik weet dat ze met mij mee naar huis gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt altijd: Je gaat van huis om honger te krijgen, en je komt thuis om te eten. En dat vind ik best een mooie instellingWe zitten ook wel eens in de kroeg en zeggen tegen elkaar 'oeh, die is mooi' of 'oh die ziet er ook niet verkeerd uit'. Bij jiongens en meiden, best grappig
Zo bont maakte ik het ook niet. Maar als ik op een terrasje zat en er kwam een leuke dame voorbij en de nek draaide ietsje te ver mee dan was het al hommeles....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je hand in hand met je vriendin loopt en met een hangende tong naar de kont van een ander lekker ding gaat staren, dan speel je wel met vuur ja
Ach, zolang je het niet sneaky doet is er niets aan de hand vind ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo bont maakte ik het ook niet. Maar als ik op een terrasje zat en er kwam een leuke dame voorbij en de nek draaide ietsje te ver mee dan was het al hommeles....
Ach mannen denken vaak dat ze iets sneaky kunnen doen maar vrouwen hebben een zesde zintuig denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, zolang je het niet sneaky doet is er niets aan de hand vind ik
Ja het is ook heel dom zoiets sneaky te doen. Is ook nergens voor nodig. Want dat impliceert al dat je iets fout doetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach mannen denken vaak dat ze iets sneaky kunnen doen maar vrouwen hebben een zesde zintuig denk ik.
Sommige wel andere keren was het meer mijn schuld denk ik. En eentje omdat ze in het buitenland kon werken.quote:
Het is ook niet fout idd. Ik denk dat de dames dat ook doen. Kijk maar naar die coca cola light reclames enzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is ook heel dom zoiets sneaky te doen. Is ook nergens voor nodig. Want dat impliceert al dat je iets fout doet
En dat doe je niet. Dus als je direct iets doet alsof het fout is, terwijl dat niet zo is, dan máák je het fout
Wees gewoon een vent en kijk of hou rekening met je vriendin en kijk helemaal niet.
Dat is weer iets wat mannen niet zo vaak doen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Verrek zeg, ik kijk ook naar vrouwenOmdat ze iets leuks aanhebben, of juist iets lelijks
![]()
* Etcetera gaat weer Ugly Betty kijken
Denken? Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is ook niet fout idd. Ik denk dat de dames dat ook doen. Kijk maar naar die coca cola light reclames enzo.
Maar ik denk dat vrouwen soms onzekerder zijn en dan denken dat mannen die andere vrouw leuker vinden.
Damn right, daar hebben heel veel vrouwen last vanquote:
Dom? Onzekerheid is gewoon heel kut en moeilijk weg te werken. Ik kan dat niet "dom" noemen hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Damn right, daar hebben heel veel vrouwen last vanSuperdom natuurlijk,
Helemaal eensquote:maar het kán ook gevoed worden door de relatie die je hebt he. Sommige kerels zijn ook wel erg bot.
quote:Ik heb daar zelf niet zoveel ervaring mee eigenlijk. Een vriendin vroeg me laatst of ik nooit bang was dat mn vriend een ander meisje leuk ging vinden, en ik echt zo "no, why?
"
Ik ben niet arrogant dat ik denk dat ik leuker ben dan andere meisjes, maar als hij zegt dat ie van me houdt en ik merk dat ook, dan ga ik er zondermeer vanuit dat dat ook zo is
![]()
Ik ben soms niet altijd even communicatief geweest denk ik. Ik denk dat ik in het vervolg wat vaker naar Van Morrison's advies moet luisteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn right, daar hebben heel veel vrouwen last vanSuperdom natuurlijk, maar het kán ook gevoed worden door de relatie die je hebt he. Sommige kerels zijn ook wel erg bot.
Dat heeft niks me arrogantie te maken maar meer met zelfbewust zijn en ook een goede kennis van je relatie.quote:Ik heb daar zelf niet zoveel ervaring mee eigenlijk. Een vriendin vroeg me laatst of ik nooit bang was dat mn vriend een ander meisje leuk ging vinden, en ik echt zo "no, why?
"
Ik ben niet arrogant dat ik denk dat ik leuker ben dan andere meisjes, maar als hij zegt dat ie van me houdt en ik merk dat ook, dan ga ik er zondermeer vanuit dat dat ook zo is
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef iamredleader het volgende:weekend
weekend
weekend
ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe
U ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef iamredleader het volgende:weekend
weekend
weekend
ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe
Een echt Hollander he? Kijken, kijken...maar niet kopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en naar een leuke dame kijken.
I know, I know, zo makkelijk is het ook niet, maar het principe is dom.... snap je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dom? Onzekerheid is gewoon heel kut en moeilijk weg te werken. Ik kan dat niet "dom" noemen hoor
Ik snapquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, I know, zo makkelijk is het ook niet, maar het principe is dom.... snap je?
quote:De meeste symptomen van varkensgriep zijn gelijk aan die van normale griep: koorts, spierpijn, keelpijn en hoest.
Goh...quote:De kenmerken, klachten, symptomen en verschijnselen Mexicaanse griep
De verschijnselen of symptomen van de Mexicaanse griep zijn te vergelijken met een 'gewoon' griepvirus. De meest voorkomende symptomen van griep zijn: koorts, koude rillingen, spierpijn, hoofdpijn, moeheid en een droge hoest. Er kunnen ook andere symptomen optreden. De symptomen die kunnen optreden zijn:
moeheid;
misselijkheid;
hoofdpijn;
droge hoest;
koude rillingen;
koorts;
spierpijn
pijn;
keelpijn;
loopneus;
soms dunne ontlasting en overgeven;
algehele malaise.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 op vakantie![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ng_private_remi.html
Ik hoor net dat iedereen bij de TNT zich direct bij zijn teamleider moet melden indien er ook maar iets op lijkt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag een plan mogen opstellen voor het geval dat de Mexicaanse griep in Nederland en bij ons binnen het bedrijf toe mocht slaan. Kan dan best heftig worden, heb ik bedacht...
Je zal het nodig hebben gehad dan...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde even een klein tukkie doen, was niet de bedoeling dat ik nu pas wakker zou worden
Je zei dat je een gat in de dag ging slapen. Dat is toch aardig gelukt danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde even een klein tukkie doen, was niet de bedoeling dat ik nu pas wakker zou worden
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor net dat iedereen bij de TNT zich direct bij zijn teamleider moet melden indien er ook maar iets op lijkt.
Op dit moment zit ik met spierpijn, leupneus, verhoging, hoesten/keelpijn(die had ik al VOOR Werchter maar dat zegt niet zoveel). Hoofdpijn weet ik nog niet want ik heb een ibu genomen
Als ik over een paar uur nog last heb/meer last heb, dan bel ik even naar de huisartsenpost
Is paps al thuis trouwens?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Yup. Als je nu kijkt dat er op 80.000 bezoekers "slechts" 9 gevallen bekend zijn bij Werchter, denk ik dat het wel los zal lopen op het moment...maar er moet zeker rekening mee worden gehoudenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:06 schreef MadMaster het volgende:
De impact van een ware griepgolf kan best groot zijn op het bedrijfsleven.
De mogelijkheid dat meer dan 30% van het personeel uitvalt (ziek of uit angst) is aanwezig en dat kan de boel flink in de war gooien qua continuiteit.
Daarnaast zit je met zaken als dagelijks beheer en beveiliging.
Persoonlijk maak ik me ook nog geen zorgen en verwacht ik zelf ook dat het allemaal wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. Als je nu kijkt dat er op 80.000 bezoekers "slechts" 9 gevallen bekend zijn bij Werchter, denk ik dat het wel los zal lopen op het moment...maar er moet zeker rekening mee worden gehouden
Het schijntquote:
Kaartjestijdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef MaJo het volgende:
Het schijntheb er keihard doorheen liggen tukken
Ik kijk het een paar uur aan. Mijn thermometer zat op 36.9 dus nog geen verhoging.quote:Hmmm misschien toch maar de huisarts bellen met die klachten? Ik heb (nog) geen koorts.
Hij ligt zelf te slapenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kaartjestijd
En dat slapen vindt ie vast niet erg
[..]
Ik kijk het een paar uur aan. Mijn thermometer zat op 36.9 dus nog geen verhoging.
Als ik me echt slecht ga voelen dan bel ik en dat bel ik jou ook
Maar voorlopig zou ik me 0 zorgen maken
Ik ga zo eerst eten.
Daarbij hoef je niet altijd alle symptomen te hebben en de meeste symptomen komen overeen met normale griep. Dus dat zal het dan wel zijn
quote:
Er is zoveel niet logisch. Maar misschien HEB ik helemaal geen griep maar een keelontsteking. Daar voldoe ik ook aan. Iets wat niet gek is gezien mijn vernaggelde stem op Werchter. Dusquote:en gewone griep is niet logisch, die openbaart zich vooral in de winter. Dat is nog een verschil met de mexicaanse griep.
Griep is vooral te wijten aan tempratuurverschillen, dus juist nu héél logischquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij ligt zelf te slapen
en gewone griep is niet logisch, die openbaart zich vooral in de winter. Dat is nog een verschil met de mexicaanse griep.
Griep is een virus. Je bent wat vatbaarder als de temp veel schommelt maar in principe maakt het niet uit. In Mexico is het vet warm met weinig schommelingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Griep is vooral te wijten aan tempratuurverschillen, dus juist nu héél logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |