Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:53 schreef Dagobert het volgende:
Bakkie is wel net leeg en koffieautomaat staat helemaal op t einde van de gang (of aan het begin eigenlijk, maar dan zit ik aan t einde).
Vrees wel dat ik nog twee keer op en neer mag voordat het echt wat worden gaat vandaagDus koffiebezorgservice van IARL lijkt me wel relaxed, kamer A321
Emancipatie ftw!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemorgen dan maar.
He Soemp, ga eens koffiezetten
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:11 schreef TradeMarkie het volgende:
was de plotwending dat die kerel er met die vriend vandoor gaat?
Ik kan nu namelijk niet uitgebreid teruglezen, praat me bij![]()
Nieuwsgierigheid kent geen tijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef Soempie het volgende:
Er komen allemaal vrouwelijke kanten naar boven hier.
Kan me wel voorstellen dat je dan gaat woggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry![]()
Ik zit te woggen voor het leven, heb al een beetje vakantiegevoel omdat een deel van het personeel al weg is sinds vandaag en het nu echt rustig begint te worden buiten
Je moet het allemaal in een container stoppen, benzine erover en ritueel verbranden. Dat lucht opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:26 schreef Soempie het volgende:
Straks voelt het vast enorm goed en opgeruimd, maar nu is het nog een bende.
Dan zit je weer ergens op de Noordpool?quote:
Weer met je lenzen in geslapen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef MaJo het volgende:
Morgen![]()
ik voel me echt gigabrakhoofdpijn en mijn ogen zien eruit alsof ik de hele nacht heb lopen janken
werk afgezegd en zo maar eens lekker een tukkiemarathon houden
oh ja, en leren natuurlijk
Als dat zou kunnen!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit je weer ergens op de Noordpool?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus samenvattend, wie kunnen er voor de BBQ meet?
PS
MaJo
Nem
IARL
TM
jojo
[ afbeelding ]
Ben niet gaan stappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:36 schreef Dagobert het volgende:
Mooie bergen heb je daar SoempieIig niet te weinig zooi om op te ruimen
Hoi CobraHoi Majo
De combinatie van jou en donderdagavond stappen is niet zo'n groot succes geworden?
die had ik iets verderop ook zien staanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ [url=http://savage.web-log.nl/main/WindowsLiveWriter/Geenweeralarmvandaag_6F4D/bbq[5].jpg]afbeelding[/url] ]
De symptomen komen gewoon heel erg overeen met alle andere griepen. Maar als je het echt niet vertrouwd, moet je gewoon je dokter bellen. Zeker met dat soort dingen hebben ze liever dat je op tijd belt en niet te laatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben niet gaan stappenben gewoon ziek
begin steeds meer symptomen van de mexicaanse griep te krijgen dus word een beetje bang
Al sinds maandagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weer met je lenzen in geslapen?
En heel verstandig dat je je werk hebt afgezegd
Slaap-galore
quote:
quote:ik heb echt dringend slaap nodig, na Werchter nog geen een keer echt goed uit kunnen slapen. En met uitslapen bedoel ik 14 uur aan een stuk he![]()
Kampers moet je ook niet achter een BBQ zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)barbequeslachtoffers
I knowquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De symptomen komen gewoon heel erg overeen met alle andere griepen. Maar als je het echt niet vertrouwd, moet je gewoon je dokter bellen. Zeker met dat soort dingen hebben ze liever dat je op tijd belt en niet te laat
en een bbqquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowalleen is hoofdpijn een van de symptomen die alleen bij mexicaanse griep horen. En waar werd ik mee wakker? Juist
maar het zal wel meevallen, ben een hypochonder en dat weet ik
zat wel te denken, stel nou dat je mexicaanse griep hebt dan moet je 10 dagen binnenblijven, beetje lullig als je dan dat belangrijke tentamen mist
Dat weet ik ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:59 schreef MaJo het volgende:
I knowalleen is hoofdpijn een van de symptomen die alleen bij mexicaanse griep horen. En waar werd ik mee wakker? Juist
maar het zal wel meevallen, ben een hypochonder en dat weet ik
Daar zat ik ook aan te denken. Ik zat er ook aan te denken dat als je OOIT ergens een goed excuus kunt afleveren, dan is het de Mexicaanse griep wel. Dan zouden ze je toch wel later laten maken?quote:zat wel te denken, stel nou dat je mexicaanse griep hebt dan moet je 10 dagen binnenblijven, beetje lullig als je dan dat belangrijke tentamen mist
quote:
Ow, dat verklaardquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb echt dringend slaap nodig, na Werchter nog geen een keer echt goed uit kunnen slapen. En met uitslapen bedoel ik 14 uur aan een stuk he![]()
Ik maar denken dat ik me als hypochonder niet zo druk moet maken en blijk ik gewoon dik de mexicaanse griep te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:02 schreef Nembrionic het volgende:
-knip-
Aangezien ik maandag het belangrijkste tentamen in de geschiedenis van ooit heb zit niets doen er helaas niet inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:04 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Ow, dat verklaard
Dan maar niet al te veel doen die weekend en een beetje bijkomen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |