Johquote:
Hopelijk word je dan wat rustiger. Maar is het zo'n belangrijk tentamen dan? Mag je niet verder als je het niet haalt? Geen herkansing?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens een valium ingenomen want ben wat aan het panieken
Hoe lang was het?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Joh
Ik weet nu precies hoe lang het duurt om van red's huis naar het mijne te gaan
Het is een uberbelangrijk tentamen, als ik het niet haal kan ik de master niet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk word je dan wat rustiger. Maar is het zo'n belangrijk tentamen dan? Mag je niet verder als je het niet haalt? Geen herkansing?
Nee.quote:
Grote kans dat ik er dan niet meer benquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Volgende meeting ga ik echt proberen te komen.
32 minuten en 41 secondenquote:
Slaap lekker danquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens een valium ingenomen want ben wat aan het panieken
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er dan niet meer benWaarom kom je niet?
Wat jammer! Wel begrijpelijk, maar jammer...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.![]()
Maar die zondag is m'n enige dag in de vakantie waar nog niet iets staat als: leren, vakantie of bezoek. En ik heb dus afgesproken dat ik nog bij m'n moeder langs ga in een van de weekenden. Dan blijft alleen die zondag over.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar bed, ben helemaal kapot![]()
25 euro vind ik anders een kleine investering als het alternatief is zelf de hele dag alles vasthouden...quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
25 euro voor 2 lapejs stof en riempjes.
Bh's zijn duur
ohnee ohnee jij moet er bij zijn!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
25 euro vind ik anders een kleine investering als het alternatief is zelf de hele dag alles vasthouden...
en 19 juli... is zo'n beetje de enige dag de hele vakantie dat ik NIET KAN KOMEN
Ik denk dat het een combinatie wordt met een bezoekje aan m'n zus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat jammer! Wel begrijpelijk, maar jammer...
een combinatie van de twee is zeker niet mogelijk?
En toch gaat het hem echt niet worden de 19equote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohnee ohnee jij moet er bij zijn!!!!
Er staat een plusje bij je naam. Wegwezenquote:
Er zijn vast vrijwilligers zat die hun diensten aan willen biedenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
25 euro vind ik anders een kleine investering als het alternatief is zelf de hele dag alles vasthouden...
quote:en 19 juli... is zo'n beetje de enige dag de hele vakantie dat ik NIET KAN KOMEN
Die hadden FOK!kers al eerder ontdektquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_cent_te_makken.html
Die aflevering !!!
WTF mijn belastingcenten. Waarom krijgt zo'n hoerrrrr een uitkering?
Ik hoop echt zo dat dit in scene is gezet.
[ afbeelding ]
Die vrouw moeten ze echt afschieten, omdat ze zeer verkeerde prioriteiten stelt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_cent_te_makken.html
Die aflevering !!!
WTF mijn belastingcenten. Waarom krijgt zo'n hoerrrrr een uitkering?
Ik hoop echt zo dat dit in scene is gezet.
[ afbeelding ]
Mensen die geen dienstregeling of kaart (!!) kunnen lezen, daar kan ik heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hadden FOK!kers al eerder ontdektZoek maar in KLB en in TV is er ook een topic over
* Etcetera is live vanaf een boerderij in the middle of fucking nowhere
Ik ben moemaar degene bij wie we vannacht slapen moest nog een prutser van het station in Assen plukken omdat die weer eens geen rekening met de bustijden had gehouden
Je had hem ook een trap voor zijn ballen kunnen verkopen als herinnering.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:37 schreef Etcetera het volgende:
Hij is gewoon te lui om het op te zoeken volgens mij, en denkt 'oh dat komt wel goed'Ik kan er ook slecht tegen hoor, hij wíst dat hij er rekening mee moest houden, m'n vriend heeft 'm nog gewaarschuwd vanavond
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maaarrrr....
Het idee is om zondag 19 juli een BBQ-meet te houden in het prachtige Amsterdam Zuid, Hollandsche stijl, dus iedereen neemt wat meeUw gastvrouwen van de avond zijn Majo en PS en laten we wel wezen, dat mag je natuurlijk niet missen. Dus, we weten dat het op de korte termijn is, maar zeg tegen je vrienden dat ze een weekje later trouwen, die baby nog maar even terug moeten stoppen of wat dan ook en doe met ons mee
En geef duidelijk aan of je wel of niet komt, dan kan daar rekening mee gehouden worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nu al zin in die meet
De vorige was echt geslaagd
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag 1) waarom lees je zulke topicsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:01 schreef Soempie het volgende:
Beste vriend verliefd op m'n vriendin (2)
Rare topicwending.
1) ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vraag 1) waarom lees je zulke topics
Vraag 2) Wil je een kopje koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |