Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je met 30 miljoen niemand weet te halen, zou ik maar eens wat geld in je scouting stoppen
Dat is die Alex van Internacional tochquote:
Dat is de enige manier zover ik weet. Gewoon je huidige scouts ontslaan en wereldklasse scouts aantrekken, met zoveel mogelijk kennis over zoveel mogelijk landen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef donroyco het volgende:
Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)
Buitenlandse feederclubs.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)
Fiorentinaquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is de enige manier zover ik weet. Gewoon je huidige scouts ontslaan en wereldklasse scouts aantrekken, met zoveel mogelijk kennis over zoveel mogelijk landen.
Ik weet natuurlijk niet welke club je bent, maar gezien het budget dat je hebt en de spelers die er rondlopen, willen goede scouts vast wel komen.
Ik heb een Japanse club, maar zal eens bij het bestuur aankloppenquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is die Alex van Internacional toch
Welke opstelling gebruik je met Ajax?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ik durf nu niet te kijken, zit middenin een tentamen periode.
Hier nog eentje uit mijn archief:
[ afbeelding ]
Volgende week zal ik weer eens een goede update geven.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke opstelling gebruik je met Ajax?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef donroyco het volgende:
Rafael van der Vaart was een ander verhaal, gratis vanuit Madrid gekomen, maar kon geen potten breken, vooral niet omdat zijn ideale positie (net achter de spitsen) niet voorkwam. Toen Real Madrid met een bod van 11 miljoen euro op de proppen kwam, heb ik meteen een postzegel gekocht op het plaatselijke postkantoor en op Rafael's voorhoofd geplakt.
quote:
Resultaten? Tactiek? Transfers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zit inmiddels in 2014 met Manchester City.
Speelt of speelde Mikhail Rosheuvel bij jou? Ik heb hem weggeplukt bij Cambuur, maar weet niet zeker of hij daar ook vanaf het eerste seizoen speelt in FM. Kan me ook iets herinneren dat zij hem weer van AZ hadden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef neen het volgende:
Feyenoord is bij mij overgenomen en heeft weer geld, het resulteerde in een bod van 20 miljoen Euro op mijn linksback die pas een seizoen aan de weg timmerde bij Cambuur. Ook is er een bod van 13 miljoen uitgebracht op de Leeuwarder spits Frans van Kesteren. Met 21 doelpunten in 20 jeugdinterlands en 1 op 2 lopend bij Heracles waar hij 2 seizoenen op huurbasis speelde heeft hij al laten zien wel te kunnen scoren... het bestuur vind het bod goed genoeg, ik vind het jammer dat een echte jeugdspeler uit eigen stad weggaat maar goed.
Wat een bazen. Met wat voor opstelling speel je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:58 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een duo!![]()
[ afbeelding ]
De stand: (check ff het aantal tegendoelpunten)
[ afbeelding ]
Gelukkig scoor ik veel
Rosheuvel speelt in het echt inderdaad in de jeugd van AZ, Frans van Kesteren was trouwens een regen bij mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Speelt of speelde Mikhail Rosheuvel bij jou? Ik heb hem weggeplukt bij Cambuur, maar weet niet zeker of hij daar ook vanaf het eerste seizoen speelt in FM. Kan me ook iets herinneren dat zij hem weer van AZ hadden.
Mocht je hem in je team hebben/gehad hebben, ben ik benieuwd naar je ervaringen.
Het is een zeer getalenteerde speler, maar er zit volgens mij echt geen goede kop op. Hij zit nooit lekker in z'n vel en heeft vaak slechte periodes. Terwijl ik hem toch blijf opstellen en m'n vertrouwen uitspreek. De rest van m'n team is ook hartstikke bliede.
Gewoon 4-4-2, meestal extreem aanvallend (heb ook gebalanceerd en counter). Was degradatiekandidaat nummero 1 dus heb niks te verliezen! Heb die pdf over tacktieken gebruikt om er een paar te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat een bazen. Met wat voor opstelling speel je?
En in waar speelt York in jouw spel? Ben wel benieuwd hoe ik het doe
Goed, kijk maar naar mijn teamquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:48 schreef Juk het volgende:
Ik heb me ondertussen geplaatst voor de volgende ronde EuroLeague. De tegenstander is Fiorentina. Ik heb alleen geen idee hoe goed die zijn, dus ik zie het wel.
Jawel, Portsmouth. Alleen geen geluk gehad met het huren van spelers. Dus maar wat wedstrijdjes van ze meegepikt.quote:
Je kunt toch gewoon zeggen dat je die wil?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel, Portsmouth. Alleen geen geluk gehad met het huren van spelers. Dus maar wat wedstrijdjes van ze meegepikt.
Sjors Verdellen is een Nederlandse centrale verdediger van Club Brugge.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:36mend seizoen al een paar zeer goede free transfers gemaakt.
[b]
Sjors Verdellen: ervaren Belgische centrale verdediger van Club Brugge. Eindelijk iemand die een beetje kan koppen.
Misschien genaturaliseerdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Sjors Verdellen is een Nederlandse centrale verdediger van Club Brugge.
Och, 8 seizoenen VVV. Komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Sjors Verdellen is een Nederlandse centrale verdediger van Club Brugge.
Ze moeten minder van afstand schieten. Je team heeft maar drie echt grote kansen gehad, waarschijnlijk omdat je middenvelders alles op goal peren, in plaats van steekpassjes geven op de spitsen.quote:
Depends. Hoe goed zijn je middenvelders in schieten? Pak een goeie training voor het schieten, misschien helpt dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef Brord_ het volgende:
Klopt, maar met 18 schoten op doal mag er ook wel meer als één in.
Ik werd in het eerste jaar zo gevraagd als coach voor Ghana. Die coach ik nu maar ernaast.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:35 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik word genoemd als nieuwe trainer van MVV
Zou voor het eerst zijn dat een club me wil hebben.
Ja, ik zit nu pas een beetje in de picture. Ik denk niet dat de bondscoach van Ghana in de Blue Square Premier komt kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik werd in het eerste jaar zo gevraagd als coach voor Ghana. Die coach ik nu maar ernaast.
Ik heb ook nog geen aanbiedingen of geruchten over mij gehad..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu pas een beetje in de picture. Ik denk niet dat de bondscoach van Ghana in de Blue Square Premier komt kijken.
Leuke club he? Wat is je opstelling?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Oude glorie herstellen, ik ben met Leeds begonnen!
Ben gelijk aan het free-transfer shoppen gegaan. Edgar Davids wilde helaas niet, wel een stel andere weten te halen (screenie zal ik posten als ik thuis ben)
Rodney Sneijder on loan gekregen & een nieuwe parent club geregeld -> Arsenal! Meteen een stel jeugdige talenten gratis gestald bij mij. Misschien voegen ze wat toe, blijken ze niet goed genoeg te zijn -> ach, ze kosten me niks.
Eerste wedstrijden gingen goed. De friendly's zeer overtuigend gewonnen, behalve een friendly tegen Liverpool. Deze wist ik echter maar op 1-2 te houden, wat ik niet onverdienstelijk vond.
In de Coca Cola League 1 zelf tot nu toe alle 3 mn wedstrijden gewonnen, wel al de league cup uitgegooid dankzij een ongunstige loting tege Middlesbrough.
Momenteel nog een simpele 4-4-2, de 2 buitenste middenvelders ingesteld als winger, 1 als AMF, 1 als DMF.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Leuke club he? Wat is je opstelling?
Willempie, misschien eens op zoek gaan naar een goede verdediger?
Ben nu op mn werk, ik maak wel screenies als ik thuis benquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:23 schreef BruggiKeane het volgende:
Oke, ik ben benieuwd wie je van de huidige selectie gaat gebruiken.
Welke club?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:50 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf![]()
![]()
Als ik hierdoor ontslagen zou worden zou ik het wel erg matig vinden
Komt me bekend voor, al was t bij mij 6-1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Da's genaaid
Ik kreeg een keer alle lof van het bestuur voor mijn voortreffelijke prestaties in de FA Cup. Ik werd in de eerste wedstrijd met 5-0 weggepoetst door Middlesbrough en was klaar
Of ze zijn erg tevreden met je deelname aan de CL terwijl ik rechtstreeks geplaatst was en maar 1 punt haaldequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Da's genaaid
Ik kreeg een keer alle lof van het bestuur voor mijn voortreffelijke prestaties in de FA Cup. Ik werd in de eerste wedstrijd met 5-0 weggepoetst door Middlesbrough en was klaar
Dainelli komt toch van La Viola? Vanavond verder met mijn game, ik denk in de zomerstop maar eens een aantal ervaren spelers halen, Milevskyi is mijn held tot nu toe, scoort altijd en overalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:16 schreef Winski05 het volgende:
Huppa, de 'Grote Broer' even te kijk gezet in eigen huis:
[ afbeelding ]
Nicely done, ik wil graag een screen van Giannou en Biabianyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:05 schreef PirE het volgende:
Het is maar League Cup, maar zo vaak win je niet met 11-0 van een ander Premier League-team.
[ afbeelding ]
Het is ook gelijk een nieuw record![]()
Hij komt inderdaad van La Violaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dainelli komt toch van La Viola? Vanavond verder met mijn game, ik denk in de zomerstop maar eens een aantal ervaren spelers halen, Milevskyi is mijn held tot nu toe, scoort altijd en overalRuudje is goede tweede bij mijn Fiorentina
Je kan proberen met de instructie`s voor tegenstanders wat te doen? Druk op de bal zetten bij bepaalde spelers, zwakke been etc.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:53 schreef BertMaalderink het volgende:
Oja, ik ben erg kwetsbaar voor voorzetten vanaf de flank. Ik heb het idee dat mijn backs niet optimaal staan ingesteld, want ze hebben prima stats. Moet ik ze extreem hoge pressie geven? Misschien dat de opkomende middenvelders van de tegenstander dan wat minder ruimte krijgen.
Iemand hier goede tips voor?
Oja, ik speel met een 4 mans verdediging op een lijn. Mijn buitenste middenvelders zijn aanvallend ingesteld, dus komen niet altijd mee terug.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nicely done, ik wil graag een screen van Giannou en Biabiany
Niet echt dat je zegt dat ze eruit springen, maar toch goede spelersquote:
Netjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef MMUFC het volgende:
http://screenshot.xfire.c(...)52de7489748e5df6.png
Klopt, zijn normaalgesproken ook geen basisspelers. Giannou is eigenlijk overbodig omdat ik dacht dat ik wel een middenvelder zou kwijtraken, maar iedereen bleef en nu heb ik eigenlijk geen ruimte meer voor hem. Ik wil hem wel houden, het is een nuttige speler die er altijd staat als het moet. Biabany is 2e keus als rechtsbuiten, hij speelt nu wat vaker omdat de 1e keus geblesseerd is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet echt dat je zegt dat ze eruit springen, maar toch goede spelers
Screenshot?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb het spel weer eens geinstalleerd... Maar nu bestaat mijn tactiekscherm uit alleen maar pijltjes (de spelersaanduiding ontbreekt). Enig idee wat ik daaraan kan doen?
quote:
Gedownload of gekocht?quote:
Weird. Anders even opnieuw installeren of contact op nemen met Sega . Wellicht een probleem met je videokaart ?quote:
Gekocht, had m ooit gedeïnstalleerd (toen deed ie het normaal) en nu weer opnieuw geïnstalleerd...quote:
7.3 oidquote:Op zondag 12 juli 2009 02:31 schreef Boe-man het volgende:
Heb je de nieuwste patch wel?
Want ik had eerst ook dubbele spelers e.d. op dat scherm staan
Ben tot 79 duels gekomen.. Dan heb ik het volgende gespeeld:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Netjes![]()
. Ik heb ook weleens in brazilie gezeten, het is op zich wel leuk, alleen duurt een seizoen zo lang met al die kampioenschappen. Je speelt zo 80 wedstrijden per jaar
.
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de 2008 versie helemaal stuk gespeeld. Deze versie heb ik nog niet, maar die gaat er wel komen als ik wat meer tijd heb. Even gewoon een vraagje voor de leuk: wie speelt er met Ajax? En wat voor een selectie heb je nu?
Ajax wordt meestal alleen in het begin gekozen om het spel te verkennenquote:
Mag ik een screenshot?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef J.Herrer het volgende:
Aquino is echt een baas in de spits
Ik gebruikte hem altijd als winger, tot ik hem een keer noodgedwongen in de spits moest zetten, en zie nu:
[ afbeelding ]
Ik heb zijn transfersom maar meteen op 40 miljoen gezet, anders komt half Europa met aanboden waar ze nog niet eens zijn schoenveter voor krijgen
Gefixd na tweemaal opnieuw geïnstalleerd te hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gekocht, had m ooit gedeïnstalleerd (toen deed ie het normaal) en nu weer opnieuw geïnstalleerd...
Aquino natuurlijkquote:
En hij zit gewoon in het begin in het spel?quote:
Jazeker, meestal voor minder dan 1 miljoen af te halen bij Murciaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
En hij zit gewoon in het begin in het spel?
Meestal voor 300/400 K af te halen in het begin van het spelquote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef J.Herrer het volgende:
Jazeker, meestal voor minder dan 1 miljoen af te halen bij Murcia![]()
In FM09 heet hij Daniel Aquino
Hmm, ik zit al in 2011, zal eens kijken hoe hij nu isquote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jazeker, meestal voor minder dan 1 miljoen af te halen bij Murcia![]()
In FM09 heet hij Daniel Aquino
Ga naar de speler toe, transferstatus, en dan linksbovenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Hoe zet je de transfersom van een speler eigenlijk?
Geluk bij een ongelukquote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Mijn keeper peert er zojuist vanuit z'n eigen goal een bal in
Maar wel 10 tegengoals per seizoen weggeven, omdat je niet kan uittrappen
Hier waren ze blij met mijn voortreffelijke Europese prestaties. Met PSV in de poulefase van CL (want kampioen), vervolgens 0 0 6 (dus 0 punten) en -12 qua doelsaldoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Da's genaaid
Nu is Keirrison inderdaad een klasbak, maar hoe heb je hem ingesteld staan dat hij ook zoveel scoort?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef MMUFC het volgende:
knip alle scores
http://screenshot.xfire.c(...)52de7489748e5df6.png
Atletico CP uit Portugalquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Prik0 het volgende:
Aangezien mijn Toulouse-game na 4,5 jaar een beetje begint te vervellen met steeds dezelfde wedstrijden en spelers(bijna een geheel Frans elftal) wil ik het liefst weer gaan llmen. Iemand ideeën?
Als er een competitie is die me niet trekt is het Portugal wel. Ben nu begonnen met SV Sandhausen uit Duitsland.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Atletico CP uit Portugal
Daar moet ik eigenlijk ook nog mee verder gaan, maar ik wil eerst nog een CL of uefa cup winnen met Heerenveen![]()
Zal vanavond ff kijken.. Maar dit seizoen scoort hij niet zo veel als vorig seizoen.. hij wil weg, dus kan zijn dat het daar aan ligt..quote:Op maandag 13 juli 2009 13:06 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Nu is Keirrison inderdaad een klasbak, maar hoe heb je hem ingesteld staan dat hij ook zoveel scoort?
Nippon als sponsorquote:Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als er een competitie is die me niet trekt is het Portugal wel. Ben nu begonnen met SV Sandhausen uit Duitsland.
Dat liedje ook als ze scoren.![]()
Wat een club.![]()
Dat had ik met Affelay ook. Scoorde 7x in 10 wedstrijden, besloot dat hij weg wilde en scoorde vervolgens 15 wedstrijden niet meerquote:Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zal vanavond ff kijken.. Maar dit seizoen scoort hij niet zo veel als vorig seizoen.. hij wil weg, dus kan zijn dat het daar aan ligt..
Enige nadeel, om de haverklap een kleine blessure..
Klik op de link voor de instellingen van Keirrison(link!)quote:Op maandag 13 juli 2009 13:06 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Nu is Keirrison inderdaad een klasbak, maar hoe heb je hem ingesteld staan dat hij ook zoveel scoort?
komt me heel bekend voor..:pquote:Op maandag 13 juli 2009 17:08 schreef J.Herrer het volgende:
Ik kan echt nooit van interessante transfervrije spelers afblijven
Zo heb ik Hazard en Dalle Valle voor volgend seizoen transfervrij vast kunnen leggen terwijl ik ze eigenlijk niet eens echt nodig heb
Ja, daarom ben ik er ook mee gestopt. Als je uitgaat van een natuurlijk verkoopproces, komen er altijd wel plekken vrij. Dus dan moet zo'n nieuweling even een jaartje wachten. Maar het probleem is dat er bij mij eigenlijk nooit plekken vrij komenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef inZanity het volgende:
njah ze kosten ook allemaal salaris natuurlijk en als ze niet spelen kunnen ze moeilijk gaan doen..
Heb ik ook bij Heerenveen. Toch maar eens laten spelenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Echt een topaankoop weten te strikken in de winterstop met Leeds United
Zuculini
Bij mij is hij een held. Beste DM.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb ik ook bij Heerenveen. Toch maar eens laten spelen
Hoeveel kostte je dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Echt een topaankoop weten te strikken in de winterstop met Leeds United
Zuculini
425k.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hoeveel kostte je dat?
Niet dat ik hem nu nog kan betalen. Zit al in 2015.
Dat heet een bugquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:12 schreef OmeCorn het volgende:
Wat voor logica zit er in de Champions Cup kwalificatie? Ik heb de triple gepakt met Feyenoord (1e Eredivisie, winnaar KNVB Beker en EURO Cup) en moet dit jaar gewoon weer EURO Cup spelen. Terwijl PSV, dat vorig seizoen 9e is geworden en verder ook niets heeft gepresteerd, wel Champions Cup mag spelen...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:24 schreef Juk het volgende:
Zie ik net ineens dat PSV 14de staat in de eerste divisie
In 1 van mijn games is er een regen die Chitavanich heetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:46 schreef BertMaalderink het volgende:
Soms wil ik een speler gewoon kopen vanwege z'n naam.
Zag zojuist Daniel Drinkwater voorbij komen
Zijn ze goed genoeg voor je team en heb je mensen op die positie nodig?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef donroyco het volgende:
Kan transfervrij Klose, Schaars en Sahar aantrekken in 2011.. Doen?
Spitsen als pinchhitters bij Fiorentina zijn altijd welkom. Schaars kan ook nog het middenveld zijn mannetje staan, indien er mensen weggaan..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Zijn ze goed genoeg voor je team en heb je mensen op die positie nodig?
Maar bedenk dat als je teveel spelers hebt, en ze dus te weinig spelen, zit je met een jankende selectie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spitsen als pinchhitters bij Fiorentina zijn altijd welkom. Schaars kan ook nog het middenveld zijn mannetje staan, indien er mensen weggaan..
Niet als ik ze aantrek als reserve/rotatiesysteemspelerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Maar bedenk dat als je teveel spelers hebt, en ze dus te weinig spelen, zit je met een jankende selectie.
Ook die willen spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet als ik ze aantrek als reserve/rotatiesysteemspeler
Kloptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ook die willen spelen
Free Transfers zijn leuk, maar ze moeten wel een doel hebben.
Voor de handel/ toekomst, aan het einde van elk seizoen kijk ik bij de topclubs welke jeugdspelers voor nop zijn vertrokken, zijn ze goed genoeg dan biedt ik ze een contract aan ( talent, fulltime ¤ 150,- p/w ), vervolgens mogen ze in de voorbereiding laten zien wat ze kunnen, spelen ze goed, dan krijgen ze een kans, voldoen ze nog niet aan de verwachtingen dan leen ik ze uit aan mijn sattelietclub ( AGOVV ), op die manier blijft je team voorzien van vers bloed, bovendien breken de spelers snel door bij AGOVV.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ook die willen spelen
Free Transfers zijn leuk, maar ze moeten wel een doel hebben.
Voor miljoentjes ga ik niet rapen. Ik scout gewoon talenten, zet ze op de shortlist, krijg je vanzelf alles over ze te weten. Toptalenten trek ik aan, die laat ik in mijn 7 sterren-youth-training facility rijpen, kom je een stuk verder mee qua geld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Voor de handel/ toekomst, aan het einde van elk seizoen kijk ik bij de topclubs welke jeugdspelers voor nop zijn vertrokken, zijn ze goed genoeg dan biedt ik ze een contract aan ( talent, fulltime ¤ 150,- p/w ), vervolgens mogen ze in de voorbereiding laten zien wat ze kunnen, spelen ze goed, dan krijgen ze een kans, voldoen ze nog niet aan de verwachtingen dan leen ik ze uit aan mijn sattelietclub ( AGOVV ), op die manier blijft je team voorzien van vers bloed, bovendien breken de spelers snel door bij AGOVV.
Na een seizoen bij AGOVV probeer ik ze weer in de voorbereiding, wil het niet dan is het gaan, voor de meeste talenten krijg ik meer dan een miljoen.
Klopt, Fatic wel aangetrokken, was ook transfervrij. Schaars een aanbieding gedaan. Ik zoek wel een kopsterke spits voor komend seizoen; Klose is wel kopsterk, maar ook oudquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef Brord_ het volgende:
Ik zou Sahar niet halen donroyco, wordt niet zo heel goed, niveau van Fiorentina sowieso niet. Klose en Schaars heb ik ook mijn twijfels bij, vooral Schaars maar het is toch gratis.
Nicequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Zo, eerste seizoen met Leeds klaar![]()
[ afbeelding ]
Met deze manschappen:
[ afbeelding ]
Championship, here I come.
Wat voor spitsen heb je? En hoe is hun moraal?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Happel het volgende:
Pfff, krijg mijn team niet op gang in het tweede seizoen. Van tactiek gewijzigd (4-4-2 naar een 4-3-1-2), maar weet mijn aanvallers niet aan de praat te krijgen. AMC en spitsen scoren nooit hoger dan een 6.0. Alles daarachter loopt wel aardig, al vallen er regelmatig tegendoelpunten uit dode spelmomenten.
Wordt er een beetje moedeloos van, maar zal blijven proberen er iets van te maken. Je zou denken dat het moet kunnen...
Ja, Wolves kwam langs met een bod, waardoor hij meteen begon te janken dat ie weg wilde. Toen er een hoog genoeg bod kwam heb ik m laten gaan. Ik hou niet van jankende spelers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:45 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Nice![]()
Howson verkocht dus? Hij en Delph waren mijn middenvelders. Delph ging na het 3e seizoen naar Chelsea.
Laurito!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Waar een donderpreek al niet tot kan leiden.
[ afbeelding ]
Kijk eens even op manutd.nl, daar vind je vast iets leuks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:46 schreef Paupertje het volgende:
Iemand nog een goed trainingsschema voor mij? Zag er een staan in de vorige topics maar die download link is deaud.
http://sortitoutsi.net/forum/index.php?showtopic=34860quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:46 schreef Paupertje het volgende:
Iemand nog een goed trainingsschema voor mij? Zag er een staan in de vorige topics maar die download link is deaud.
ik ook en dan maak ik hem nog wat zwaarderquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
http://sortitoutsi.net/forum/index.php?showtopic=34860
Die gebruik ik
Moraal is bijna altijd very good of superb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat voor spitsen heb je? En hoe is hun moraal?
Tactiekquote:Ik heb zelf nog een behoorlijke klasbak voorin lopen (moet wel van hem af nu) die 5 wedstrijden lang van alle hoeken doelpunten maakt, om er daarna 10 geen pepernoot te raken. Is ook nog geen dag gelukkig geweest, omdat hij verkocht wil worden. Heel frustrerend rotventje.
Wat bij mij erg hielp was om hem zo nu en dan openlijk te bekritiseren in de media, of hem zelfs een waarschuwing of boete te geven voor z'n wanprestaties. Hij accepteerde dat meestal wel en ging dan weer meer gemotiveerd spelen.
Maar dat kan dus alleen als je spitsen hebt waarvan je weet dat ze niet het maximale eruit halen.
Waarom dat pijltje naar achteren bij die spits? Ik merk zelf dat als je meer een type 'schaduwspits' zoekt (wat ik denk dat je probeert te bereiken zo), dat je dan gewoon beter de slider van attacking meer naar links kunt duwen. Pijltje naar achteren werkt volgens mij averechts.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Moraal is bijna altijd very good of superb.
Wat bedoel je met de eerste vraag? Het soort spitsen?
[..]
Tactiek
AMC
Linkerspits
rechterspits
Dat probleem heb ik dus ook, ik moet ook een groot aantal spelers zien te slijtenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:48 schreef donroyco het volgende:
Kampioen geworden met Fiorentina in het derde seizoen (2010/2011)Ik word nu op handen gedragen door de supporters en de club, het was voor het eerst sinds 1969 dat La Viola landskampioen werd. Meteen een aanbieding van Griekenland als bondscoach gekregen, maar afgeslagen. Ik stond met nog 3 wedstrijden te spelen 1 punt voor op Inter, maar moest nog tegen Inter spelen. Tegen de Milanezen heb ik met 1-0 gewonnen, een eigen doelpunt van Chivu deed ze de das om (dat zal ze leren!).
Nu bezig voor het komende seizoen, net voor de belangrijke wedstrijd is Sebastien Frey geblesseerd (6-8 maanden vanwege virusinfectie) geraakt, resterende wedstrijden met een talent uit de jeugd gekeept, Seculin, hij wordt 3e doelman. Ik heb al een vervanger voor Frey, Igor Akinfeev wilde wel ballen stoppen in Florence, en ook nog gratis overkomen van CSKA Moskou (alleen een clausule van 8,25 miljoen euro). Verder had ik al eerder Stijn Schaars en Ivan Fatic transfervrij aangetrokken. Nu nog op zoek naar een robuuste verdediger en een degelijk koppende spits. Ik hoop dat ik nog een aantal spelers kan slijten, dat scheelt een hoop gezeur voor een basisplek.
Stay tuned!
Mooi dat je meteen kampioen wordt en nu hopen dat je volgend jaar kan overleven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Na de uiteindelijk succesvolle herinstallatie besloot ik een game te beginnen met Bari. Verwachting: middenmoot Serie B.
Selectie of tactiek?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:05 schreef donroyco het volgende:
Ik wil je team wel zien, EnGCatjuh
Selectiequote:
Degelijkquote:
Geen wereldschokkende dingen inderdaad. Alleen Guberti heeft zich qua prestaties echt ontwikkeld als een heldquote:
Tuurlijk. Stond lang op linksmid, maar verloor die plek aan Lanzafamme toen die terugkwam van een blessure en minder goed dan Barreto bleek in de spits.quote:
Hij is wat minder goed dan de voorgaande FM's maar nog steeds een goede speler voor jouw niveau.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stond lang op linksmid, maar verloor die plek aan Lanzafamme toen die terugkwam van een blessure en minder goed dan Barreto bleek in de spits.
[ afbeelding ]
Welk team speel je? Bij mij is Bendtner transfervrijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hoppa, Bendtner draait meteen goed mee. Ik speel momenteen een hyper-offensief 4-4-2///4-2-4 (ligt eraan hoe je het bekijkt)...en mn gouden koppel Bendtner//Laurito schoppen dr asociaal veel ballen in.
Jammer dat ik Bendtner volgend seizoen weer terug moet inleveren bij Arsenal
Leeds, Arsenal is mijn parent club en ze stuurde me Bendtner (ik betaal zn loon niet eens, geniaal) ff gratis op de bus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welk team speel je? Bij mij is Bendtner transfervrij, maar ik heb al goede spitsen
Probeer een parent club te vinden, is altijd handigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:55 schreef Winski05 het volgende:
Nou, na mijn gedwongen vertrek bij Figline in december 2013 heb ik nog altijd geen nieuwe club gevonden. Ik ben nog wel bondscoach van Oostenrijk, en heb één oefenwedstrijd gespeeld die ik vrij simpel met 3-0 won van Nieuw Zeeland. Maar goed, ik wil weer ergens aan de slag. Het is nu alweer maart 2014 en er is nog geen enkele club geweest die het in me ziet zitten. Zelfs Excelsior en dat soort kleine clubs uit de Jupiler League durven het niet aan. In de media wordt ik overigens wel vaak genoemd bij verschillende clubs.
Ik sta open voor iedere competitie(heb Brazilië, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Italië, Portugal, Schotland en Spanje als competities geselecteerd), mits het maar een acceptabel niveau is. Ik wil niet meer met een club als Figline vanuit een lagere divisie opklimmen. Nee, een Ere- of Eerste Divisie club, in welk land dan ook. Ik solliciteer er op los, maar vooralsnog zonder succes. Ik ben benieuwd waar ik terecht kom. Een nieuwe game zie ik voorlopig niet zitten, dat vind ik zonde na wat ik met Figline heb bereikt
Edit: enkele minuten na het posten van dit bericht krijg ik zowaar een aanbod van een mooie club: Sparta Rotterdam. De ploeg is 2 jaar geleden gedegradeerd uit de Eredivisie, vervolgens 9e geworden in de Jupiler League en staat nu op een 6e plaats met al een periodetitel op zak.
Er is één dag voor mijn aantreden een nieuwe voorzitter aangesteld. Zijn eerste daad was vervolgens het aanstellen van mij als manager en de miljoenenschuld wegwerken. Da's beide gelukt
Zo op het eerste gezicht heeft Sparta een matig elftal, dat nog niet eens om het kampioenschap in de JL kan meestrijden. Maar goed, daar ga ik verandering in aanbrengen![]()
Sparta heeft Werder Bremen als parent clubquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Probeer een parent club te vinden, is altijd handig
Dat is wel handig ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:31 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Sparta heeft Werder Bremen als parent club
Dus ik zal eens kijken of ik wat spelers van Werder kan huren, volgend seizoen.
Xenon 2008 for FM09.quote:
Zijn je resultaten wel goed?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:42 schreef TornadoDK het volgende:
Vraagje. Bij mijn Ajax game zitten steeds meer spelers te zeuren dat ze ongelukkig zijn met het gebrek aan eensgezindheid binnen de club.
Wat kan ik hier aan doen??
En met je Atletico CP? Waar ben je daar?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef J.Herrer het volgende:
Le Tallec is ook een beest![]()
Hij heeft Aquino al bijna doen vergeten
Omdat ik in de competitie met name in de beginfase veel punten morstte kan ik het kampioenschap dit seizoen wel vergeten, maar dan richt ik me wel op de 2e plek (CL).
Europees gaat het goed, in de CL 3e geworden waardoor ik overwinterde in de UC. Vervolgens AEK uitgeschakeld (uit in Athene met 7-0 gewonnen) en sta met 1 been in de kwartfinale omdat ik Werder Bremen thuis 4-1 klop gaf. Volgende wedstrijd is de return in Bremen
Nog steeds in de Liga Vitalis (1e divisie) maar die game staat in de wachtkamerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En met je Atletico CP? Waar ben je daar?.
Tsk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nog steeds in de Liga Vitalis (1e divisie) maar die game staat in de wachtkamer![]()
Daar ga ik nog wel een keer mee verder als ik weer zin heb... ooit
Bij mij deed hij het wel goed altijd, bij FC Omniworldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:15 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zet jankwijf Velthuizen een keer op goal omdat ie altijd aan m'n kop zeurt om een basisplek, en hoppa.. meteen een 4-1 pak slaag
Die gast kan het wel vergeten en mag wat mij betreft op zoek naar een andere club
Ja ik weet het, mijn Club Loyalty is ook gewoon erg laag (7). Maar de beste transfervrije spelers zijn gewoon echt bijna allemaal Nederlands. Er zitten meer teams in de competitie met 3 a 4 Nederlanders in de basis. Beetje een stukje scheefheid in het spel denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:36 schreef donroyco het volgende:
@ Akwableet
Je team lijkt wel Oranje Motors te heten, leuk je verhalen te horen?
Nederlanders willen gewoon graag naar Engelandquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:39 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ja ik weet het, mijn Club Loyalty is ook gewoon erg laag (7). Maar de beste transfervrije spelers zijn gewoon echt bijna allemaal Nederlands. Er zitten meer teams in de competitie met 3 a 4 Nederlanders in de basis. Beetje een stukje scheefheid in het spel denk ik.
Vier clubs die meer scoorden, maar toch zestiende?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:51 schreef M0NTANA het volgende:
Tweede seizoen in PL opnieuw zestiende met QPR. Marquinhos en Keirrison moeten verkopen, want die wilden hogerop. Als vervangers opnieuw twee Brazilianen gehaald: Roni en Dentinho. Afgelopen seizoen waren er maar vier clubs die meer scoorden, maar ik kreeg helaas veel tegen. Terwijl mijn achterhoede in mijn optiek best aardig is. Joe Hart is de doelman, Rafinha rechtsback, Antunes linksback, Henrique en Loïc Nestor centraal. Verder heb ik op de bank nog Chris Gunter, Paul Robinson, Sergei Ignashevich en Dalton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Zit ook bij een BSS-club, en bijna al mijn aankopen zijn Nederlanders.Ik geloof dat ik inmiddels 7 Nederlanders in m'n selectie heb, waarvan 6 een basisplek hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:39 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ja ik weet het, mijn Club Loyalty is ook gewoon erg laag (7). Maar de beste transfervrije spelers zijn gewoon echt bijna allemaal Nederlands. Er zitten meer teams in de competitie met 3 a 4 Nederlanders in de basis. Beetje een stukje scheefheid in het spel denk ik.
Nou, gewoon. Bod maken en geaccepteerd krijgen, en m een contract aanbieden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe krijg je Laurito naar de Championship?
Ehm das lullig...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:05 schreef Boe-man het volgende:
4x scoren, maar winnen ho maar![]()
[ link | afbeelding ]
1= Yolanthequote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
dat krijg je er van als Jan Smit 3x scoor
quote:
Zo raar is dat niet hoor..quote:
Ik maak gewoon een eigen training aan voor centrale verdedigers, backs, middenvelders, aanvallende middenvelders, buitenspelers en spitsen. Ik stel dan alles zo in dat ze goed trainen voor die positie`s. Dus backs en buitenspelers veel op vrije trappen trainen maar niet op afwerken. Spitsen veel op afwerken, maar niet op verdedigen etc etc. Werkt primaquote:Op zondag 19 juli 2009 01:18 schreef xTomer het volgende:
Worden hier door andere mensen gekookte trainingen gebruikt? Ik heb zelf nu de Tug-training ergens vandaan gehaald, maar heb niet echt het idee dat deze goed werkt. Ik speel met Liverpool en heb uiteraard 7 sterren voor elke trainer.
Ik vraag me af of er betere schema's zijn.
De patch is een .exe bestand wat je uit moet voeren.. oftewel dubbelklik op patchquote:Op zondag 19 juli 2009 11:18 schreef Philip10 het volgende:
In welke map moet je een nieuwe patch zetten? Vooralsnog werkt het bij mij niet.
Heb je alles al gewonnen met ze?quote:Op zondag 19 juli 2009 12:48 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En nu op zoek naar een andere club![]()
.
quote:
Ben 6e geeindigd in het Championship en uiteindelijk via de play-offs gepromoveerd.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knap hoorAlleen het Championship niet direct gewonnen? 4 directe promoties via kampioenschap op rij
Resultaten waren uitstekend. Maar een hoop spelers hadden een hekel aan elkaar. vooral de topspelers. Huntelaar, Sakho, Hernanes, van der Vaart en Aissati. Deze allemaal in de winterstop verkocht en voor dat geld goede speler plus wat talenten terug gehaald. Eerst waren een aantal overgebleven toppers als Bojan, Saivet en Carioca niet blij dat ik mijn toppers verkocht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Zijn je resultaten wel goed?
Volgens mij zijn er dan een paar rotte appels in je selectie.
Probeer uit te zoeken wie het zijn en of het de moeite waard is ze nog te behouden.
Kijk als je een goede assistent trainer hebt naar zijn trainersverslagen.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:18 schreef J.Herrer het volgende:
Nieuwe pc, FM geinstalleerd en nu kijken hoeveel sneller ie gaat draaien
Gelukkig heb ik m'n oude savegames en alles nog bewaard
Edit: ik kan hem iig niet meer in windowed mode spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |