Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Als je met 30 miljoen niemand weet te halen, zou ik maar eens wat geld in je scouting stoppen
Dat is die Alex van Internacional tochquote:
Dat is de enige manier zover ik weet. Gewoon je huidige scouts ontslaan en wereldklasse scouts aantrekken, met zoveel mogelijk kennis over zoveel mogelijk landen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef donroyco het volgende:
Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)
Buitenlandse feederclubs.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, mijn scouting is ruk, hoe kan ik die verbeteren? (behalve door betere scouts aan te trekken..)
Fiorentinaquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat is de enige manier zover ik weet. Gewoon je huidige scouts ontslaan en wereldklasse scouts aantrekken, met zoveel mogelijk kennis over zoveel mogelijk landen.
Ik weet natuurlijk niet welke club je bent, maar gezien het budget dat je hebt en de spelers die er rondlopen, willen goede scouts vast wel komen.
Ik heb een Japanse club, maar zal eens bij het bestuur aankloppenquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is die Alex van Internacional toch
Welke opstelling gebruik je met Ajax?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ik durf nu niet te kijken, zit middenin een tentamen periode.
Hier nog eentje uit mijn archief:
[ afbeelding ]
Volgende week zal ik weer eens een goede update geven.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke opstelling gebruik je met Ajax?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef donroyco het volgende:
Rafael van der Vaart was een ander verhaal, gratis vanuit Madrid gekomen, maar kon geen potten breken, vooral niet omdat zijn ideale positie (net achter de spitsen) niet voorkwam. Toen Real Madrid met een bod van 11 miljoen euro op de proppen kwam, heb ik meteen een postzegel gekocht op het plaatselijke postkantoor en op Rafael's voorhoofd geplakt.
quote:
Resultaten? Tactiek? Transfers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zit inmiddels in 2014 met Manchester City.
Speelt of speelde Mikhail Rosheuvel bij jou? Ik heb hem weggeplukt bij Cambuur, maar weet niet zeker of hij daar ook vanaf het eerste seizoen speelt in FM. Kan me ook iets herinneren dat zij hem weer van AZ hadden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef neen het volgende:
Feyenoord is bij mij overgenomen en heeft weer geld, het resulteerde in een bod van 20 miljoen Euro op mijn linksback die pas een seizoen aan de weg timmerde bij Cambuur. Ook is er een bod van 13 miljoen uitgebracht op de Leeuwarder spits Frans van Kesteren. Met 21 doelpunten in 20 jeugdinterlands en 1 op 2 lopend bij Heracles waar hij 2 seizoenen op huurbasis speelde heeft hij al laten zien wel te kunnen scoren... het bestuur vind het bod goed genoeg, ik vind het jammer dat een echte jeugdspeler uit eigen stad weggaat maar goed.
Wat een bazen. Met wat voor opstelling speel je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:58 schreef -Willempie- het volgende:
Wat een duo!![]()
[ afbeelding ]
De stand: (check ff het aantal tegendoelpunten)
[ afbeelding ]
Gelukkig scoor ik veel
Rosheuvel speelt in het echt inderdaad in de jeugd van AZ, Frans van Kesteren was trouwens een regen bij mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Speelt of speelde Mikhail Rosheuvel bij jou? Ik heb hem weggeplukt bij Cambuur, maar weet niet zeker of hij daar ook vanaf het eerste seizoen speelt in FM. Kan me ook iets herinneren dat zij hem weer van AZ hadden.
Mocht je hem in je team hebben/gehad hebben, ben ik benieuwd naar je ervaringen.
Het is een zeer getalenteerde speler, maar er zit volgens mij echt geen goede kop op. Hij zit nooit lekker in z'n vel en heeft vaak slechte periodes. Terwijl ik hem toch blijf opstellen en m'n vertrouwen uitspreek. De rest van m'n team is ook hartstikke bliede.
Gewoon 4-4-2, meestal extreem aanvallend (heb ook gebalanceerd en counter). Was degradatiekandidaat nummero 1 dus heb niks te verliezen! Heb die pdf over tacktieken gebruikt om er een paar te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat een bazen. Met wat voor opstelling speel je?
En in waar speelt York in jouw spel? Ben wel benieuwd hoe ik het doe
Goed, kijk maar naar mijn teamquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:48 schreef Juk het volgende:
Ik heb me ondertussen geplaatst voor de volgende ronde EuroLeague. De tegenstander is Fiorentina. Ik heb alleen geen idee hoe goed die zijn, dus ik zie het wel.
Jawel, Portsmouth. Alleen geen geluk gehad met het huren van spelers. Dus maar wat wedstrijdjes van ze meegepikt.quote:
Je kunt toch gewoon zeggen dat je die wil?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel, Portsmouth. Alleen geen geluk gehad met het huren van spelers. Dus maar wat wedstrijdjes van ze meegepikt.
Sjors Verdellen is een Nederlandse centrale verdediger van Club Brugge.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:36mend seizoen al een paar zeer goede free transfers gemaakt.
[b]
Sjors Verdellen: ervaren Belgische centrale verdediger van Club Brugge. Eindelijk iemand die een beetje kan koppen.
Misschien genaturaliseerdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Sjors Verdellen is een Nederlandse centrale verdediger van Club Brugge.
Och, 8 seizoenen VVV. Komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Sjors Verdellen is een Nederlandse centrale verdediger van Club Brugge.
Ze moeten minder van afstand schieten. Je team heeft maar drie echt grote kansen gehad, waarschijnlijk omdat je middenvelders alles op goal peren, in plaats van steekpassjes geven op de spitsen.quote:
Depends. Hoe goed zijn je middenvelders in schieten? Pak een goeie training voor het schieten, misschien helpt dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef Brord_ het volgende:
Klopt, maar met 18 schoten op doal mag er ook wel meer als één in.
Ik werd in het eerste jaar zo gevraagd als coach voor Ghana. Die coach ik nu maar ernaast.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:35 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik word genoemd als nieuwe trainer van MVV
Zou voor het eerst zijn dat een club me wil hebben.
Ja, ik zit nu pas een beetje in de picture. Ik denk niet dat de bondscoach van Ghana in de Blue Square Premier komt kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik werd in het eerste jaar zo gevraagd als coach voor Ghana. Die coach ik nu maar ernaast.
Ik heb ook nog geen aanbiedingen of geruchten over mij gehad..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu pas een beetje in de picture. Ik denk niet dat de bondscoach van Ghana in de Blue Square Premier komt kijken.
Leuke club he? Wat is je opstelling?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Oude glorie herstellen, ik ben met Leeds begonnen!
Ben gelijk aan het free-transfer shoppen gegaan. Edgar Davids wilde helaas niet, wel een stel andere weten te halen (screenie zal ik posten als ik thuis ben)
Rodney Sneijder on loan gekregen & een nieuwe parent club geregeld -> Arsenal! Meteen een stel jeugdige talenten gratis gestald bij mij. Misschien voegen ze wat toe, blijken ze niet goed genoeg te zijn -> ach, ze kosten me niks.
Eerste wedstrijden gingen goed. De friendly's zeer overtuigend gewonnen, behalve een friendly tegen Liverpool. Deze wist ik echter maar op 1-2 te houden, wat ik niet onverdienstelijk vond.
In de Coca Cola League 1 zelf tot nu toe alle 3 mn wedstrijden gewonnen, wel al de league cup uitgegooid dankzij een ongunstige loting tege Middlesbrough.
Momenteel nog een simpele 4-4-2, de 2 buitenste middenvelders ingesteld als winger, 1 als AMF, 1 als DMF.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Leuke club he? Wat is je opstelling?
Willempie, misschien eens op zoek gaan naar een goede verdediger?
Ben nu op mn werk, ik maak wel screenies als ik thuis benquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:23 schreef BruggiKeane het volgende:
Oke, ik ben benieuwd wie je van de huidige selectie gaat gebruiken.
Welke club?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:50 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf![]()
![]()
Als ik hierdoor ontslagen zou worden zou ik het wel erg matig vinden
Komt me bekend voor, al was t bij mij 6-1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Da's genaaid
Ik kreeg een keer alle lof van het bestuur voor mijn voortreffelijke prestaties in de FA Cup. Ik werd in de eerste wedstrijd met 5-0 weggepoetst door Middlesbrough en was klaar
Of ze zijn erg tevreden met je deelname aan de CL terwijl ik rechtstreeks geplaatst was en maar 1 punt haaldequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Da's genaaid
Ik kreeg een keer alle lof van het bestuur voor mijn voortreffelijke prestaties in de FA Cup. Ik werd in de eerste wedstrijd met 5-0 weggepoetst door Middlesbrough en was klaar
Dainelli komt toch van La Viola? Vanavond verder met mijn game, ik denk in de zomerstop maar eens een aantal ervaren spelers halen, Milevskyi is mijn held tot nu toe, scoort altijd en overalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:16 schreef Winski05 het volgende:
Huppa, de 'Grote Broer' even te kijk gezet in eigen huis:
[ afbeelding ]
Nicely done, ik wil graag een screen van Giannou en Biabianyquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:05 schreef PirE het volgende:
Het is maar League Cup, maar zo vaak win je niet met 11-0 van een ander Premier League-team.
[ afbeelding ]
Het is ook gelijk een nieuw record![]()
Hij komt inderdaad van La Violaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dainelli komt toch van La Viola? Vanavond verder met mijn game, ik denk in de zomerstop maar eens een aantal ervaren spelers halen, Milevskyi is mijn held tot nu toe, scoort altijd en overalRuudje is goede tweede bij mijn Fiorentina
Je kan proberen met de instructie`s voor tegenstanders wat te doen? Druk op de bal zetten bij bepaalde spelers, zwakke been etc.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:53 schreef BertMaalderink het volgende:
Oja, ik ben erg kwetsbaar voor voorzetten vanaf de flank. Ik heb het idee dat mijn backs niet optimaal staan ingesteld, want ze hebben prima stats. Moet ik ze extreem hoge pressie geven? Misschien dat de opkomende middenvelders van de tegenstander dan wat minder ruimte krijgen.
Iemand hier goede tips voor?
Oja, ik speel met een 4 mans verdediging op een lijn. Mijn buitenste middenvelders zijn aanvallend ingesteld, dus komen niet altijd mee terug.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nicely done, ik wil graag een screen van Giannou en Biabiany
Niet echt dat je zegt dat ze eruit springen, maar toch goede spelersquote:
Netjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef MMUFC het volgende:
http://screenshot.xfire.c(...)52de7489748e5df6.png
Klopt, zijn normaalgesproken ook geen basisspelers. Giannou is eigenlijk overbodig omdat ik dacht dat ik wel een middenvelder zou kwijtraken, maar iedereen bleef en nu heb ik eigenlijk geen ruimte meer voor hem. Ik wil hem wel houden, het is een nuttige speler die er altijd staat als het moet. Biabany is 2e keus als rechtsbuiten, hij speelt nu wat vaker omdat de 1e keus geblesseerd is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet echt dat je zegt dat ze eruit springen, maar toch goede spelers
Screenshot?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb het spel weer eens geinstalleerd... Maar nu bestaat mijn tactiekscherm uit alleen maar pijltjes (de spelersaanduiding ontbreekt). Enig idee wat ik daaraan kan doen?
quote:
Gedownload of gekocht?quote:
Weird. Anders even opnieuw installeren of contact op nemen met Sega . Wellicht een probleem met je videokaart ?quote:
Gekocht, had m ooit gedeïnstalleerd (toen deed ie het normaal) en nu weer opnieuw geïnstalleerd...quote:
7.3 oidquote:Op zondag 12 juli 2009 02:31 schreef Boe-man het volgende:
Heb je de nieuwste patch wel?
Want ik had eerst ook dubbele spelers e.d. op dat scherm staan
Ben tot 79 duels gekomen.. Dan heb ik het volgende gespeeld:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Netjes![]()
. Ik heb ook weleens in brazilie gezeten, het is op zich wel leuk, alleen duurt een seizoen zo lang met al die kampioenschappen. Je speelt zo 80 wedstrijden per jaar
.
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de 2008 versie helemaal stuk gespeeld. Deze versie heb ik nog niet, maar die gaat er wel komen als ik wat meer tijd heb. Even gewoon een vraagje voor de leuk: wie speelt er met Ajax? En wat voor een selectie heb je nu?
Ajax wordt meestal alleen in het begin gekozen om het spel te verkennenquote:
Mag ik een screenshot?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef J.Herrer het volgende:
Aquino is echt een baas in de spits
Ik gebruikte hem altijd als winger, tot ik hem een keer noodgedwongen in de spits moest zetten, en zie nu:
[ afbeelding ]
Ik heb zijn transfersom maar meteen op 40 miljoen gezet, anders komt half Europa met aanboden waar ze nog niet eens zijn schoenveter voor krijgen
Gefixd na tweemaal opnieuw geïnstalleerd te hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gekocht, had m ooit gedeïnstalleerd (toen deed ie het normaal) en nu weer opnieuw geïnstalleerd...
Aquino natuurlijkquote:
En hij zit gewoon in het begin in het spel?quote:
Jazeker, meestal voor minder dan 1 miljoen af te halen bij Murciaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
En hij zit gewoon in het begin in het spel?
Meestal voor 300/400 K af te halen in het begin van het spelquote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef J.Herrer het volgende:
Jazeker, meestal voor minder dan 1 miljoen af te halen bij Murcia![]()
In FM09 heet hij Daniel Aquino
Hmm, ik zit al in 2011, zal eens kijken hoe hij nu isquote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jazeker, meestal voor minder dan 1 miljoen af te halen bij Murcia![]()
In FM09 heet hij Daniel Aquino
Ga naar de speler toe, transferstatus, en dan linksbovenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Hoe zet je de transfersom van een speler eigenlijk?
Geluk bij een ongelukquote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Mijn keeper peert er zojuist vanuit z'n eigen goal een bal in
Maar wel 10 tegengoals per seizoen weggeven, omdat je niet kan uittrappen
Hier waren ze blij met mijn voortreffelijke Europese prestaties. Met PSV in de poulefase van CL (want kampioen), vervolgens 0 0 6 (dus 0 punten) en -12 qua doelsaldoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Da's genaaid
Nu is Keirrison inderdaad een klasbak, maar hoe heb je hem ingesteld staan dat hij ook zoveel scoort?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef MMUFC het volgende:
knip alle scores
http://screenshot.xfire.c(...)52de7489748e5df6.png
Atletico CP uit Portugalquote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Prik0 het volgende:
Aangezien mijn Toulouse-game na 4,5 jaar een beetje begint te vervellen met steeds dezelfde wedstrijden en spelers(bijna een geheel Frans elftal) wil ik het liefst weer gaan llmen. Iemand ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |