Nou nou, "nog even" dat duurt nog wel evenquote:
Inderdaadquote:
Ik heb stomtoevallig Delph in mijn game aan QPR verkochtquote:Op zondag 19 juli 2009 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Heb alle spelers verkocht die de club wilden verlaten en de teamsfeer is nu goed. Wat een verschil met de resultaten meteen! Na twee zestiende plaatsen sta ik op een keurige negende plaats, terwijl mijn selectie toch wel aan kwaliteit heeft ingeleverd. Delph is echt een koning, vooral ook omdat hij helemaal niet weg wil bij QPR.
Fabian Delph moet je niet verkopenquote:Op zondag 19 juli 2009 18:22 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb stomtoevallig Delph in mijn game aan QPR verkocht
Weet ik maar er zaten grote premier league teams achter m aan. Toen begon ie te janken dat ie weg wilde, gedemotiveerd raken en zo. Toen ik eindelijk zover was dat ik m dan maar zou verkopen kwam alleen QPR met een bodquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fabian Delph moet je niet verkopenWordt echt een held
Heb je al concurrentie van Atletico?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt.
Geen nieuws over mijn Santa Clara, ik sta nog steeds fier aan kop.
Tis pas het eerste seizoen, dus nee.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je al concurrentie van Atletico?![]()
Ik ga die game weer oppakken
Veel moeten aankopen of al je huurlingen kunnen behouden?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Draai met Bari in de middenmoot mee (plek 9-10) in mijn eerste seizoen Serie A
Paar (goedkope) aankopen gedaan (8M totaal, voor 4M verkocht), heb geen huurlingen meer.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel moeten aankopen of al je huurlingen kunnen behouden?
Bij mij zit hij op de bank bij Chelsea. Heb hem voor iets van 20 miljoen verkocht, en is nu iets van 13,5 miljoen waardquote:Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fabian Delph moet je niet verkopenWordt echt een held
Ouchquote:Op zondag 19 juli 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Godver..en ik had al zo'n pleurishekel aan dat team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |