Heb je eens kans om tieten te zien, laat je die schieten!quote:
Mariah had niemand ooit moeten boeken. Wat een misbaksel is dat toch. Zal me niks verbazen dat ze daarom zo laat begonnen. Mevrouw de Diva wilde waarschijnlijk als laaste arriveren of zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Dagonet het volgende:
Mariah had de organisatie niet moeten boeken. Dat was een miskleun van ze, ook omdat het gewoon niet paste.
Ga je even heel hard schamen zeg, dit is Stevie Wonder, nog zo'n genie uit de muziekwereldquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Nederlandse danser treedt op tijdens dienst.
Timur
Tissue nodig, hoer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je je zo verveelt ga dan lekker met je lego spelen
Timor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Timur
Jawel, maar zeker op een moment als dit (en al helemaal met die T:rey ernaast) vind ik covers niet zo passen. Ik heb die unplugged CD zelf ook gehad hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MAriah zong gewoon haar cover van een Jackson 5-hit die zelf ook op 1 heeft gestaan... dat vind ik toch wel toepasselijk
Dit gaat straight naar de top in de begrafenis- en crematie top 10.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Impry het volgende:
Ja, dit is toch echt fantastisch gevoelig gezongen.
Bent zeker Ned. 3 aan het kijken...quote:
timorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Timur
Ik had m'n post idd al aangepast, er zit onwijs veel emotie bij dus een nootje missen is iets wat te verwaarlozen is vandaagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder omdat er toch iets emotioneels bij zit. Het is niet dat ze de keet daar helemaal los moeten laten gaan
Zoals ieder normaal mens houd ik niet van vertraging, dus ik kijk CNNquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef aardappel het volgende:
zagen jullie ook die ;/ in de ondertiteling bij ned3 ?
Tja, hij kijkt nu eenmaal niet zo vaak in de spiegel van de kapperquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Spougle het volgende:
Stevie![]()
Dat haar ziet er trouwens echt niet uit
sorry, maar hij valt mij tegenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ga je even heel hard schamen zeg, dit is Stevie Wonder, nog zo'n genie uit de muziekwereld
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Timur
Had ik in het vorige topic al vermeld, maar als je dat doet ben je een oude verzuurde poster volgens het grut in dit topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Topic Titel klopt trouwens niet Elvis was The King
het spijt ons zo dat wij verdrietig zijn over zijn dood. met excuses, hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Te veel tragische nummers, ik had graag een feestelijk nummer gehoord
Die is hier niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef BogardeRules het volgende:
Wie is hier moderator?
Ik moest er wel om lachen. Stevie Wonder Die man noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ga je even heel hard schamen zeg, dit is Stevie Wonder, nog zo'n genie uit de muziekwereld
je wou billie jean horen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
natuurlijk zijn het allemaal schijt nummers, het is dan ook geen party he.
Hij was zelfs uitgekozen, met 11 anderen. Een maand lang met MJ samen gerepeteerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Susi het volgende:
Wat tof voor Timor. Had hij niet ook auditie gedaan voor de reeks in Londen ?
Ja dirty Diana en dan filmpjes van de ex van Charlesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
niet soppenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw: "wat is dat tafeltje klein". Uhm, dat zijn basketballers, schat.
o happy dayquote:
Speler van de Lakers hè, schijnbaar had hij MJ een seizoenkaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef fratsman het volgende:
Magic Johnson!![]()
Maar wat doet Kobe Bryant daar? Had dan die andere MJ gevraagd.
Ja, want die had zoveel met de LA Lakers....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef fratsman het volgende:
Magic Johnson!![]()
Maar wat doet Kobe Bryant daar? Had dan die andere MJ gevraagd.
Nou, sámen, hij was er niet altijd bij. Blijft natuurlijk wel raar voor Timor dat het niet doorgaat, had het hem graag gegund.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was zelfs uitgekozen, met 11 anderen. Een maand lang met MJ samen gerepeteerd.
Niet zo zwammen. They wont go when i go staat weliswaar op het album Listen without Prejudice van George, maar het is een cover van Stevie. George heeft een aantal nummers van hem overgenomen, zoals As, Living in the City, Another Star, Village Ghetto Land, Love is in need of love today en deze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Stevie zingt een nummer van George Michael. Kan George niet gewoon zelf komen? Die kan wel zingen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Stevie zingt een nummer van George Michael. Kan George niet gewoon zelf komen? Die kan wel zingen.
En hij staat hoger op de lijst van beste artiesten van Rolling Stone dan Michael.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Stevie Wonder Die man noemen.
Songs in The Key of Life werd zelfs gekozen tot plaat van het decennium door de critici in de jaren 70
Bryant las van de autocue (daar leek het iig veel op)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
wow wel klasse dat net twee basketbalsterren speechen zonder kladblaadje
Magic en Jordan zaten beide in een clip van Michael, daar heb ik Bryant nooit op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Speler van de Lakers hè, schijnbaar had hij MJ een seizoenkaart.
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
Songs in The Key of Life werd zelfs gekozen tot plaat van het decennium door de critici in de jaren 70
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Falco het volgende:
Wanneer stapt Michael Jackson nou uit die kist? Ik begreep dat zijn hele overlijden een publiciteitsstunt was.
Juist ja....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Sponsoring hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekke negers
zelfs tijdens een begrafenis nog KFC aanhalen
Mag ook wel.. Die kleine simpele dingen die MJ deed, dat moest juist in die speeches. Niet dat geloof van Jezus en blablaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Wootism het volgende:
Hèhè eindelijk wat humor...
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.quote:
En terecht, kinderarbeid wat die man opgezet heeft. En doodleuk over je platenmaatschappij beginnen in de rouwperiode om je zoon. Onbegrijpelijk.quote:
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Had Tupac ook zon show of was dat wel feest?
Michael Jackson fans: gevoeliger dan een sneeuwvlokje, in hartje zomer, neergedaald ergens op een heuvel in Death Valley.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh wat ben je grappig, ik kom niet meer bij. Raap me op. Alsjeblieft.
goeie vraagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
ZIe je t verschil dan?quote:
"het dekentje"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Zover zijn de speeches beter dan de muziek. Hoewel dit erg indrukwekkend is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.
Ik krijg verder niks uit mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh gosh, Paris op de schouder van oma met haar hoofd
Arme kindjes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Jennifer Hudson, nooit van gehoord.
Is ziji dat..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer Hudson
Die heeft ook moed om daar te gaan staan zingen een paar maanden nadat haar eigen familieleden zijn vermoord![]()
Viel me ook op!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Ik zou er wel oren naar hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.
Maar goed dat ie niet op het podium staat
Ouwe lulquote:
Er ligt een blanke in die kist. Of tenminste, misschien ligt hij er in. Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Xebber het volgende:
Komen er ook nog blanken? Vind het een beetje "kijk ons eens Afro-Afrikaans en daar trots op zijn"-ceremonie.
Indeed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
En Kleenex just went Kaching! Thank you Michael.
Deed mee aan Idolsquote:
Ik wacht nog even op de post waarin je stelt dat ze waardeloos zingt.quote:
Ik had het ook ff bij Stevie, kippenvel en moest ff slikken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef BVO het volgende:
![]()
![]()
!
MJ en Stevie, mijn muzikale helden. Voor het eerst deze avond een traantje
.
Michael Jackson heeft ook nog jaren materiaal liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.
Dat was meer een knalfeest toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Oscarwinnares in Dreamgirls.quote:
Tupac stelt gewoon niet zoveel voorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Joe Cocker zo meteen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er wel oren naar hebben.
Kaching....
Nou idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer Hudson
Die heeft ook moed om daar te gaan staan zingen een paar maanden nadat haar eigen familieleden zijn vermoord![]()
En ex-chickie van Lance Armstrong geweestquote:
Bij Tupac werden er gelijktijdig 80.000 forties leeggegoten op de stoep en vlak na de derde drive-by is iedereen maar weer naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
moord en doodslag feestquote:
Nee man, die valt alleen op blond. Sheryl Crow was het.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Falco het volgende:
[..]
En ex-chickie van Lance Armstrong geweest
QFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Ik ken echt niemand, behalve Stevie Wonder![]()
(Als michael de king is, mag Stevie wel keizer heten)
Dat wil ik net zeggen.quote:
quote:
Word! Waarom ben je niet op MSN?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het een mooie dienst, wat jij Carla?
Uitdrukking in de zin van warmte geven.. genegenheid.quote:
SEX is een forumpje verder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Q. het volgende:
*slik*
Oooh come on, Queen Latifah?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Ik ken echt niemand, behalve Stevie Wonder![]()
(Als michael de king is, mag Stevie wel keizer heten)
Kabouter Plop komt zo de Moonwalk doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Ik ken echt niemand,
Nou ja, gemist, ik kijk toch voor MJ, niet voor Timor (echt, hoeveel pech als danser kun je hebben).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb ik Timor nou gemist>>>>?
Ik dacht eerst dat hij uiterst links stond, maar het kan ook wel zijn dat hij net rechts schuin achter Jennifer Hudson stond.quote:
neequote:
Voel je je gediscrimineerd ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens ook nog blanke mensen uitgenodigd?
MJ of die dude die nu spreekt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Andromache het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan deze man, hopelijk verandert dat nu.
Een dominee en zwartenrechtenactivistquote:
quote:
De Nederlander die uitverkoren was om danser te zijn bij de nieuwe concerten. Deed mee aan So you think you can dance o.a.quote:
'n mattie van Pumbah, geloof ik...quote:
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:
Die kerel van 'So you think you can dance'. Hij is tweede geworden en is min of meer door Michael zelf gescout.quote:
Dominee, civil rights activist, belangrijk figuur in de VSquote:
Al Sharpton dus ja. Ik kan me niet voorstellen dat Michael Jackson iets met deze man had, zou het een vriendje van papa zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
MJ of die dude die nu spreekt?
Ik irriteer me aan die vent die nu spreekt, hoofd beetje opgeheven en schreeuwerig![]()
Nederlandse achtergronddanser van Michael...quote:
Was dat niet omdat ie met een deken over zn hoofd niet herkend kon worden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Uitdrukking in de zin van warmte geven.. genegenheid.
Van wie zei jij nu ook weer dat dat nummer van Stevie oorspronkelijk is?? Ik moet dat hebben namelijk, en ik vind het niet zo snel terug nuquote:
Speciale schoenenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe deed hij deze gave move?
[ afbeelding ]
Soort van spijkers in de vloer dmv van gat in de hakquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Jesse Jackson eigenlijk van Michael, een oom?
Vergeten aan te zetten. Wat een neger nu zeg!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Word! Waarom ben je niet op MSN?
Dat ik het notabene van jou moest horen! Stuitend! Mgighigihhg!
Speciale schoenen waar hij een patent op had.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen vastgeklikt aan de grond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Michael en z'n kinderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens ook nog blanke mensen uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat een belletje rinkelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dominee, civil rights activist, belangrijk figuur in de VS
Timor is een Nederlandse danser, hij is 2e geworden met het dansprogramma van So you think you can dance. Vervolgens is ie door de auditieronde van de concertenreeks gekomen en door MJ gekozen om tijdens zijn concerten in de dansgroep te dansen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Aventura het volgende:
Wie/wat is Timor? Behalve een eiland?
Dat noemen ze presenteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |