Michael Jackson fans: gevoeliger dan een sneeuwvlokje, in hartje zomer, neergedaald ergens op een heuvel in Death Valley.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh wat ben je grappig, ik kom niet meer bij. Raap me op. Alsjeblieft.
goeie vraagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Had Tupac ook zon show of was dat wel feest?
ZIe je t verschil dan?quote:
"het dekentje"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Zover zijn de speeches beter dan de muziek. Hoewel dit erg indrukwekkend is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.
Ik krijg verder niks uit mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh gosh, Paris op de schouder van oma met haar hoofd
Arme kindjes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Jennifer Hudson, nooit van gehoord.
Is ziji dat..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer Hudson
Die heeft ook moed om daar te gaan staan zingen een paar maanden nadat haar eigen familieleden zijn vermoord![]()
Viel me ook op!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Ik zou er wel oren naar hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.
Maar goed dat ie niet op het podium staat
Ouwe lulquote:
Er ligt een blanke in die kist. Of tenminste, misschien ligt hij er in. Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Xebber het volgende:
Komen er ook nog blanken? Vind het een beetje "kijk ons eens Afro-Afrikaans en daar trots op zijn"-ceremonie.
Indeed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
En Kleenex just went Kaching! Thank you Michael.
Deed mee aan Idolsquote:
Ik wacht nog even op de post waarin je stelt dat ze waardeloos zingt.quote:
Ik had het ook ff bij Stevie, kippenvel en moest ff slikken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef BVO het volgende:
![]()
![]()
!
MJ en Stevie, mijn muzikale helden. Voor het eerst deze avond een traantje
.
Michael Jackson heeft ook nog jaren materiaal liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.
Dat was meer een knalfeest toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Oscarwinnares in Dreamgirls.quote:
Tupac stelt gewoon niet zoveel voorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Joe Cocker zo meteen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er wel oren naar hebben.
Kaching....
Nou idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer Hudson
Die heeft ook moed om daar te gaan staan zingen een paar maanden nadat haar eigen familieleden zijn vermoord![]()
En ex-chickie van Lance Armstrong geweestquote:
Bij Tupac werden er gelijktijdig 80.000 forties leeggegoten op de stoep en vlak na de derde drive-by is iedereen maar weer naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
moord en doodslag feestquote:
Nee man, die valt alleen op blond. Sheryl Crow was het.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Falco het volgende:
[..]
En ex-chickie van Lance Armstrong geweest
QFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Ik ken echt niemand, behalve Stevie Wonder![]()
(Als michael de king is, mag Stevie wel keizer heten)
Dat wil ik net zeggen.quote:
quote:
Word! Waarom ben je niet op MSN?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Falco het volgende:
Ik vind het een mooie dienst, wat jij Carla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |