Magic en Jordan zaten beide in een clip van Michael, daar heb ik Bryant nooit op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Speler van de Lakers hè, schijnbaar had hij MJ een seizoenkaart.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw: "wat is dat tafeltje klein". Uhm, dat zijn basketballers, schat.
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
Songs in The Key of Life werd zelfs gekozen tot plaat van het decennium door de critici in de jaren 70
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Falco het volgende:
Wanneer stapt Michael Jackson nou uit die kist? Ik begreep dat zijn hele overlijden een publiciteitsstunt was.
Juist ja....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Stevie zingt een nummer van George Michael. Kan George niet gewoon zelf komen? Die kan wel zingen.
Sponsoring hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekke negers
zelfs tijdens een begrafenis nog KFC aanhalen
Mag ook wel.. Die kleine simpele dingen die MJ deed, dat moest juist in die speeches. Niet dat geloof van Jezus en blablaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Wootism het volgende:
Hèhè eindelijk wat humor...
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.quote:
En terecht, kinderarbeid wat die man opgezet heeft. En doodleuk over je platenmaatschappij beginnen in de rouwperiode om je zoon. Onbegrijpelijk.quote:
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Had Tupac ook zon show of was dat wel feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |