Magic en Jordan zaten beide in een clip van Michael, daar heb ik Bryant nooit op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Speler van de Lakers hè, schijnbaar had hij MJ een seizoenkaart.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw: "wat is dat tafeltje klein". Uhm, dat zijn basketballers, schat.
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
Songs in The Key of Life werd zelfs gekozen tot plaat van het decennium door de critici in de jaren 70
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Falco het volgende:
Wanneer stapt Michael Jackson nou uit die kist? Ik begreep dat zijn hele overlijden een publiciteitsstunt was.
Juist ja....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Stevie zingt een nummer van George Michael. Kan George niet gewoon zelf komen? Die kan wel zingen.
Sponsoring hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Gekke negers
zelfs tijdens een begrafenis nog KFC aanhalen
Mag ook wel.. Die kleine simpele dingen die MJ deed, dat moest juist in die speeches. Niet dat geloof van Jezus en blablaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Wootism het volgende:
Hèhè eindelijk wat humor...
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.quote:
En terecht, kinderarbeid wat die man opgezet heeft. En doodleuk over je platenmaatschappij beginnen in de rouwperiode om je zoon. Onbegrijpelijk.quote:
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Had Tupac ook zon show of was dat wel feest?
Michael Jackson fans: gevoeliger dan een sneeuwvlokje, in hartje zomer, neergedaald ergens op een heuvel in Death Valley.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh wat ben je grappig, ik kom niet meer bij. Raap me op. Alsjeblieft.
goeie vraagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
ZIe je t verschil dan?quote:
"het dekentje"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Zover zijn de speeches beter dan de muziek. Hoewel dit erg indrukwekkend is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.
Ik krijg verder niks uit mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh gosh, Paris op de schouder van oma met haar hoofd
Arme kindjes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Jennifer Hudson, nooit van gehoord.
Is ziji dat..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Jennifer Hudson
Die heeft ook moed om daar te gaan staan zingen een paar maanden nadat haar eigen familieleden zijn vermoord![]()
Viel me ook op!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Ik zou er wel oren naar hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.
Maar goed dat ie niet op het podium staat
Ouwe lulquote:
Er ligt een blanke in die kist. Of tenminste, misschien ligt hij er in. Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Xebber het volgende:
Komen er ook nog blanken? Vind het een beetje "kijk ons eens Afro-Afrikaans en daar trots op zijn"-ceremonie.
Indeed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
En Kleenex just went Kaching! Thank you Michael.
Deed mee aan Idolsquote:
Ik wacht nog even op de post waarin je stelt dat ze waardeloos zingt.quote:
Ik had het ook ff bij Stevie, kippenvel en moest ff slikken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef BVO het volgende:
![]()
![]()
!
MJ en Stevie, mijn muzikale helden. Voor het eerst deze avond een traantje
.
Michael Jackson heeft ook nog jaren materiaal liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.
Dat was meer een knalfeest toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |