Mag ook wel.. Die kleine simpele dingen die MJ deed, dat moest juist in die speeches. Niet dat geloof van Jezus en blablaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Wootism het volgende:
Hèhè eindelijk wat humor...
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.quote:
En terecht, kinderarbeid wat die man opgezet heeft. En doodleuk over je platenmaatschappij beginnen in de rouwperiode om je zoon. Onbegrijpelijk.quote:
Ja Vincent van Gogh is ook gedateerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat is veertig jaar geleden. Sindsien maakte hij I Just Called to Say I Love You en Part Time Lover.
Die leeft toch nog? Hij maakt iig nog elk jaar nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Had Tupac ook zon show of was dat wel feest?
Michael Jackson fans: gevoeliger dan een sneeuwvlokje, in hartje zomer, neergedaald ergens op een heuvel in Death Valley.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh wat ben je grappig, ik kom niet meer bij. Raap me op. Alsjeblieft.
goeie vraagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Stefan het volgende:
Had Tupac ook zon show of was dat wel feest?
ZIe je t verschil dan?quote:
"het dekentje"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef mootie het volgende:
Het dekentje lijkt zich kapot te vervelen...... is ook niks voor een kind van 7 oid.
Zover zijn de speeches beter dan de muziek. Hoewel dit erg indrukwekkend is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind de speeches eigenlijk allemaal mooie persoonlijke verhalen.
Ik krijg verder niks uit mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Oh gosh, Paris op de schouder van oma met haar hoofd
Arme kindjes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Jennifer Hudson, nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |