o happy dayquote:
Speler van de Lakers hè, schijnbaar had hij MJ een seizoenkaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef fratsman het volgende:
Magic Johnson!![]()
Maar wat doet Kobe Bryant daar? Had dan die andere MJ gevraagd.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw: "wat is dat tafeltje klein". Uhm, dat zijn basketballers, schat.
Ja, want die had zoveel met de LA Lakers....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef fratsman het volgende:
Magic Johnson!![]()
Maar wat doet Kobe Bryant daar? Had dan die andere MJ gevraagd.
Nou, sámen, hij was er niet altijd bij. Blijft natuurlijk wel raar voor Timor dat het niet doorgaat, had het hem graag gegund.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was zelfs uitgekozen, met 11 anderen. Een maand lang met MJ samen gerepeteerd.
Niet zo zwammen. They wont go when i go staat weliswaar op het album Listen without Prejudice van George, maar het is een cover van Stevie. George heeft een aantal nummers van hem overgenomen, zoals As, Living in the City, Another Star, Village Ghetto Land, Love is in need of love today en deze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Stevie zingt een nummer van George Michael. Kan George niet gewoon zelf komen? Die kan wel zingen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
Stevie zingt een nummer van George Michael. Kan George niet gewoon zelf komen? Die kan wel zingen.
En hij staat hoger op de lijst van beste artiesten van Rolling Stone dan Michael.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Stevie Wonder Die man noemen.
Songs in The Key of Life werd zelfs gekozen tot plaat van het decennium door de critici in de jaren 70
Bryant las van de autocue (daar leek het iig veel op)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
wow wel klasse dat net twee basketbalsterren speechen zonder kladblaadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |