Bent zeker Ned. 3 aan het kijken...quote:
timorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Nederlandse danser treedt op tijdens dienst.
Timur
Ik had m'n post idd al aangepast, er zit onwijs veel emotie bij dus een nootje missen is iets wat te verwaarlozen is vandaagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder omdat er toch iets emotioneels bij zit. Het is niet dat ze de keet daar helemaal los moeten laten gaan
Zoals ieder normaal mens houd ik niet van vertraging, dus ik kijk CNNquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef aardappel het volgende:
zagen jullie ook die ;/ in de ondertiteling bij ned3 ?
Tja, hij kijkt nu eenmaal niet zo vaak in de spiegel van de kapperquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Spougle het volgende:
Stevie![]()
Dat haar ziet er trouwens echt niet uit
sorry, maar hij valt mij tegenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ga je even heel hard schamen zeg, dit is Stevie Wonder, nog zo'n genie uit de muziekwereld
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Nederlandse danser treedt op tijdens dienst.
Timur
Had ik in het vorige topic al vermeld, maar als je dat doet ben je een oude verzuurde poster volgens het grut in dit topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Topic Titel klopt trouwens niet Elvis was The King
het spijt ons zo dat wij verdrietig zijn over zijn dood. met excuses, hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Te veel tragische nummers, ik had graag een feestelijk nummer gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |