Nou ja, gemist, ik kijk toch voor MJ, niet voor Timor (echt, hoeveel pech als danser kun je hebben).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb ik Timor nou gemist>>>>?
Ik dacht eerst dat hij uiterst links stond, maar het kan ook wel zijn dat hij net rechts schuin achter Jennifer Hudson stond.quote:
neequote:
Voel je je gediscrimineerd ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens ook nog blanke mensen uitgenodigd?
MJ of die dude die nu spreekt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Andromache het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan deze man, hopelijk verandert dat nu.
Een dominee en zwartenrechtenactivistquote:
quote:
De Nederlander die uitverkoren was om danser te zijn bij de nieuwe concerten. Deed mee aan So you think you can dance o.a.quote:
'n mattie van Pumbah, geloof ik...quote:
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:
Die kerel van 'So you think you can dance'. Hij is tweede geworden en is min of meer door Michael zelf gescout.quote:
Dominee, civil rights activist, belangrijk figuur in de VSquote:
Al Sharpton dus ja. Ik kan me niet voorstellen dat Michael Jackson iets met deze man had, zou het een vriendje van papa zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
MJ of die dude die nu spreekt?
Ik irriteer me aan die vent die nu spreekt, hoofd beetje opgeheven en schreeuwerig![]()
Nederlandse achtergronddanser van Michael...quote:
Was dat niet omdat ie met een deken over zn hoofd niet herkend kon worden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Uitdrukking in de zin van warmte geven.. genegenheid.
Van wie zei jij nu ook weer dat dat nummer van Stevie oorspronkelijk is?? Ik moet dat hebben namelijk, en ik vind het niet zo snel terug nuquote:
Speciale schoenenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe deed hij deze gave move?
[ afbeelding ]
Soort van spijkers in de vloer dmv van gat in de hakquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Jesse Jackson eigenlijk van Michael, een oom?
Vergeten aan te zetten. Wat een neger nu zeg!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Word! Waarom ben je niet op MSN?
Dat ik het notabene van jou moest horen! Stuitend! Mgighigihhg!
Speciale schoenen waar hij een patent op had.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen vastgeklikt aan de grond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Michael en z'n kinderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens ook nog blanke mensen uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat een belletje rinkelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dominee, civil rights activist, belangrijk figuur in de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |