Ow, dan mag het wel zekerquote:
Ik heb liever dat ze pluche zeehondjes knuppelen dan echte hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan mag het wel zekerkortzichtig hoor!
Ik wil best bij jouw leeftijd passenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil niet bij mijn leeftijd passen
Oldbie ben je ook he.quote:Ik heb weinig eerste indrukken van mensen op FOK! Ik loop te lang mee om het te baseren op wat posts .
Wat schiet je daar nou mee opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze pluche zeehondjes knuppelen dan echte hoor
Tijd voor een ouderwetsche provocatie van jouw kant dan!quote:
quote:
Uhuhquote:
Haal die azen dan ook maar uit je mouw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
@ TT: Ik doe niet mee. Heb teveel kaarten om op tafel te leggen en hou ze liever in de hand
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Sp00k13 het volgende:
zijn er maar heel weinig die in het echt zo zijn als in hun posts op fok denk ik ook wel een aantal ontmoet gelukkig die wel klopte met hun posts
Val kapotquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een ouderwetsche provocatie van jouw kant dan!
het zal je verbazen soms toch nog......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.
Ik ook van jou!quote:
Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan onlinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
Tuurlijk. Ik was ook niet meer helemaal een Fok!newbiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
het zal je verbazen soms toch nog......
Ik niet iig.quote:Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan online
nou zo bedoel ik dat niet maar mensen uiten zich anders online dan in het echt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij jou hopen we het alleen maarquote:
Ja, ik had krullen volgens iemandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon niet
Zoals bij mij hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon niet
Omdat het onmogelijk is om niet van mij te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Waar haal je het idee vandaan dat ik van je zou houden
Soms zijn fobo's dan toch wel handig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan online
Neuh valt wel mee. Sterke benen en rug zijn voldoendequote:
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik was ook niet meer helemaal een Fok!newbie.
Maar wat ik gisteren al zei, als iemand het nodig vindt om de hele tijd te trappen en desgevraagd aangeeft "je kent me helemaal niet", dan trek ik uit het feit dat die persoon blijkbaar toch iets uit dat gedrag haalt wel mijn conclusies.
Ik ben online net zo geremdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
yupz dat dus vooralquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik denk dat je avatar voor de misleiding zorgde. Ik Dacht dat je er zo uit zou zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoals bij mij he
Wat had je bij mij verwacht eigenlijk?
Ik kijk zelden in fobo's dus ik heb dat ook
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk niet dat ik erg veel verschil IRL met hier, ik denk dat ik hier nog wel iets rustiger ben.
KF knuppelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
Bij KF bijvoorbeeld had ik wel zijn uitdossing verwacht, maar niet zijn babysealkoppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Waarom tilde je hem op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee. Sterke benen en rug zijn voldoende
Hoelang is valt mee.quote:
Hoe heerlijk als je zo kan denken. *jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Omdat het onmogelijk is om niet van mij te houden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
KF knuppelenDat zou je heel erg verkeerd op kunnen vatten als je dat zou willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het scheelt dat ik jaren tegen die lelijke kop van Boreanaz aan heb mogen kijken bij Ripleys posts, dan verwacht je sowieso dat de user daarachter er anders uit ziet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat je avatar voor de misleiding zorgde. Ik Dacht dat je er zo uit zou zien
1.78 zoietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom tilde je hem op?
[..]
Hoelang is valt mee.
ja, je bent in het echt ook zo'n nieuwsgierige kwebbelmutsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook redelijk hetzelfde geloof ik
Het is dat hij zei dat ik dat had gedaan, ik was het alweer vergeten. Dus waarom geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom tilde je hem op?
[..]
Hoelang is valt mee.
OMG, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zou je heel erg verkeerd op kunnen vatten als je dat zou willen
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat hij zei dat ik dat had gedaan, ik was het alweer vergeten. Dus waarom geen ideeDjayzz weet het vast nog wel.
Ow ja, mijn herald iconquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik jaren tegen die lelijke kop van Boreanaz aan heb mogen kijken bij Ripleys posts, dan verwacht je sowieso dat de user daarachter er anders uit ziet.
Oftewel online ben je geen ruk aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik in het echt leuker ben dan online
Verbazingwekkend genoeg is dit niet de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Hoe heerlijk als je zo kan denken. *jaloers
David is écht niet lelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik jaren tegen die lelijke kop van Boreanaz aan heb mogen kijken bij Ripleys posts, dan verwacht je sowieso dat de user daarachter er anders uit ziet.
Toen hij weer ging posten werd dat wel enigszins verwarrendquote:
Leuker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
toch wel redelijk hetzelfde hoor sifon en carooltje ook trouwens verder nog geen mensen irl gezien dus kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Maakt verder ook weinig uit natuurlijk. Eventjes ervaren hoe het is om D_H hoogtes te zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkOmdat je blij was me weer te zien ofzo
1.78 is ook niet lang voor een man.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat hij zei dat ik dat had gedaan, ik was het alweer vergeten. Dus waarom geen ideeDjayzz weet het vast nog wel.
Gewoon zorgen dat je jezelf als een enorme klootzak profileert dan kan het altijd meevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je jezelf als een enorme klootzak profileert dan kan het altijd meevallen.
jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er zijn er maar drie hier die me irl hebben gezien, neem aan dat ik redelijk het zelfde ben.
Eigenlijk heb ik geen idee wat ik weegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
1.78 is ook niet lang voor een man.En hij is waarschijnlijk lichter dan jij bent toch?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er zijn er maar drie hier die me irl hebben gezien, neem aan dat ik redelijk het zelfde ben.
dan ben ik lichterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee wat ik weegik denk iets van 82 ofzo? Ik heb gewoon heel veel mazzel met mijn rug, nooit last van. Ook niet na een middagje houthakken of in de tuin werken ofzo. En mijn bovenbenen zijn door ruim 10 jaar voetbal behoorlijk sterk dus tillen is geen probleem eigenlijk.
Sorry lief bengeltje met een slecht ruggetje![]()
Edit: Klopt af
Ik heb hier nog min of meer "Verplichtingen" om me in te houden, IRL nietquote:
Jij bent heel tof! online en IRLquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan niet ingelogd blijven, dus vandaar maar op deze manier
@Bengel:![]()
@Spook: Dat komt vooral omdat de meeste meets waren toen ik hier nogal een chaggie persoon was enzo
@Djayzz: liever online geen reet aan dan in het echt
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee wat ik weegik denk iets van 82 ofzo? Ik heb gewoon heel veel mazzel met mijn rug, nooit last van. Ook niet na een middagje houthakken of in de tuin werken ofzo. En mijn bovenbenen zijn door ruim 10 jaar voetbal behoorlijk sterk dus tillen is geen probleem eigenlijk.
Sorry lief bengeltje met een slecht ruggetje![]()
Edit: Klopt af
quote:
Ja wat, online dus he. Mensen denken toch wel wat ze willen.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?Kan jij toch niets aan doen.
Heeft een kutmod verplichtingen danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hier nog min of meer "Verplichtingen" om me in te houden, IRL niet.
Tuurlijk. Als je niet voldoende slowchat, word je nooit FA.quote:
Ik zou jou wel eens in hete cht willen zien. Rachel date in friends een keer met een man die compleet flipt als ie verkeerd wisselgeld terugkrijgt of als er iemand op zijn plek zit. Zo stel ik me jou een beetje voorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat, online dus he. Mensen denken toch wel wat ze willen.
En goed wat ik al eerder zei, de meeste zie ik toch nooit
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er zijn er maar drie hier die me irl hebben gezien, neem aan dat ik redelijk hetzelfde ben.
Wat is dit nou weer. Daarnet werkte dat verdomde plaatje nog welquote:
Ik doe alleen aan daten ripje dus tjaa....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in hete cht willen zien. Rachel date in friends een keer met een man die compleet flipt als ie verkeerd wisselgeld terugkrijgt of als er iemand op zijn plek zit. Zo stel ik me jou een beetje voor
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens in hete cht willen zien. Rachel date in friends een keer met een man die compleet flipt als ie verkeerd wisselgeld terugkrijgt of als er iemand op zijn plek zit. Zo stel ik me jou een beetje voor
Mensen denken wat ze willen, maar je kan ze ook zelf een beeld geven die niet klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat, online dus he. Mensen denken toch wel wat ze willen.
En goed wat ik al eerder zei, de meeste zie ik toch nooit
Ik dacht daarnet precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat jij je sig eens wat moet updaten....
Het is niet jouw kwaakvaak dag geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat jij je sig eens wat moet updaten....
Dus? Ze doen maar, ja ik zit er soms mee maargoed het is inmiddels niet anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen denken wat ze willen, maar je kan ze ook zelf een beeld geven die niet klopt.
Ik ook niet, kies ik wel zelf voor natuurlijk.
olaquote:
Niets dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Ze doen maar, ja ik zit er soms mee maargoed het is inmiddels niet anders.
Degene die ik wel vaak spreek weten wel beter.
yupz nog aan de arbeit tot half 6 maar word lekker opgehaald vandaagquote:
oh nog een uurtje dus...zozo doe maar luxequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
yupz nog aan de arbeit tot half 6 maar word lekker opgehaald vandaag
goeiemiddag duimquote:
Maar waarom ben jij zo'n giga eikel hier dan ? Je wordt er zelf niet beter van en de rest heeft meer zo iets van "ach het is Sedanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Ze doen maar, ja ik zit er soms mee maargoed het is inmiddels niet anders.
Degene die ik wel vaak spreek weten wel beter.
mooi zo!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
Geeneens een knuffel? Je stelt me teleur![]()
Omdat ik m'n mening niet onder stoelen of banken schuif ben ik opeens een eikel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij zo'n giga eikel hier dan ? Je wordt er zelf niet beter van en de rest heeft meer zo iets van "ach het is Sedan"
ja gelukkig wel wat een grafdag zeg kwam helemaal fit op het werk maar ben nu echt klaar ermee gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef Flena het volgende:
[..]
oh nog een uurtje dus...zozo doe maar luxe
Dat doe ik ook niet en toch lig ik wel iets beter dan jij. Hoop ik ;Pquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat ik m'n mening niet onder stoelen of banken schuif ben ik opeens een eikel?
Nou, somsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet en toch lig ik wel iets beter dan jij. Hoop ik
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet en toch lig ik wel iets beter dan jij. Hoop ik ;P
wilde ik net een kut opmerking maken, maar na zo'n welkom kan ik dat niet maken natuurlijkquote:
Maar jij vindt dus dat je je sociaal gedraagt hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk geen zin om door de kortzuchtigheid van mensen me anders te gaan gedragen hier.
Nu wil ik hem weten ook, maak maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
wilde ik net een kut opmerking maken, maar na zo'n welkom kan ik dat niet maken natuurlijk
Haai
das wel een mooi vooruitzicht danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel wat een grafdag zeg kwam helemaal fit op het werk maar ben nu echt klaar ermee gewoon.
Wel een leuke chauffeuse geregeld voor de rit naar huis gelukkig
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar jij vindt dus dat je je sociaal gedraagt hier?.
Je impliceert het. Maar laat ik mijn vraag anders stellen. Zoals je je hier gedraagt is zoals je je wil gedragen, niet gehinderd door de kortzichtigheid van anderen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Beter opletten L, ben ik niet van je gewend
Ow, die trek ik me niet aan. Want ik vind hem nergens op slaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent een soort van vrouwelijke sedan
Dat doe ik ook niet.quote:Omdat ik m'n mening niet onder stoelen of banken schuif ben ik opeens een eikel?
Het kan altijd anders natuurlijk... Maarja, beetje laat nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je impliceert het. Maar laat ik mijn vraag anders stellen. Zoals je je hier gedraagt is zoals je je wil gedragen, niet gehinderd door de kortzichtigheid van anderen?
Daar zijn we het niet over eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan altijd anders natuurlijk... Maarja, beetje laat nu
O, das jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Er is maar een heeeele kleine kans dat ik de majoor nog zie voor z'n vakantie...
Je moet je er gewoon niet druk om maken. Dan is er niks aan de hand. Maar jij hebt altijd honger. Blijft maar happen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan altijd anders natuurlijk... Maarja, beetje laat nu
hehe zeker wetenquote:
Ja zeker, als ieder ander zou zeggen dat iemand een nerd is anwegen een iphone dan wordt er grappig over gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Het gaat om de manier waarop je het brengt en vooral dat je achteraf altijd loopt te janken dat ze altijd jou moeten hebben.
Impliceert dit niet dat je zelf ook een BOSMONGOOL!!!11!!! hebt? Ik vond "liefje" toch leuker klinkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
Ter illustratie even de sedanreactie:
KIJK NAAR JE EIGEN< BOSMONGOOL!!!11!!!
Hij gaat vrijdag weg en komt pas de 28e terug.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das jammer
en hoe lang heeft ie vakantie en vanaf wanneer enzo?
De < was een mislukte komma, uiteraardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Impliceert dit niet dat je zelf ook een BOSMONGOOL!!!11!!! hebt? Ik vond "liefje" toch leuker klinken.
Caps gebruik ik nooit, behalve als het echt dik erop ligt dat iemand weet dat ik het niet zo bedoelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag is ook wel kort dag nog!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij gaat vrijdag weg en komt pas de 28e terug.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijdag is ook wel kort dag nog!
Hoop dat ie een gaatje heeft voor je
Ik denk dat ze meer kans heeft als zij een gaatje voor hem heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Misschien vanavond laat of morgenavond.. maar die kans is zeer klein.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:
Jaaa, daar dacht ik inderdaad ook aan toen ik hem postte, ik vond hem alleen iets tè flauwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer kans heeft als zij een gaatje voor hem heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
Ik stel me bij zo'n boze post van jou ook voor dat je met roodaangelopen hoofd je posts tegen het beeldscherm schreeuwt. En dat gaat beter met caps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk bedoelde je hem niet zo maar tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zitten nu niet in elkaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk precies met jou en de majoor, cue?
Wat wil je precies weten rip?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk precies met jou en de majoor, cue?
Van een ander wordt het geaccepteerd omdat anderen ook wel eens iets leuks vertellen, opmerken, of wat dan ook. Ik spreek voor mezelf, maar naar mijn mening kom jij alleen in Singles om te bitchen, om vervolgens met het vingertje te wijzen dat ze altijd jou moeten hebben.quote:Ja zeker, als ieder ander zou zeggen dat iemand een nerd is anwegen een iphone dan wordt er grappig over gedaan.
Bij mij is het gewoon leuk omdat ik eropin ga.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, die trek ik me niet aan. Want ik vind hem nergens op slaan
need I say more!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het niet goed gevolgd, dus eigenlijk allesquote:
meer dat zij een gaatje voor hem heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel meer!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meer dat zij een gaatje voor hem heeft
Dat valt ook wel mee, maargoed daar ga ik verder niet over in discussie. Ontopic is verder toch weinig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van een ander wordt het geaccepteerd omdat anderen ook wel eens iets leuks vertellen, opmerken, of wat dan ook. Ik spreek voor mezelf, maar naar mijn mening kom jij alleen in Singles om te bitchen, om vervolgens met het vingertje te wijzen dat ze altijd jou moeten hebben.
Dat is niet waar, dat is iets wat je zelf veroorzaakt hebt.
Halfuurtje nog iddquote:
Uhm goede vraag haha.. Loopt nu sinds eind mei en zie hem 1x in de 2 weken ofzo. Tis gewoon een scharrel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het niet goed gevolgd, dus eigenlijk alles
Hoe lang ga je al met 'm om, vind je 'm leuk etc
Ik ga de discussie ook niet met je aan, ik neem de moeite om je iets te vertellen dat je allang zelf had kunnen weten als je er wat makkelijker in zou staan.quote:Dat valt ook wel mee, maargoed daar ga ik verder niet over in discussie. Ontopic is verder toch weinig.
Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ie op vakantie gaat en geen tijd heeft dus? Of is het een seksgod?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm goede vraag haha.. Loopt nu sinds eind mei en zie hem 1x in de 2 weken ofzo. Tis gewoon een scharrel.
Veels te oud voor mij om er meer mee te willen en ook in die zin niet echt geheel mijn type.
Hij is wel erg goed!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ie op vakantie gaat en geen tijd heeft dus? Of is het een seksgod?
goede reis naar huis meisje. en wacht ze op het vliegtuigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet zoveel uit dat ie op vakantie gaat en geen tijd heeft dus? Of is het een seksgod?
Een slachtofferrol is áltijd makkelijker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga de discussie ook niet met je aan, ik neem de moeite om je iets te vertellen dat je allang zelf had kunnen weten als je er wat makkelijker in zou staan.
Nee omdat ik het niet met je eens ben, en had ik alleen hier gekomen om te "bitchen" dan had ik niet zo met je gepraat nu denk je ook niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga de discussie ook niet met je aan, ik neem de moeite om je iets te vertellen dat je allang zelf had kunnen weten als je er wat makkelijker in zou staan.
Jullie zijn ook ZO gemeenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een slachtofferrol is áltijd makkelijker.
Uhm ? Snuit ? Dit is echt een niet Snuit waardige postquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wel stom.. Zou je gezellig een hapje eten.. Tijdje niets gehoord over hoe en wat enzo.. vraag je, heeey, gaat ut nog door... Krijg je weer te horen dat ze moe is.. pfffffffff vrouwen... Kan er niets mee!
she's just not that into youquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wel stom.. Zou je gezellig een hapje eten.. Tijdje niets gehoord over hoe en wat enzo.. vraag je, heeey, gaat ut nog door... Krijg je weer te horen dat ze moe is.. pfffffffff vrouwen... Kan er niets mee!
Zelfs bij mij gaat t soms mis...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ? Snuit ? Dit is echt een niet Snuit waardige postBen je ziek ofzo ?
Dat heet eromheen draaienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En ze heeft geen ballen. Alhoewel ik me voor kan stellen dat Snuit haar daar op uitgekozen heeft.quote:
De bitch! Het lef! Hoe durft ze!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ballen, jopen... Synoniemen te over...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Litpho het volgende:
En ze heeft geen ballen. Alhoewel ik me voor kan stellen dat Snuit haar daar op uitgekozen heeft.
Kleine borsten zijn mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ze heeft geen ballen. Alhoewel ik me voor kan stellen dat Snuit haar daar op uitgekozen heeft.
Ik zou dr zo een hoektand uithoeken. Kapsonestrut dat ze is!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
maar goed het zelfde geld natuurlijk voor grote borstenquote:
Z'n geremdheid zit hem in de weg als het om jopen gaat...quote:
Dat maakt haar wel gelijk lelijk. Een tandenloze heks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou dr zo een hoektand uithoeken. Kapsonestrut dat ze is!
AMEN, mijn zoon, AMEN!quote:
Zo lang ze maar echt zijn en in proportie passen bij de rest van het lichaam vind ik ze meestal wel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar goed het zelfde geld natuurlijk voor grote borstenmits niet enorm
past haar uiterlijk bij haar innerlijk! Bezem aanzwengelen en wegwezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat maakt haar wel gelijk lelijk. Een tandenloze heks.
Altijd toch JBtje?quote:
Flinke meid, flinke borsten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo lang ze maar echt zijn en in proportie passen bij de rest van het lichaam vind ik ze meestal wel goed
goed idee. Ik ga wat mensen optrommelen. Even lekker een terrasje pakken hier op het plein.quote:
Dat is diefstal, jongeman!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Even lekker een terrasje pakken hier op het plein.
Nou dat ook weer nietquote:
Als je in Delft woont mag je wel mee hoor. Ze spelen hier Beatles liedjes op de kerkklokken.quote:
Ik val op kleine slanke vrouwen met kleine stevige borstjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietIk val op andere types
Wat is het voor lekker eten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, dat doet me eraan herinneren.. ik heb nog lekker eten over.. wie heeft er trek?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Als je in Delft woont mag je wel mee hoor. Ze spelen hier Beatles liedjes op de kerkklokken.
quote:
Zoals? Oja, brunettes enz.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietIk val op andere types
Zeg maar, de antiripleyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op kleine slanke vrouwen met kleine borstjes.
Ik heb een brede smaak, maar wel slank over het algemeen. Hoewel sommige vollere meisjes ook zeker neit te versmaden zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op kleine slanke vrouwen met kleine stevige borstjes.
Soepje vooraf, hoofd is entrecote gebakken aardappeltjes en groene asperges en als toetje aardbeienquote:
Ik woon in het nu sombere zuiden van Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Als je in Delft woont mag je wel mee hoor. Ze spelen hier Beatles liedjes op de kerkklokken.
Wat is voller dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een brede smaak, maar wel slank over het algemeen. Hoewel sommige vollere meisjes ook zeker neit te versmaden zijn.
Vind jij jezelf niet slank dan? Op de foto's die ik van je heb gezien is mij dat eigenlijk nooit zo opgevallen.quote:
Brunettes zijn erg mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dankje.
[..]
Zoals? Oja, brunettes enz.
Als ik de asperges mag laten staan .. danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soepje vooraf, hoofd is entrecote gebakken aardappeltjes en groene asperges en als toetje aardbeien
Slanker dan ikquote:
Nee, ik ben mollig. Niet lelijk dik of zo, maar wel molligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet slank dan? Op de foto's die ik van je heb gezien is mij dat eigenlijk nooit zo opgevallen.
*nog es kijkt*
Tuurlijk, kan ook een blik erwten en worteltjes open trekken voor je.. of appelmoesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik de asperges mag laten staan .. dan
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.quote:
lief zacht buikje!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd
[ afbeelding ]
Selfpics. Goeie hoeken enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet slank dan? Op de foto's die ik van je heb gezien is mij dat eigenlijk nooit zo opgevallen.
*nog es kijkt*
Niets mis met vrouwen die je vast kan houden. Wat direkt de "lelijk dik"-categorie uitsluitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben mollig. Niet lelijk dik of zo, maar wel molligMaaar daar is gelukkig ook een markt voor
OKquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.
[ afbeelding ]
Dat kan bels wel beantwoordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ongeveer gelijk.
Straks als ik thuis ben mag het losgaan, heerlijk vind ik datquote:
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepostquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuurlijk, kan ook een blik erwten en worteltjes open trekken voor je.. of appelmoes
oh dan ban ik ook volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.
[ afbeelding ]
dan niet..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow shit, dan moet ik zeker helemaal naar Utrecht
quote:
of nietquote:
Jij hebt wel vaker foto's gepost die veel mensen toch zouden latenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepost
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Neuh hoor. Jij valt nog onder slank.
er zitten wat full frontals bij hoor en ook spontane - maar ik post wel de leukste foto's ja. Niet die waarop ik een dikke koe benquote:
En wie zegt dat full frontal niet één van jouw goede hoeken is? Hm?quote:
Dat B. nog even geen antwoord gaat gevenquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker foto's gepost die veel mensen toch zouden laten.
Ohh meis toch, een paar dagen niet eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijn
Uiteraard, maar ik ben al het vertrouwen in foto's kwijt. Daarom zet ik ook alleen kiekjes waar ik met twee handen te zien ben op het fobo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepost
Mij vallen met name de fotokunsten van Re op. Die kan prachtig mensen op de plaat zetten.quote:
ik weet het nietquote:
Whitney vind ik nou niet bepaald vol. Wel mooie vormen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat B. nog even geen antwoord gaat geven.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, klopt
Ik ben ook best wel tevreden over mezelfecht erg vind ik het niet gauw,m aar deze was dat wel eigenlijk
Re schiet idd mooie plaatjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij vallen met name de fotokunsten van Re op. Die kan prachtig mensen op de plaat zetten.
Doet 't niet...quote:
kruisjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[INZENDINGEN] Doe een emoticon na
Sorry, daar zitten iets te weinig eiwitten en vetten in! Doe er een kan jus bij en bak er 3 eieren bij en dan ben ik er zo, lieverd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soepje vooraf, hoofd is entrecote gebakken aardappeltjes en groene asperges en als toetje aardbeien
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry, daar zitten iets te weinig eiwitten en vetten in! Doe er een kan jus bij en bak er 3 eieren bij en dan ben ik er zo, lieverd!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Ripley het volgende:
ik heb een keer denagedaan en daar hebben ze toen heel gemene photoshopjes van gemaakt
quote:
Lekker rustig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Het was echt zooo laat en ik moest werken de volgende dag
zeer brak
Liefde man, maag! Wie mij voedt die heb ik lief!quote:
Dat wel jaquote:
Dank je Ripquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
ik vind het wel meevallen, JB. Still pretty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Best OK idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
ik vind het wel meevallen, JB. Still pretty
Dan moet 't zeker nog terug te vinden zijn met http://www.archive.org/quote:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Catbert het volgende:
Zo, zit nu op locatie in Reston (bij Washington DC) beetje saai te meeten, komt me d'r ff een leuke meid binnen! Vraag me alleen af hoe ze reageert op een "Hey, ga je mee wat drinken" van een wildvreemde...
Ik zou nu best een frappucino lusten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef halfbearad het volgende:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.
Succes!
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef halfbearad het volgende:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.
Succes!
Dan bestaat er geen betere vraag, is de hint gelijk duidelijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"
Een groene thee frappucinoquote:
Domme vragen doen het vaak best aardig . Ooit een gesprek begonnen over kattebakkorrels met een meid. Zomaar, omdat het kon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"
Dat klinkt als groene zeep met extra schuin! En smaakt vast identiek!quote:
Is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klinkt als groene zeep met extra schuin! En smaakt vast identiek!
Antwoord is waarschijnlijk "Sorry I'm married" maargoedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan bestaat er geen betere vraag, is de hint gelijk duidelijk!
Als je het maar onthoud, Amerikaanse dames zijn suckers voor accenten!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Antwoord is waarschijnlijk "Sorry I'm married" maargoedGa het morgen proberen (vanavond vol schema), hoop ik
Trust me, I knowquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef halfbearad het volgende:
Als je het maar onthoud, Amerikaanse dames zijn suckers voor accenten!
Hee, zo werkt mijn zachte G ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Trust me, I know
Normaal probeer ik zo 'accentloos' engels te praten, maar in dit soort gevallen leg ik het er eerder wat dikker bovenop. Ze vinden het accent enorm "cute" en een dronken amerikaanse heeft me zelfs verteld dat ze er geil van werd. Go figure...
das balen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
grr gewoon op 1 minuut de bus gemist. niet leukmag ik leuk 10 minuten wachten.
Ik heb er veel te weinig gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Trust me, I know
Normaal probeer ik zo 'accentloos' engels te praten, maar in dit soort gevallen leg ik het er eerder wat dikker bovenop. Ze vinden het accent enorm "cute" en een dronken amerikaanse heeft me zelfs verteld dat ze er geil van werd. Go figure...
10 minuten?! That's like heaven for mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
grr gewoon op 1 minuut de bus gemist. niet leukmag ik leuk 10 minuten wachten.
Ooit tegen een meiske gezegd 'jij ziet er uit alsof je de libelle leest' en toen zei ze 'zo oud ben ik niet, heur'. Ik zei 'o, sorry nu je zegt het zegt, je bent inderdaad meer een type voor de 'tina'. Als ik je een kindercola aanbied ben je nog steeds boos? En toen ze ze rot op, eikel! En toen zei ik 'ai daar gaat je kindercola' en toen ging ik er vandoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Domme vragen doen het vaak best aardig . Ooit een gesprek begonnen over kattebakkorrels met een meid. Zomaar, omdat het kon.
Ik woon op de goede plek, mijn bus gaat 6 keer in het uurquote:
En de mijne ookquote:
Das niet aardigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit tegen een meiske gezegd 'jij ziet er uit alsof je de libelle leest' en toen zei ze 'zo oud ben ik niet, heur'. Ik zei 'o, sorry nu je zegt het zegt, je bent inderdaad meer een type voor de 'tina'. Als ik je een kindercola aanbied ben je nog steeds boos? En toen ze ze rot op, eikel! En toen zei ik 'ai daar gaat je kindercola' en toen ging ik er vandoor!
Zomaar, omdat dr kop me niet aanstond!
Ik te veel, die vrouw door wie het uit is met m'n ex was een amerikaanse. Durr...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:03 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb er veel te weinig gebruik van gemaakt.
Mja, netjes is anders..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik te veel, die vrouw door wie het uit is met m'n ex was een amerikaanse. Durr...
Dat hoeft niet iedereen te weten! Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet aardig![]()
En je bent zo lief
Sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft niet iedereen te weten! Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde imago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |