Ow, dan mag het wel zekerquote:
Ik heb liever dat ze pluche zeehondjes knuppelen dan echte hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan mag het wel zekerkortzichtig hoor!
Ik wil best bij jouw leeftijd passenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil niet bij mijn leeftijd passen
Oldbie ben je ook he.quote:Ik heb weinig eerste indrukken van mensen op FOK! Ik loop te lang mee om het te baseren op wat posts .
Wat schiet je daar nou mee opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze pluche zeehondjes knuppelen dan echte hoor
Tijd voor een ouderwetsche provocatie van jouw kant dan!quote:
quote:
Uhuhquote:
Haal die azen dan ook maar uit je mouw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
@ TT: Ik doe niet mee. Heb teveel kaarten om op tafel te leggen en hou ze liever in de hand
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Sp00k13 het volgende:
zijn er maar heel weinig die in het echt zo zijn als in hun posts op fok denk ik ook wel een aantal ontmoet gelukkig die wel klopte met hun posts
Val kapotquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een ouderwetsche provocatie van jouw kant dan!
het zal je verbazen soms toch nog......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.
Ik ook van jou!quote:
Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan onlinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
Tuurlijk. Ik was ook niet meer helemaal een Fok!newbiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
het zal je verbazen soms toch nog......
Ik niet iig.quote:Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan online
nou zo bedoel ik dat niet maar mensen uiten zich anders online dan in het echt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij jou hopen we het alleen maarquote:
Ja, ik had krullen volgens iemandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon niet
Zoals bij mij hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon niet
Omdat het onmogelijk is om niet van mij te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
Waar haal je het idee vandaan dat ik van je zou houden
Soms zijn fobo's dan toch wel handig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan online
Neuh valt wel mee. Sterke benen en rug zijn voldoendequote:
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik was ook niet meer helemaal een Fok!newbie.
Maar wat ik gisteren al zei, als iemand het nodig vindt om de hele tijd te trappen en desgevraagd aangeeft "je kent me helemaal niet", dan trek ik uit het feit dat die persoon blijkbaar toch iets uit dat gedrag haalt wel mijn conclusies.
Ik ben online net zo geremdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
yupz dat dus vooralquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik denk dat je avatar voor de misleiding zorgde. Ik Dacht dat je er zo uit zou zienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoals bij mij he
Wat had je bij mij verwacht eigenlijk?
Ik kijk zelden in fobo's dus ik heb dat ook
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk niet dat ik erg veel verschil IRL met hier, ik denk dat ik hier nog wel iets rustiger ben.
KF knuppelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
Bij KF bijvoorbeeld had ik wel zijn uitdossing verwacht, maar niet zijn babysealkoppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Waarom tilde je hem op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee. Sterke benen en rug zijn voldoende
Hoelang is valt mee.quote:
Hoe heerlijk als je zo kan denken. *jaloersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef AirwiN het volgende:
Omdat het onmogelijk is om niet van mij te houden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
KF knuppelenDat zou je heel erg verkeerd op kunnen vatten als je dat zou willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het scheelt dat ik jaren tegen die lelijke kop van Boreanaz aan heb mogen kijken bij Ripleys posts, dan verwacht je sowieso dat de user daarachter er anders uit ziet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat je avatar voor de misleiding zorgde. Ik Dacht dat je er zo uit zou zien
1.78 zoietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom tilde je hem op?
[..]
Hoelang is valt mee.
ja, je bent in het echt ook zo'n nieuwsgierige kwebbelmutsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook redelijk hetzelfde geloof ik
Het is dat hij zei dat ik dat had gedaan, ik was het alweer vergeten. Dus waarom geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom tilde je hem op?
[..]
Hoelang is valt mee.
OMG, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zou je heel erg verkeerd op kunnen vatten als je dat zou willen
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat hij zei dat ik dat had gedaan, ik was het alweer vergeten. Dus waarom geen ideeDjayzz weet het vast nog wel.
Ow ja, mijn herald iconquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik jaren tegen die lelijke kop van Boreanaz aan heb mogen kijken bij Ripleys posts, dan verwacht je sowieso dat de user daarachter er anders uit ziet.
Oftewel online ben je geen ruk aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik krijg vaak te horen dat ik in het echt leuker ben dan online
Verbazingwekkend genoeg is dit niet de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Hoe heerlijk als je zo kan denken. *jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |