Ow, dan mag het wel zekerquote:
Ik heb liever dat ze pluche zeehondjes knuppelen dan echte hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan mag het wel zekerkortzichtig hoor!
Ik wil best bij jouw leeftijd passenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil niet bij mijn leeftijd passen
Oldbie ben je ook he.quote:Ik heb weinig eerste indrukken van mensen op FOK! Ik loop te lang mee om het te baseren op wat posts .
Wat schiet je daar nou mee opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze pluche zeehondjes knuppelen dan echte hoor
Tijd voor een ouderwetsche provocatie van jouw kant dan!quote:
quote:
Uhuhquote:
Haal die azen dan ook maar uit je mouw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
@ TT: Ik doe niet mee. Heb teveel kaarten om op tafel te leggen en hou ze liever in de hand
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Sp00k13 het volgende:
zijn er maar heel weinig die in het echt zo zijn als in hun posts op fok denk ik ook wel een aantal ontmoet gelukkig die wel klopte met hun posts
Val kapotquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een ouderwetsche provocatie van jouw kant dan!
het zal je verbazen soms toch nog......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.
Ik ook van jou!quote:
Ik denk wel dat veel mensen in het echt geremder zijn dan onlinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar heel weinig in staat zijn om werkelijk een andere persoonlijkheid consistent neer te zetten.
En toch ben ik het wel met Sp00k eens. Maar baseer het dan meer op uiterlijk. Dan heb ik een beeld van iemand adhv zijn/haar posts en dan klopt het uiterlijk gewoon nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef Litpho het volgende:
Tuurlijk. Ik was ook niet meer helemaal een Fok!newbiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
het zal je verbazen soms toch nog......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |