Nee, omdat jij het nooit over blonde vrouwen met grote jopen hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je ons nooit samen hebt gezien.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken, maar ondanks hun gemeenschappelijkheden zijn ze ook wel weer heeeeeel anders.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus je hebt toch gelijk over dat ruziemaken.
Als je AirwiN en mij ergens feilloos aan uit elkaar kan houden is dat ik Jopen hooguit zal gebruiken als ik het heb over meerdere heren met de voornaam Joop. En zelfs dan...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef heksehiel het volgende:
Nee, omdat jij het nooit over blonde vrouwen met grote jopen hebt
Nu niet meer nee, heb nu een ander beeld van Pien.quote:
Ja, en het zijn van die macho'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef halfbearad het volgende:
Feitosa en El_Matador. Die weten wel van wanten geloof ik
lol ik las:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
Ik werd net toen ik op werk door de hal liep begroet : Goeiedag, dame met de vrolijke lach!
hehe dan is het goed...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry, kon het ff niet latenMaar meende het niet hoor
kermitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe dan is het goed...
[drammodus] maar bij wie pas ik dan? [/drammodus]
Dan eerder venco en auto!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Murmeli het volgende:
haha nee pien en venco hebben echt weinig gemeen!
Ik ken ze dan ook niet persoonlijk en keek alleen naar de manier van posten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Murmeli het volgende:
haha nee pien en venco hebben echt weinig gemeen!
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.quote:Blijkbaar .
Vechten? .
En steak achterafquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
Sinceria.... zou ik denken op basis van jullie postsquote:
DAT KAN JE VERGETEN TRUT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerdquote:
JoeyT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef heksehiel het volgende:
En ik?
Ahh, gooi je het weer daarop?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat DH wel raad weet inderdaad, ik denk dat snuit daarin iets minder assertief is
Ik ben natuurlijk veel braver dan Bels![]()
Tja, komt misschien omdat ik ze beide wel vaker gezien heb....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom? Dat zie ik dan weer niet.![]()
Venco is timide volgens mij, kan ik niet van auto zeggen.
dat klopt niet, Ik negeerde HH niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
dat klopt niet, Ik negeerde HH niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik ken Sinceria eigenlijk helemaal niet. Hoe komt zij over dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sinceria.... zou ik denken op basis van jullie posts
Ik wil best bij jou passen, maar niet omdat we genegeerd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerd
Frigide kutAmsterdammer dat je er rondloopt.quote:Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
DAT KAN JE VERGETEN TRUT! .
Doorlachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet nog even niet of ik me nu vet beledigd moet voelen of nog even door moet lachen...
Wil je ook uitleggen waarom?
ik wil je dolgraag aan iemand koppelen maar..... nee je bent uniek denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik en provocerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doorlachen.
Omdat jullie allebei met regelmaat (intussen iets minder) hier komen om andere mensen te provoceren.
Op basis van mijn ervaringen heeft hij wel gelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij is er geen een user die zoals mij ik post.
En das maar goed ook.
Oversekste provinciepoes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Frigide kutAmsterdammer dat je er rondloopt.
In dat geval zijn er verscheidene users die als Kluts posten.quote:
Nee, onschuldig verre van, maar vind mezelf ook niet meer een typische provoceerder. Maar herken het wel van vorig jaar ofzo.quote:
dat is niet schelden dat is een complimentjequote:
die post zoals ik zou ik er dan van makenquote:
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim
ik ga die ook niet als koosnaampje grbuikenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar wordt niemand vrolijk van, dus zou 'm snel vergeten
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
ik haal sinceria en ofresca altijd door elkaar
Het is ook uit de tijd dat Joey hier ook nog regelmatig kwam. Vroegah.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef heksehiel het volgende:
Nee, onschuldig verre van, maar vind mezelf ook niet meer een typische provoceerder. Maar herken het wel van vorig jaar ofzo.
Vertel waarin denk jij dat wij verschillen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die post zoals ik zou ik er dan van maken
Ik vind het sowieso wel moeilijk om te matchen.
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim en van HH, maar HH is wel al heel lang geleden dat ik dat dacht, inmiddels al lang niet meer
quote:Oversekste provinciepoes! .
Ik kan niet anders op werk Lit.quote:Alhoewel niemand de quote-functie zo omzeilt als Kluts .
Vooal omdat jullie van die romeinse namen hebben denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.
dan weet ik ook een leuke....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim en van HH, maar HH is wel al heel lang geleden dat ik dat dacht, inmiddels al lang niet meer
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je zal ze maar nodig hebben om je quote functie te fixenquote:
In het meeste welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vertel waarin denk jij dat wij verschillen?
Zou het voor het eerst zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet anders op werk Lit.Denk je dat ik voor mijn lol zo moeilijk doe?
Ik dacht eerst dat jij best tof was, maar.........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan weet ik ook een leuke....
Wat was je eerste indruk van iemand en hoe denk je er nu over?
Begin ik bij jou JB, ik dacht echt dat jij een kapsones had waar je u tegen zegt, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn
Maar werd je dan net zo blij als JoeyT kwam mee posten als dat je weer een verfrissende (jouw woorden) post van mij zag? Kreeg je werkelijk dezelfde vibe bij ons?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Litpho het volgende:
Het is ook uit de tijd dat Joey hier ook nog regelmatig kwam. Vroegah.
je hebt anders al een maatje toebedeeld gekregen hoor, je bent gekoppeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef erikje14 het volgende:
van mij is er maar 1 gelukkig, zou een mooie bende worden
Als jij in een dwarse stemming was? Ja. Dan was je ook niet verfrissendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar werd je dan net zo blij als JoeyT kwam mee posten als dat je weer een verfrissende (jouw woorden) post van mij zag? Kreeg je werkelijk dezelfde vibe bij ons?
ow damn, wie ? heb ik gemist geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt anders al een maatje toebedeeld gekregen hoor, je bent gekoppeld
Dat is best raar, mensen leren me meestal pas na enige tijd waarderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij best tof was, maar.........
Dat kun jij heul niet.quote:Je zal ze maar nodig hebben om je quote functie te fixen . Hulpeloos wichtje
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best raar, mensen leren me meestal pas na enige tijd waarderen![]()
Bij jou dus andersom
Leuke!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Begin ik bij jou JB, ik dacht echt dat jij een kapsones had waar je u tegen zegt, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn
Tijnbreinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ow damn, wie ? heb ik gemist geloof ik
Volgens mij dot er verder niemand meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Tegenwoordig botvier ik die stemmingen op andere wijze, of althans niet meer hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef Litpho het volgende:
Als jij in een dwarse stemming was? Ja. Dan was je ook niet verfrissend.
Jaja vastquote:
Dat maakt je aanzienlijk prettiger digitaal gezelschapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt. Tegenwoordig botvier ik die stemmingen op andere wijze, of althans niet meer hier.
Dat kan ik prima, ik zou het alleen vertikken bij jou!quote:
KF, eerste indruk opschepper van de eerste klas. Maar eigenlijk is het best een toffe kerelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook saaierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:46 schreef Litpho het volgende:
Dat maakt je aanzienlijk prettiger digitaal gezelschap.
harten is leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schoppen is soms best leuk.
Ik doe het te weinig
Of het klassieke baby seals clubbenquote:
Ow: Flenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
Eerste indruk Rebel, erg zelfingenomen. Blijkt een gevoelig lief mannetje te zijn.
Niet voor mij. Wat vast veelzeggend is.quote:
Past goed bij je leeftijd!quote:
Word lid van het IFAW en ontvang Snowy het neergeknuppelde zeehondjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het klassieke baby seals clubben.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Word lid van het IFAW en ontvang Snowy het neergeknuppelde zeehondje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |