dat is niet schelden dat is een complimentjequote:
die post zoals ik zou ik er dan van makenquote:
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim
ik ga die ook niet als koosnaampje grbuikenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar wordt niemand vrolijk van, dus zou 'm snel vergeten
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
ik haal sinceria en ofresca altijd door elkaar
Het is ook uit de tijd dat Joey hier ook nog regelmatig kwam. Vroegah.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef heksehiel het volgende:
Nee, onschuldig verre van, maar vind mezelf ook niet meer een typische provoceerder. Maar herken het wel van vorig jaar ofzo.
Vertel waarin denk jij dat wij verschillen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die post zoals ik zou ik er dan van maken
Ik vind het sowieso wel moeilijk om te matchen.
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim en van HH, maar HH is wel al heel lang geleden dat ik dat dacht, inmiddels al lang niet meer
quote:Oversekste provinciepoes! .
Ik kan niet anders op werk Lit.quote:Alhoewel niemand de quote-functie zo omzeilt als Kluts .
Vooal omdat jullie van die romeinse namen hebben denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.
dan weet ik ook een leuke....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond zelf in het begin dat ik wel wat weghad van Duim en van HH, maar HH is wel al heel lang geleden dat ik dat dacht, inmiddels al lang niet meer
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zei je al eerder, maar ik snap niet waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je zal ze maar nodig hebben om je quote functie te fixenquote:
In het meeste welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vertel waarin denk jij dat wij verschillen?
Zou het voor het eerst zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet anders op werk Lit.Denk je dat ik voor mijn lol zo moeilijk doe?
Ik dacht eerst dat jij best tof was, maar.........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan weet ik ook een leuke....
Wat was je eerste indruk van iemand en hoe denk je er nu over?
Begin ik bij jou JB, ik dacht echt dat jij een kapsones had waar je u tegen zegt, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn
Maar werd je dan net zo blij als JoeyT kwam mee posten als dat je weer een verfrissende (jouw woorden) post van mij zag? Kreeg je werkelijk dezelfde vibe bij ons?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef Litpho het volgende:
Het is ook uit de tijd dat Joey hier ook nog regelmatig kwam. Vroegah.
je hebt anders al een maatje toebedeeld gekregen hoor, je bent gekoppeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:41 schreef erikje14 het volgende:
van mij is er maar 1 gelukkig, zou een mooie bende worden
Als jij in een dwarse stemming was? Ja. Dan was je ook niet verfrissendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar werd je dan net zo blij als JoeyT kwam mee posten als dat je weer een verfrissende (jouw woorden) post van mij zag? Kreeg je werkelijk dezelfde vibe bij ons?
ow damn, wie ? heb ik gemist geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt anders al een maatje toebedeeld gekregen hoor, je bent gekoppeld
Dat is best raar, mensen leren me meestal pas na enige tijd waarderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij best tof was, maar.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |