Sinceria.... zou ik denken op basis van jullie postsquote:
DAT KAN JE VERGETEN TRUT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerdquote:
JoeyT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef heksehiel het volgende:
En ik?
Ahh, gooi je het weer daarop?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat DH wel raad weet inderdaad, ik denk dat snuit daarin iets minder assertief is
Ik ben natuurlijk veel braver dan Bels![]()
Tja, komt misschien omdat ik ze beide wel vaker gezien heb....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom? Dat zie ik dan weer niet.![]()
Venco is timide volgens mij, kan ik niet van auto zeggen.
dat klopt niet, Ik negeerde HH niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
dat klopt niet, Ik negeerde HH niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik ken Sinceria eigenlijk helemaal niet. Hoe komt zij over dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sinceria.... zou ik denken op basis van jullie posts
Ik wil best bij jou passen, maar niet omdat we genegeerd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
misschien lijken wij wel op elkaar dan? we passen nergens bij en worden structureel genegeerd
Frigide kutAmsterdammer dat je er rondloopt.quote:Ik vind het allemaal best, als het maar tot goedmaaksex leidt.
DAT KAN JE VERGETEN TRUT! .
Doorlachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet nog even niet of ik me nu vet beledigd moet voelen of nog even door moet lachen...
Wil je ook uitleggen waarom?
ik wil je dolgraag aan iemand koppelen maar..... nee je bent uniek denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik en provocerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doorlachen.
Omdat jullie allebei met regelmaat (intussen iets minder) hier komen om andere mensen te provoceren.
Op basis van mijn ervaringen heeft hij wel gelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij is er geen een user die zoals mij ik post.
En das maar goed ook.
Oversekste provinciepoes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Frigide kutAmsterdammer dat je er rondloopt.
In dat geval zijn er verscheidene users die als Kluts posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |