Ja, qua vibe en sedan en KF is een slechte idd. Maar van die andere twee krijg ik een soort gezamenlijke vibequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Qua vibe die jij bij ze krijgt? Want ik vind KF en Sedan bijvoorbeeld in geen enkel opzicht een match.
Of ze hebben me gewoon in the pocketquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat iedere keer niet pikt, hebben ze blijkbaar toch echt een slecht geheugen.
Ja! Dat is een goed voorbeeld jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef JonKeL het volgende:
ik vind erikje en tijn wel beetje wat van elkaar hebben.
Schobbejakken is wel een tof woordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tijd om er eens verandering in te brengenWeg met de attentloze schobbejakken
die wel!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef JonKeL het volgende:
ik vind erikje en tijn wel beetje wat van elkaar hebben.
Ik wilde net vragen, en de vrouwen?!quote:
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef heksehiel het volgende:
Ben je het met me eens? Van Kluts en Rip?
En kindjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Duim en JB - beiden mooie en populaire vrouwen, maar beide wel met een enorme mannendeuk.
Hokjes zijn goed voor je. Kijk naar het slingerende horloge. Je ogen worden zwaar.quote:
Ik zie gisteren nog dat we min of meer dezelfde humor hebben hehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
Okay, nieuwe stelling/vraag: welke singles koppel je (platonisch) aan elkaar?
ik begin wel:
Snuit en DH
Bels en rival
sedan en KFqua zelfde vibe dus, zeg maar
doe eens je best op een goeie dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind eigenlijk niemand echt passen..
Niet eens. Kan niet goed uitleggen waarom, maar gewoon niet eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
Nouk en Cue - jonge spring in het velden met een hoog libido
Auto en kluts danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
doe eens je best op een goeie dan?
Voor mij is het misschien ook wel anders - ik ken bijna niemand persoonlijk
Wij? Sarcastisch? En oinsingles? Onsingles? Oersingles?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Litpho en Airwin - intelligent en sarcastiusch, oinsingles en wachten vaak even rustig in de hoek om er opeens spitsvondig uit te komen
Ik denk dat DH wel raad weet inderdaad, ik denk dat snuit daarin iets minder assertief isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef Ripley het volgende:
Misschien is het meer dat ik gelijkenissen zie.
Bij snuit en DH dat ze alles wat vrouwelijk is bespringen, maar wel positief en gezellig overkomen.
Bij jou en besl dat jullie eigenlijk wel goed met vrouwen zijn en lekker no nonsense zijn en zo
Hier ben ik het wel mee eens, al vind ik Lit bovenaan staan wat betreft dat opeens spitsvondig uit de hoek komen, die krijgt me echt hardop aan het lachen. (en van de week serieus drinken over mijn monitor)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Litpho en Airwin - intelligent en sarcastiusch, oinsingles en wachten vaak even rustig in de hoek om er opeens spitsvondig uit te komen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef heksehiel het volgende:
Niet eens. Kan niet goed uitleggen waarom, maar gewoon niet eens.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Omdat je ze beide niet mag?quote:
Ik zat er ook over te denken, maar ondanks hun gemeenschappelijkheden zijn ze ook wel weer heeeeeel anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
Waarop baseer je je mening dan over Litpho en AirwiN?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:12 schreef JonKeL het volgende:
Ben ik met je eens![]()
Verder weet ik geen koppels meer. Is lastig als je niemand kent.
When I snap my fingers you'll wake up in a real lifequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hokjes zijn goed voor je. Kijk naar het slingerende horloge. Je ogen worden zwaar..
Mijn mening baseer ik op datgene wat ik van hun hier op Fok lees. Hun reacties zijn vaak van dezelfde aard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarop baseer je je mening dan over Litpho en AirwiN?
Dat zeg je alleen maar omdat je ons nooit samen hebt gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken, maar ondanks hun gemeenschappelijkheden zijn ze ook wel weer heeeeeel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |