Dan moet 't zeker nog terug te vinden zijn met http://www.archive.org/quote:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Catbert het volgende:
Zo, zit nu op locatie in Reston (bij Washington DC) beetje saai te meeten, komt me d'r ff een leuke meid binnen! Vraag me alleen af hoe ze reageert op een "Hey, ga je mee wat drinken" van een wildvreemde...
Ik zou nu best een frappucino lusten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef halfbearad het volgende:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.
Succes!
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef halfbearad het volgende:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.
Succes!
Dan bestaat er geen betere vraag, is de hint gelijk duidelijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"
Een groene thee frappucinoquote:
Domme vragen doen het vaak best aardig . Ooit een gesprek begonnen over kattebakkorrels met een meid. Zomaar, omdat het kon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"
Dat klinkt als groene zeep met extra schuin! En smaakt vast identiek!quote:
Is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klinkt als groene zeep met extra schuin! En smaakt vast identiek!
Antwoord is waarschijnlijk "Sorry I'm married" maargoedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan bestaat er geen betere vraag, is de hint gelijk duidelijk!
Als je het maar onthoud, Amerikaanse dames zijn suckers voor accenten!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Antwoord is waarschijnlijk "Sorry I'm married" maargoedGa het morgen proberen (vanavond vol schema), hoop ik
Trust me, I knowquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef halfbearad het volgende:
Als je het maar onthoud, Amerikaanse dames zijn suckers voor accenten!
Hee, zo werkt mijn zachte G ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Trust me, I know
Normaal probeer ik zo 'accentloos' engels te praten, maar in dit soort gevallen leg ik het er eerder wat dikker bovenop. Ze vinden het accent enorm "cute" en een dronken amerikaanse heeft me zelfs verteld dat ze er geil van werd. Go figure...
das balen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
grr gewoon op 1 minuut de bus gemist. niet leukmag ik leuk 10 minuten wachten.
Ik heb er veel te weinig gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Trust me, I know
Normaal probeer ik zo 'accentloos' engels te praten, maar in dit soort gevallen leg ik het er eerder wat dikker bovenop. Ze vinden het accent enorm "cute" en een dronken amerikaanse heeft me zelfs verteld dat ze er geil van werd. Go figure...
10 minuten?! That's like heaven for mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
grr gewoon op 1 minuut de bus gemist. niet leukmag ik leuk 10 minuten wachten.
Ooit tegen een meiske gezegd 'jij ziet er uit alsof je de libelle leest' en toen zei ze 'zo oud ben ik niet, heur'. Ik zei 'o, sorry nu je zegt het zegt, je bent inderdaad meer een type voor de 'tina'. Als ik je een kindercola aanbied ben je nog steeds boos? En toen ze ze rot op, eikel! En toen zei ik 'ai daar gaat je kindercola' en toen ging ik er vandoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Domme vragen doen het vaak best aardig . Ooit een gesprek begonnen over kattebakkorrels met een meid. Zomaar, omdat het kon.
Ik woon op de goede plek, mijn bus gaat 6 keer in het uurquote:
En de mijne ookquote:
Das niet aardigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit tegen een meiske gezegd 'jij ziet er uit alsof je de libelle leest' en toen zei ze 'zo oud ben ik niet, heur'. Ik zei 'o, sorry nu je zegt het zegt, je bent inderdaad meer een type voor de 'tina'. Als ik je een kindercola aanbied ben je nog steeds boos? En toen ze ze rot op, eikel! En toen zei ik 'ai daar gaat je kindercola' en toen ging ik er vandoor!
Zomaar, omdat dr kop me niet aanstond!
Ik te veel, die vrouw door wie het uit is met m'n ex was een amerikaanse. Durr...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:03 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb er veel te weinig gebruik van gemaakt.
Mja, netjes is anders..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik te veel, die vrouw door wie het uit is met m'n ex was een amerikaanse. Durr...
Dat hoeft niet iedereen te weten! Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet aardig![]()
En je bent zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |