Dat is diefstal, jongeman!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Even lekker een terrasje pakken hier op het plein.
Nou dat ook weer nietquote:
Als je in Delft woont mag je wel mee hoor. Ze spelen hier Beatles liedjes op de kerkklokken.quote:
Ik val op kleine slanke vrouwen met kleine stevige borstjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietIk val op andere types
Wat is het voor lekker eten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, dat doet me eraan herinneren.. ik heb nog lekker eten over.. wie heeft er trek?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Als je in Delft woont mag je wel mee hoor. Ze spelen hier Beatles liedjes op de kerkklokken.
quote:
Zoals? Oja, brunettes enz.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dat ook weer nietIk val op andere types
Zeg maar, de antiripleyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op kleine slanke vrouwen met kleine borstjes.
Ik heb een brede smaak, maar wel slank over het algemeen. Hoewel sommige vollere meisjes ook zeker neit te versmaden zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op kleine slanke vrouwen met kleine stevige borstjes.
Soepje vooraf, hoofd is entrecote gebakken aardappeltjes en groene asperges en als toetje aardbeienquote:
Ik woon in het nu sombere zuiden van Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Als je in Delft woont mag je wel mee hoor. Ze spelen hier Beatles liedjes op de kerkklokken.
Wat is voller dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een brede smaak, maar wel slank over het algemeen. Hoewel sommige vollere meisjes ook zeker neit te versmaden zijn.
Vind jij jezelf niet slank dan? Op de foto's die ik van je heb gezien is mij dat eigenlijk nooit zo opgevallen.quote:
Brunettes zijn erg mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dankje.
[..]
Zoals? Oja, brunettes enz.
Als ik de asperges mag laten staan .. danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soepje vooraf, hoofd is entrecote gebakken aardappeltjes en groene asperges en als toetje aardbeien
Slanker dan ikquote:
Nee, ik ben mollig. Niet lelijk dik of zo, maar wel molligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet slank dan? Op de foto's die ik van je heb gezien is mij dat eigenlijk nooit zo opgevallen.
*nog es kijkt*
Tuurlijk, kan ook een blik erwten en worteltjes open trekken voor je.. of appelmoesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik de asperges mag laten staan .. dan
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.quote:
lief zacht buikje!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd
[ afbeelding ]
Selfpics. Goeie hoeken enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet slank dan? Op de foto's die ik van je heb gezien is mij dat eigenlijk nooit zo opgevallen.
*nog es kijkt*
Niets mis met vrouwen die je vast kan houden. Wat direkt de "lelijk dik"-categorie uitsluitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik ben mollig. Niet lelijk dik of zo, maar wel molligMaaar daar is gelukkig ook een markt voor
OKquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.
[ afbeelding ]
Dat kan bels wel beantwoordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij ongeveer gelijk.
Straks als ik thuis ben mag het losgaan, heerlijk vind ik datquote:
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepostquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuurlijk, kan ook een blik erwten en worteltjes open trekken voor je.. of appelmoes
oh dan ban ik ook volquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan zo snel niks beters vinden, maar dit vind ik zeker niet verkeerd. Mits ander hoofd, deze heeft nogal een domme uitstraling.
[ afbeelding ]
dan niet..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow shit, dan moet ik zeker helemaal naar Utrecht
quote:
of nietquote:
Jij hebt wel vaker foto's gepost die veel mensen toch zouden latenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepost
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Neuh hoor. Jij valt nog onder slank.
er zitten wat full frontals bij hoor en ook spontane - maar ik post wel de leukste foto's ja. Niet die waarop ik een dikke koe benquote:
En wie zegt dat full frontal niet één van jouw goede hoeken is? Hm?quote:
Dat B. nog even geen antwoord gaat gevenquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker foto's gepost die veel mensen toch zouden laten.
Ohh meis toch, een paar dagen niet eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijn
Uiteraard, maar ik ben al het vertrouwen in foto's kwijt. Daarom zet ik ook alleen kiekjes waar ik met twee handen te zien ben op het fobo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat uiteraard logisch is, al heb ik laatst wel een erg oncharmante foto van moi gepost
Mij vallen met name de fotokunsten van Re op. Die kan prachtig mensen op de plaat zetten.quote:
ik weet het nietquote:
Whitney vind ik nou niet bepaald vol. Wel mooie vormen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar dat plaatje dat is toch ongeveer mijn bouw dus dan zou ik vol zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat B. nog even geen antwoord gaat geven.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, klopt
Ik ben ook best wel tevreden over mezelfecht erg vind ik het niet gauw,m aar deze was dat wel eigenlijk
Re schiet idd mooie plaatjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij vallen met name de fotokunsten van Re op. Die kan prachtig mensen op de plaat zetten.
Doet 't niet...quote:
kruisjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[INZENDINGEN] Doe een emoticon na
Sorry, daar zitten iets te weinig eiwitten en vetten in! Doe er een kan jus bij en bak er 3 eieren bij en dan ben ik er zo, lieverd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soepje vooraf, hoofd is entrecote gebakken aardappeltjes en groene asperges en als toetje aardbeien
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry, daar zitten iets te weinig eiwitten en vetten in! Doe er een kan jus bij en bak er 3 eieren bij en dan ben ik er zo, lieverd!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Ripley het volgende:
ik heb een keer denagedaan en daar hebben ze toen heel gemene photoshopjes van gemaakt
quote:
Lekker rustig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Het was echt zooo laat en ik moest werken de volgende dag
zeer brak
Liefde man, maag! Wie mij voedt die heb ik lief!quote:
Dat wel jaquote:
Dank je Ripquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
ik vind het wel meevallen, JB. Still pretty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Best OK idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
ik vind het wel meevallen, JB. Still pretty
Dan moet 't zeker nog terug te vinden zijn met http://www.archive.org/quote:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Catbert het volgende:
Zo, zit nu op locatie in Reston (bij Washington DC) beetje saai te meeten, komt me d'r ff een leuke meid binnen! Vraag me alleen af hoe ze reageert op een "Hey, ga je mee wat drinken" van een wildvreemde...
Ik zou nu best een frappucino lusten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef halfbearad het volgende:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.
Succes!
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef halfbearad het volgende:
Vraag haar waar de dichtstbijzijnde starbucks is. Dan of ze mee wil, en zoniet of ze later in de bar te vinden is.
Succes!
Dan bestaat er geen betere vraag, is de hint gelijk duidelijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"
Een groene thee frappucinoquote:
Domme vragen doen het vaak best aardig . Ooit een gesprek begonnen over kattebakkorrels met een meid. Zomaar, omdat het kon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Da's een beetje een domme vraag aangezien er een pal naast de ingang van 't gebouw zit, maar "I like the way you're thinking"
Dat klinkt als groene zeep met extra schuin! En smaakt vast identiek!quote:
Is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klinkt als groene zeep met extra schuin! En smaakt vast identiek!
Antwoord is waarschijnlijk "Sorry I'm married" maargoedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan bestaat er geen betere vraag, is de hint gelijk duidelijk!
Als je het maar onthoud, Amerikaanse dames zijn suckers voor accenten!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Antwoord is waarschijnlijk "Sorry I'm married" maargoedGa het morgen proberen (vanavond vol schema), hoop ik
Trust me, I knowquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:59 schreef halfbearad het volgende:
Als je het maar onthoud, Amerikaanse dames zijn suckers voor accenten!
Hee, zo werkt mijn zachte G ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Trust me, I know
Normaal probeer ik zo 'accentloos' engels te praten, maar in dit soort gevallen leg ik het er eerder wat dikker bovenop. Ze vinden het accent enorm "cute" en een dronken amerikaanse heeft me zelfs verteld dat ze er geil van werd. Go figure...
das balen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
grr gewoon op 1 minuut de bus gemist. niet leukmag ik leuk 10 minuten wachten.
Ik heb er veel te weinig gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Trust me, I know
Normaal probeer ik zo 'accentloos' engels te praten, maar in dit soort gevallen leg ik het er eerder wat dikker bovenop. Ze vinden het accent enorm "cute" en een dronken amerikaanse heeft me zelfs verteld dat ze er geil van werd. Go figure...
10 minuten?! That's like heaven for mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
grr gewoon op 1 minuut de bus gemist. niet leukmag ik leuk 10 minuten wachten.
Ooit tegen een meiske gezegd 'jij ziet er uit alsof je de libelle leest' en toen zei ze 'zo oud ben ik niet, heur'. Ik zei 'o, sorry nu je zegt het zegt, je bent inderdaad meer een type voor de 'tina'. Als ik je een kindercola aanbied ben je nog steeds boos? En toen ze ze rot op, eikel! En toen zei ik 'ai daar gaat je kindercola' en toen ging ik er vandoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Domme vragen doen het vaak best aardig . Ooit een gesprek begonnen over kattebakkorrels met een meid. Zomaar, omdat het kon.
Ik woon op de goede plek, mijn bus gaat 6 keer in het uurquote:
En de mijne ookquote:
Das niet aardigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit tegen een meiske gezegd 'jij ziet er uit alsof je de libelle leest' en toen zei ze 'zo oud ben ik niet, heur'. Ik zei 'o, sorry nu je zegt het zegt, je bent inderdaad meer een type voor de 'tina'. Als ik je een kindercola aanbied ben je nog steeds boos? En toen ze ze rot op, eikel! En toen zei ik 'ai daar gaat je kindercola' en toen ging ik er vandoor!
Zomaar, omdat dr kop me niet aanstond!
Ik te veel, die vrouw door wie het uit is met m'n ex was een amerikaanse. Durr...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:03 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb er veel te weinig gebruik van gemaakt.
Mja, netjes is anders..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik te veel, die vrouw door wie het uit is met m'n ex was een amerikaanse. Durr...
Dat hoeft niet iedereen te weten! Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet aardig![]()
En je bent zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |